بستنی خامه توت فرنگی کم شکر {مواد طبیعی}


من که در سیاتل بزرگ شدم، روزهای سرد و بارانی را به یاد می آورم. چهارم ژوئیه باران می بارد. کمپ زدن در برزنت های آبی چون بود… باران شدیدی می بارید. روزهای ابری خنک – اگر دما به +۸۰ برسد، همه برای جشن گرفتن بیرون خواهند رفت. بعد از ۳۰ سال همه چیز تغییر کرده است. این به طور منظم در دهه های ۸۰، ۹۰، و حتی ۱۰۰ است (با رکورد شکستن ۱۱۲ درجه در روز در سال جاری!) و ما نیز در یک خشکسالی عظیم هستیم. تابستان در شمال غربی اقیانوس آرام اکنون به برخی از استراتژی هایی نیاز دارد که من به طور سنتی با سایر بخش های کشور مرتبط بوده ام. بخشی از این استراتژی استفاده از اجاق گاز و اجاق گاز تا به امروز و اطمینان از حفظ دستور العمل های خنک کننده است. دستور غذای مورد علاقه جدید من برای این فصل را وارد کنید: بستنی های خامه ای ته قندی توت فرنگی. دیگر نیازی به خرید بستنی ندارید زیرا می توانید آن را خودتان در خانه در عرض چند دقیقه درست کنید، می توانید دقیقاً همانطور که می خواهید درست کنید و همچنین می توانید تغذیه آنها را تقویت کنید.

چرا من عاشق دسرهای یخ زده هستم

در تمام طول سال، دسرهای منجمد شایسته جایگاهی در چرخش دسر ما هستند. من دوست دارم بستنی های منجمد را در دست نگه دارم و حتی اگر آنها را منجمد مانند بستنی های خامه ای کم قند توت فرنگی نمی خورید، می توانید به راحتی وسایل را در فریزر نگه دارید. به عنوان مثال، من خمیر کوکی را یخ زده نگه می دارم تا بتوانم هر بار یک تکه را جدا کنم و به جای یک دسته کامل، ۱-۲ کلوچه درست کنم. دو تا از غذاهای منجمد مورد علاقه من (به غیر از این دستور جدید!) فنجان های ماست یخ زده چای سبز و بستنی موز وگان هستند.

فواید توت فرنگی برای سلامتی

توت فرنگی سرشار از ویتامین C است که یک آنتی اکسیدان مهم برای بدن است. این ماده پیش ساز کلاژن است، بنابراین برای بهبود پوست و زخم مفید است و همچنین در حفظ سیستم ایمنی قوی نقش دارد. از آنجایی که رنگ آنها بسیار روشن است، این نشان دهنده وجود آنتی اکسیدان های خاصی است که فقط در میوه ها و سبزیجات قرمز یافت می شود. اینها اثرات ضد التهابی و آنتی اکسیدانی دارند.

بستنی در مقابل شربت

من این دستور غذا را با استفاده از بستنی درست کردم – یک نوع خوب و غنی از دانه های وانیلی اما شما در اینجا نیز گزینه های زیادی دارید! از وانیل معمولی، وانیل فرانسوی یا دانه وانیل استفاده کنید. برای حذف کامل لبنیات، به جای آن شربت را امتحان کنید. من یک مقاله جدید دارم که تفاوت را در اینجا در هر دو دستور العمل توضیح می دهد.

در صورت تمایل می توانید در مورد طعم های دیگر نیز خلاق باشید. به کرم نارگیل یا توت فرنگی روی آن فکر کنید، یا حتی به چیزی خلاقانه مانند پسته برای طعم و ترکیب رنگ سرگرم کننده فکر کنید. شیرینی در این دستور فقط از بستنی یا شربت می آید، بنابراین هر کدام را که انتخاب کنید به عنوان پایه طعم دهنده برای آب نبات چوبی خامه توت فرنگی شکر پایین شما استفاده می شود.

