آمار مرگ و میر کرونا امروز ۱۳۰۱/۰۴/۲۳

فرادید| وزارت بهداشت امروز ۲ تیرماه تعداد جان باختگان را ۸ نفر اعلام کرد و به این ترتیب مجموع جان باختگان این بیماری در ایران به ۱۴۱ هزار و ۴۶۴ نفر رسید.

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از دیروز تا امروز و بر اساس معیارهای تشخیص، ۵۲۳۴ بیمار جدید در کشور شناسایی و ۶۴۵ نفر از آنها بستری شده اند.

به گزارش فرادید؛ با این اوصاف، مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۲۶۵ هزار و ۲۵۱ نفر رسید که خوشبختانه تاکنون ۷ میلیون و ۶۶ هزار و ۴۷۵ نفر بهبود یافته و یا از بیمارستان ترخیص شده اند.

۴۱۳ بیمار مبتلا به کووید-۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان تحت نظر هستند. تاکنون ۵۲ میلیون و ۸۰۳ هزار و ۸۳۶ آزمایش تشخیص کووید-۱۹ در کشور انجام شده است. در حال حاضر ۴ شهر در وضعیت قرمز، ۱۴ شهر در وضعیت نارنجی، ۱۴۲ شهر در وضعیت زرد و ۲۸۸ شهر در وضعیت آبی قرار دارند.

همچنین تاکنون ۶۴ میلیون و ۶۹۷ هزار و ۱۸۷ نفر نوبت اول، ۵۸ میلیون و ۵۶ هزار و ۶۷۵ نفر نوبت دوم و ۲۸ میلیون و ۱۹۸ هزار و ۱۰ نفر نوبت سوم واکسن کرونا و تعداد کل واکسن ها دریافت کرده اند. تزریق شده در کشور یک میلیون و ۱۵۰ هزار و ۹۵۱ هزار و ۸۷۲ دوز دریافت شد.

همزمان ۱۱۲ هزار و ۱۷ دوز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.

آمار بین المللی کرونا

تعداد مبتلایان به ویروس کرونا به ۵۶۴ میلیون و ۲۱۴ هزار و ۴۰۸ نفر رسیده است که از این تعداد تا بامداد پنجشنبه ۲۳ تیرماه ۱۳۹۱ بیش از ۶ میلیون تن و ۳۷۹ هزار و ۶۰۴ فوت و ۵۳۶ میلیون تن و ۲۲۲ هزار و ۳۶۳ نفر بهبود یافته اند.

همچنین از مجموع ۲۱ میلیون و ۶۱۲ هزار و ۴۴۱ بیمار زنده، ۳۸ هزار و ۷۶۵ بیمار وخیم گزارش شده است.

ایالات متحده ۴۰۷ فوت اول، برزیل ۳۸۸ فوت دوم، آلمان ۱۴۵ فوت سوم، فرانسه ۱۰۹ فوت چهارم، ایتالیا ۱۰۶ فوت پنجم، مکزیک ۹۲ فوت ششم، استرالیا ۵۷ فوت هفتم، تایوان ۴۹ فوت هشتم، روسیه با ۴۲ فوت نهم و هند با ۳۸ فوت دهم جدول جهانی شد.