داروهای منتشر نشده برای مراقبت از خود در خانه برای افرادی که دارای عفونت خفیف هستند

توافق:
موافقم
بدن:

ویراستار عزیز،
شما به وضوح این اطلاعات را برای افراد غیر روحانی بدون سابقه پزشکی می نویسید. بخشی از روانشناسی بیماری کووید و تعداد زیاد بیمارستان ها در جایی که به آن رسیدگی نشده است مشخص نیست ، اگرچه موارد خفیفی ذکر شده است. در بسیاری از کشورها ، از جمله ایالات متحده ، ارتباط عمومی درباره اینکه در صورت ابتلا به کووید و علائم بالینی خفیف چه باید کرد واقعاً ضعیف است و این نشریه کمکی نمی کند.

من در مورد داروهایی که پزشکان می توانند استفاده کنند صحبت نمی کنم. هنوز اساسی تر.
مردم در خانه برای درمان خود چه می کنند؟
داروهای ضد التهابی غیر استروئیدی مانند ایبوپروفن – احتمالاً با سایر پاراستامول ترکیب می شود
خلط آور در پیشخوان
مایعات – یعنی به خوبی هیدراته بمانید
با استفاده از یک کاف انگشتی O2 پیگیری کنید. اگر <93 (برای همه گروههای سنی) بیمارستان را نشان دهید
دیگران

این شیوه زندگی است که توسط پرسنل پزشکی در کشور آپاچی اجرا می شود و منجر به کمترین میزان مرگ و میر در بین همه قبایل در ایالات متحده شده است. مهمتر از همه ، به خوبی رسید و تحویل داده شد ، و مردم این طرح را می دانستند. آنها حول محور آنچه من الان انجام می دهم نمی چرخند؟ دیوانگی و با این برنامه افراد با علائم خفیف احساس بهتری دارند.
بدیهی است که می توان آن را تغییر داد ، اما این همان چیزی است که انسان نیاز دارد. اگر آنها نترسند ، بازدیدهای غیر ضروری از بیمارستان کاهش می یابد.

با تشکر از توجه شما به این توصیه.

بدون منافع رقابتی:
آره
علایق رقابتی زیر:
تاریخ انتشار الکترونیکی:
جمعه ، 24 سپتامبر 2021 – 19:25
موضوع نظرات Highwire:
یک دستورالعمل زنده WHO در مورد داروهای کووید -19
وضعیت گردش کار:
منتشر شد
عنوان کامل:

پاسخ نظر Highwire به:
راهنمای زنده WHO در مورد داروهای کووید -19