دستگاه های سنگ شکن جمجمه با وزن بدن

در جایی خواندم که Skull Crushers تنها تمرینی است که به نام خود “اخطار” دارد. من فقط می توانم تصور کنم که این نام چگونه به وجود آمد، اما چیزی که می دانم این است که احتمالاً یکی از بهترین تمرینات سه سر بازو است که می توانید انجام دهید. چیزی که حتی در مورد این تمرین جالب تر است این است که شما حتی برای انجام آنها به باشگاه نیاز ندارید! سنگ شکن های جمجمه با وزن بدن می توانند به همان اندازه موثر باشند و آن دسته از تفنگ های شکستن پیراهن را که برای آنها تیراندازی می کنید به دست آورید!

دستگاه های سنگ شکن جمجمه با وزن بدن

پسرها ممکن است از اکثر تمرینات با وزن بدن بخندند، زیرا فکر می کنند برای عضله سازی باید مقدار زیادی وزن را بلند کنند. واقعاً اینطور نیست و می‌توانید از هر باشگاه ورزشی متقابل بازدید کنید یا در کلاس‌های سبک دایره‌ای / بوت کمپ شرکت کنید، بنابراین برخی از فیزیک‌های واقعاً داغ را ببینید که عمدتاً از تمرینات وزن بدن ساخته شده‌اند. از آنجایی که خانم‌ها نمی‌ترسند، شما به هیچ وجه به دلایل کاملاً ژنتیکی، حجم بالایی را که آقایان می‌برند به دست نمی‌آورید، و این یک تمرین عالی برای کمک به تقویت بازوها است.

سنگ شکن های جمجمه با وزن بدن چیست؟

آنها نوعی از تمرین متداول Skull Crusher Tricep هستند. با وزنه، روی یک نیمکت دراز می کشید و هالتر را تا پیشانی خود دراز می کنید. با نسخه وزن بدن شما از جاذبه، موقعیت و وزن بدن خود استفاده می کنید.

نحوه انجام سنگ شکن های جمجمه با وزن بدن.

۱. در سالن بدنسازی: در دستگاه اسمیت یا قفسه ست، میله را به ارتفاع کمر یا کمی بالاتر تنظیم کنید. خارج از سالن بدنسازی: می‌توانید تقریباً از هر شی ثابتی که به شما امکان می‌دهد با دستان خود مانند بالای پیشخوان یا نرده راه پله بگیرید، استفاده کنید.

۲. شکم خود را سفت نگه دارید و در حالی که میله را از حالت عمودی گرفته اید، یک تخته تشکیل دهید. (توجه: یک جفت دستگیره بالابر، خستگی دست را کاهش می دهد و به شما چسبندگی پایدارتری می دهد.)

۳. بدن خود را پایین بیاورید، از آرنج خم شوید تا زمانی که پیشانی شما به میله برخورد کند. شما باید بر روی نگه داشتن آرنج های خود تا جایی که ممکن است در پهلوی خود تمرکز کنید. مکث کنید.

۴. به حالت اولیه برگردید، و این یک تکرار کامل را کامل می کند!

نکات:

هرچه این نوار بالاتر باشد، کمتر روی عضله سه سر بازو کار خواهید کرد. هرچه میله پایین تر باشد، بیشتر به عضلات سه سر بازو ضربه می زنید.

این نه تنها عالی است ورزش سه سر بازو، اما تمرین پایداری خوبی است. از آنجا که شما همچنین درگیر “پلانکینگ” هستید، احتمالاً آن را در شکم خود نیز احساس خواهید کرد!

رژیم لاغری سریع