درست کردن توت فرنگی و کم کردن شکر با خامه توت فرنگی

درست کردن آن بسیار آسان است و می‌توانید آن را با انواع مختلف فیلینگ خامه‌ای متناسب با نیازهای غذایی خود و همچنین طعم‌ها و رنگ‌های مختلف مخلوط کنید. ساختن قرمز، سفید و آبی برای ۴ جولای واقعاً سرگرم کننده خواهد بود! من تمام شکر اضافه شده را در این دستور حذف کردم، زیرا من عاشق توت های تارت درخشان هستم، اما اگر دوست دارید، می توانید در حین تهیه آن، چند قاشق چای خوری شکر یا شربت به مخلوط کمپوت اضافه کنید. این باعث شیرین تر و کمی تندتر می شود. زیبایی بستنی های کرم توت فرنگی کم شکر این است که می توانید خودتان درست کنید.

توت فرنگی

اگرچه می توانید با هر نوع توت آب نبات چوبی خامه ای با شکر توت فرنگی درست کنید، اما من به شدت توت فرنگی را پیشنهاد می کنم. این به خوبی با بافت خامه ای بستنی یا شربت جفت می شود و تعادل عالی دسر/تارت است. از طرف دیگر، می‌توانید بلوبری را برای رنگ ارغوانی خوب اضافه کنید و اگر از تمشک یا تمشک استفاده می‌کنید، به شما پیشنهاد می‌کنم کمی شیرینی اضافه کنید زیرا ترش‌تر هستند.

خواه توت فرنگی های خود را بکارید، می توانید آن ها را از بازار کشاورزان محلی خود تهیه کنید یا از فروشگاه تهیه کنید، تازه طعم دلپذیر و پر جنب و جوش می دهد و به راحتی قابل حمل است و به سرعت آماده می شود. اگر ترجیح می دهید از منجمد استفاده کنید، این نیز اشکالی ندارد. غذاهای منجمد تغذیه خود را به خوبی حفظ می کنند و اغلب مقرون به صرفه هستند.

بستنی

در اینجا گزینه های زیادی برای شما وجود دارد – بستنی، شربت، شربت یا حتی ماست یخ زده. اگر از ماست منجمد یا ماست ساده ای که منجمد کرده اید استفاده می کنید، ممکن است لازم باشد کمی شکر بیشتری به توت ها (یا ماست) اضافه کنید زیرا ممکن است در نهایت خیلی ترش شوید. ماست دارای مزیت افزوده پروبیوتیک های سالم در روده است، بنابراین می تواند یک غذای واقعا خوب برای هضم خوب باشد.

قالب ها

من این قالب های کوچک را به صورت آنلاین با قیمت بسیار مقرون به صرفه دریافت کردم. به دنبال ۶ بسته سیلیکونی یا انعطاف پذیر باشید تا بتوانید پس از اتمام کار به راحتی نی ها را بیرون بریزید. این الگوها ارزش هزینه را دارند زیرا در تمام تابستان بارها و بارها از آنها استفاده خواهید کرد.

شما باید به من بگویید که آیا این آبنبات چوبی خامه ای توت فرنگی شکر پایین را امتحان می کنید!

  • ۱ پری توت فرنگی، پوست گرفته و به چهار قسمت برش داده می شود * حدود ۲۰ قرص سایز متوسط
  • ۲ قاشق های کوچک آب لیموی تازه
  • ۱ ۱/۲ فنجان بستنی وانیلی یا شربت
  • توت فرنگی و آب لیمو را در یک قابلمه متوسط ​​ترکیب کنید و روی حرارت متوسط ​​بپزید و هم بزنید تا میوه ها شکسته و بسیار نرم شوند، به مدت ۸ تا ۱۰ دقیقه.

  • مخلوط میوه را به یک کاسه همزن منتقل کنید و در یخچال بگذارید تا کاملاً خنک شود، حدود ۳۰ دقیقه.

  • در حالی که میوه در حال خنک شدن است، بستنی یا شربت را روی پیشخوان بگذارید تا برای چند دقیقه (۵-۱۰) در دمای اتاق نرم شود. شما می خواهید نرم و قابل اجرا باشد اما مایع نباشد.

  • ۱ قاشق غذاخوری از میوه را کف یکی از ۶ قالب بستنی ۳ اونس بریزید، سپس ۲ قاشق غذاخوری بستنی فرم گرفته یا شربت را به آن اضافه کنید و میوه و بستنی را به طور متناوب به صورت لایه لایه قرار دهید تا پر شود.

  • میله های بستنی را داخل یخچال قرار دهید و تا زمانی که سفت شود، حداقل ۶ ساعت یا حداکثر تا ۳ هفته، فریز کنید.

رژیم لاغری سریع