تمرینات بوت کمپ با استفاده از مربی تعلیق

مربی تعلیق یک تجهیزات انعطاف پذیر است که می تواند به شما در انجام تمرینات برای هر قسمت از بدن کمک کند. یک تمرین بوت کمپ با یک مربی تعلیق می تواند به شما کمک کند صدها تمرین مختلف را در یک مکان انجام دهید. هر یک از اعضای برنامه بوت کمپ می تواند از مربی تعلیق استفاده کند تا تمرین خود را تا حدی که متناسب با سطح آمادگی بدنی خود است تنظیم کند. باشگاه ورزشی با تسمه نایلونی تجهیزاتی است که با آن می توانید تمرینات اولیه اولیه مانند کشش، فشار و سایر تمرینات کششی را انجام دهید، البته با درجه ای از تنظیم متناسب با سطح خود.

با استفاده از یک مربی تعلیق، می توانید از وزن بدن خود برای تقویت عضلات خود استفاده کنید. با استفاده موثر از تسمه ها، می توانید تمرینات با دست آزاد مانند فشار، اسکات، عضله دوسر و بسیاری دیگر را انجام دهید. برای ایجاد یک حلقه ساده عضله دوسر با استفاده از آموزش تعلیق، باید تسمه ها را با یک دسته زیر بازو نگه دارید. مطمئن شوید که تسمه ها برای حمایت کافی محکم بسته شده اند. اکنون باید به عقب خم شوید تا دسته زیر بغل شما روی تسمه های مربی تعلیق قرار گیرد. حالا تسمه ها را به آرامی به شانه هایتان نزدیک کنید و سپس به آرامی رها کنید تا بازوهایتان صاف شوند. تکرار این تمرین گاهی اوقات به شما کمک می کند تا عضلات دوسر را با استفاده از وزن بدن خود انجام دهید.

یکی دیگر از تمرینات بوت کمپ محبوب، پرس سینه است. برای انجام این تمرین باید نگاهتان را از مربی تعلیق برگردانید و بندها را طوری بکشید که با بازوی کاملاً کشیده به جلو خم شوید و بندها را بگیرید. اکنون باید در حالت فشار بایستید و سپس به آرامی با خم کردن آرنج تسمه ها را به سمت سینه خود بکشید. شما باید آن را با باز کردن و کشش دوباره بازوهای خود دنبال کنید.

توجه داشته باشید که پشت و پاهای شما باید کاملاً صاف باشند و تنها قسمتی که در اینجا حرکت می کند، حرکت دست شما از حالت کشیده به حالت ۹۰ درجه روی سینه در مقابل شما است. این تمرین راهی عالی برای تقویت شانه‌ها و همچنین عضلات سینه‌تان در حالی که به جلو و عقب فشار می‌آورید و از خود با تسمه‌ها حمایت می‌کنید، است.

شما می توانید از یک مربی تعلیق در یک بوت کمپ برای انجام اسکات استفاده کنید که کمی سخت تر از سایر تمرینات است. برای انجام اسکات باید به مربی نگاه کنید و تسمه ها را در یک دسته نگه دارید. شما باید در حالی که خود را با تسمه ها حمایت می کنید به عقب تکیه دهید و زانوهای خود را به آرامی خم کنید انگار روی صندلی نشسته اید. در مرحله بعد، باید به سمت عقب بایستید تا مطمئن شوید که به جلو خم نمی شوید، زیرا خم شدن به عقب به شما کمک می کند تا از وزن خود استفاده کنید. هنگامی که ایستاده اید، در واقع تسمه ها را می کشید و بنابراین وزن خود را بلند می کنید. این یک ورزش عالی برای کمر و ران شما است.

یک مربی تعلیق به شما کمک می کند تا تمرینات راه اندازی را انجام دهید که هدف آن بهبود انعطاف پذیری، تعادل بدن و ثبات شما با استفاده از وزن بدن خود به عنوان وسیله ای برای ورزش است.

رژیم لاغری سریع