سایه بوکس – آزمون اراده شما

بوکس سایه، همراه با کشش های ایستا و پویا، معمولاً یک تمرین بوکس یک ساعته را شروع می کند. این کار ماهیچه ها را برای فعالیت بدنی بیشتر آماده می کند. در حین انجام بوکس سایه، بیشتر بوکسورها می خواهند به آینه نگاه کنند. اکنون زمان آن است که “آیا زیبا به نظر می رسید” را بررسی کنید زیرا اگر این کار را نکنید، باید کار اشتباهی انجام دهید.

برای برخی، این تمرین زمانی برای صحبت با شریک یا مربی است. برخی دیگر تمایل به صافی کف پا دارند، بنابراین نمی توانند عضلات پایین تنه را گرم کنند. برخی مشت های محدود می اندازند در حالی که از سوی دیگر، برخی چند ضرب پرتاب می کنند. اما تعداد بسیار کمی فکر می کنند / یا تا به حال به آن به عنوان آزمایشی برای اراده خود فکر کرده اند.

بله، بوکس سایه آزمون خوبی برای اراده فرد است. به این دلیل است که بوکسور سایه بر عملکرد بوکس سایه خود کنترل دارد. این یک سوال است که چگونه می خواهم تمرین بوکس سایه را اجرا کنم — پاسخ ها نامحدود است.

بوکس سایه می تواند …

۱. آموزش تمرکز- مفهوم تجسم را می توان به کار برد. بوکسور باید فکر کند که در تمرین یا رینگ عملکرد خوبی دارد. تخیل یک امتیاز رایگان است، چرا از آن استفاده نکنید.

۲. “مردها را از پسرها” جدا کنید – آیا ۲ راند متوسط ​​انجام می دهید یا از بقیه متمایز خواهید شد و بهترین کار را انجام خواهید داد؟ اگر قلب ندارید که بهترین کار را انجام دهید، ممکن است زندگی خود را دوباره بررسی کنید.

۳. مهارت های خود را بهبود بخشید- در تمرین بوکس، همه چیز در مورد بهبود است. بهبود این تمرین توانایی افراد را برای یادگیری چیزهای جدید توسعه می دهد.

۴. شما را “زیبا” جلوه دهد – فرم مناسب بوکس چنین زیبایی است. این ممکن است انگیزه ای برای انجام خوب باشد. هدفتان این است که در آنجا زیبا به نظر برسید — این بدان معناست که شما در سطح کلی مهارت خود بهبود یافته اید.

۵. بهبود تهویه – این فعالیت، زمانی که با شدت انجام شود، کاردیو عالی است. شکم خود را بمکید و تبدیل به یک کار اصلی خوب می شود. استفاده از وزنه های دستی و پرتاب مشت های محکم می تواند قدرت شما را بهبود بخشد. کمبوهای سریع پرتاب کنید و سرعت خود را افزایش خواهید داد.

۶. اراده خود را بیازمایید- ۵ نکته اول از مزایای این تمرین است. تلاش برای برتری در هر کاری که انجام می دهید از شما یک قهرمان می سازد. محمد علی به بهترین وجه گفت: “از هر دقیقه تمرین متنفر بودم، اما گفتم، دست از کار نکش. حالا رنج بکش و بقیه عمرت را به عنوان یک قهرمان زندگی کن.”

شما بر دورهای خود کنترل دارید. آیا گام بردارید یا به سادگی معمولی خواهید ماند؟ من آن را به شما واگذار می کنم.

نکات بوکس سایه:

۱. آموزش برای فرم- مکانیک و فرم مناسب بدن در توسعه قدرت، سرعت و مهارت موثر مهم است. عجله نکنید — تمرین هایی را که با آنها مشکل دارید تمرین کنید و نقاط قوت خود را به حداکثر برسانید.

۲. برای قدرت تمرین کنید- با وزنه های دستی ۲ پوندی خود مشت های محکم بزنید. بعد از ۲ دقیقه وزنه های دست و جعبه سایه خود را بدون آن به مدت ۱ دقیقه رها کنید — تفاوت بزرگ را ببینید.

۳. قطار برای تهویه – حرکت در اطراف. کارهای زیادی در آنجا انجام دهید تنفس صحیح خود را فراموش نکنید. ترکیبات زیادی را پرتاب کنید — چندین چیز را به زرادخانه بوکس خود اضافه کنید. از پاهای خود استفاده کنید!

۴. تمرین هسته: نقل قول معروف بوکس — “بدون شکم، بدون پا. بدون پا، بدون مبارزه!” قدرت و تهویه هسته مهم هستند. از این طریق تعادل و مکانیک بدن خود را بهبود ببخشید.

۵. اراده خود را آموزش دهید- اگر ذهن مایل نباشد، ۴ نکته بالا انگیزه کافی نخواهد بود. شما باید اراده ای برای پیشی گرفتن از خود داشته باشید — مانند یک قهرمان تمرین کنید!

هر کاری که در تمرین بوکس انجام می دهیم هدفی دارد. اکنون فواید و اهمیت بوکس سایه را می دانید. تا آن زمان، شما را در تمرین می بینیم!