سبزی برگر آسان با نخود و لوبیا سیاه {غذای گیاهی}


این همبرگرها به سادگی بهترین هستند و من بسیار مفتخرم که آنها را در کتاب آماده سازی غذای رژیمی ضد التهابی خود ذکر کنم. در واقع آنقدر مفتخرم که یک پخش زنده ۸ هفته ای “Simplify Your Meal Prep Prep Blueprint” را ایجاد کردم که زندگی مردم را تغییر می دهد. اما بیشتر در مورد آن در چیزی. در حال حاضر، می‌خواهم در مورد نحوه درست کردن همبرگرهای گیاهی نخود و لوبیا سیاه به غذای کامل، سالم، فست فود و گیاه‌پسند صحبت کنم. خوش طعم می توانید در چند دقیقه همبرگر درست کنید. بیایید توضیح دهیم که چرا برای شما خوب است، چگونه آن را در چند دقیقه تنظیم کنید، و چگونه می توانید از ظهر ۱۴ سپتامبر به برنامه من بپیوندید.

برنامه ریز ۸ هفته ای برای آماده سازی وعده های غذایی خود را ساده کنید

اولین برنامه که شامل ۸ هفته استرس کمتر و سلامتی بهتر با یک برنامه غذایی ضد التهابی بود، تابستان امسال راه اندازی شد و نظرات شگفت انگیز بود. شنیدم، “من عاشق این دوره هستم و چیزهای زیادی یاد می‌گیرم. برنامه‌ریزی از قبل و ساده‌تر کردن هفته‌مان بسیار لذت بخش بود!” و “چیزی که من در مورد دستور العمل های شما دوست دارم علاوه بر اینکه دوستانه، جالب و به راحتی قابل دسترسی هستند، طعم بسیار خوبی هستند! “ فقط این هفته

اگر اینها تلاش‌ها و خواسته‌های شما هستند، وقت آن است که دست به کار شوید:

با راه حل های سریع و آسان و یک برنامه ثابت در زمان، پول و انرژی صرفه جویی کنید
از احساس خستگی و بی انگیزگی دست بردارید
-بالاخره یک طرح پایه داشته باشید
– دعوا را متوقف کنید و حدس بزنید که چه کاری انجام دهید
یاد بگیرید که چگونه غذاها را آماده کنید، دسته هایی بپزید و برای همیشه به آن پایبند باشید
تنها به انگیزه تکیه نکنید
– یک روال شخصی ایجاد کنید و بفهمید چه کاری باید انجام دهید و چه کاری را نباید انجام دهید
– پیشرفت گام به گام ایجاد یک عادت را دریافت کنید، با فهرست و استراتژی مواد غذایی سازماندهی شوید
– دستور العمل ها و ایده های خلاقانه برای غذاهای از پیش ساخته شده (سالم) دریافت کنید
تغذیه خود را بر اساس اطلاعات علمی قرار دهید
وعده های غذایی و میان وعده هایی را برنامه ریزی کنید که احساس سیری و سیری در شما ایجاد کند
-یاد بگیرید که با افزایش تنوع، بارها و بارها بر چالش هایی مانند تنقلات، شیرینی ها و بی حوصلگی از یک غذا غلبه کنید.
یادگیری در مورد آماده سازی غذا را مثبت، جالب و سرگرم کننده کنید
ایده های دستور العمل برای یک شام آخر هفته سریع دریافت کنید

برای تغییر شما برای پیوستن به این برنامه در پاییز، لطفاً از اینجا در وب سایت یا در صفحه رسمی برنامه اینجا برای ثبت نام یا کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید. من واقعاً امیدوارم که در حین تهیه غذاهای زنده خود، از این کتاب آماده سازی غذای ضدالتهابی و همچنین سایر دستور العمل های آسان و خوشمزه از وبلاگ، سایت های مورد علاقه من و متخصصان تغذیه مورد علاقه من، به پیوستن به آن فکر کنید زیرا من برای شما یک غذای پویا ارائه می کنم. ، برنامه ای سرگرم کننده و آموزشی که ابزارهای مورد نیاز را در اختیار شما قرار می دهد (در نهایت) با نزدیک شدن به تعطیلات زمستانی امسال، آماده سازی غذا را به درستی بخشی از زندگی خود کنید.

قدرت ضد التهابی لوبیا

من تماماً در مورد کاهش التهاب از طریق غذا هستم و این آسان تر از آن چیزی است که فکر می کنید. همه دستور العمل های موجود در کتاب (و وبلاگ من!) واقعا ساده، گیاهی هستند و بر کاهش التهاب در بدن تمرکز دارند. من با افراد زیادی کار می کنم که در سفر سرطان هستند، شرایط خودایمنی دارند، قند خون یا مشکلات قلبی عروقی دارند و بسیاری از آنها درد و خستگی دارند. این واقعا مهم است که بتوانید غذای سالم را سریع درست کنید تا برای روزهای خوب و همچنین روزهای سخت آن را در اختیار داشته باشید. چه به خاطر سلامتی شما باشد و چه فقط یک زندگی پرمشغله خانوادگی یا کاری، این دستور غذا برای شما مناسب است.

بسیاری از مردم از من می پرسند کدام لوبیا سالم تر است و پاسخ این است: همه آنها برای شما عالی هستند! همه آنها سرشار از فیبر، عاری از چربی اشباع شده و حاوی پروتئین، ویتامین، مواد معدنی و آنتی اکسیدان هستند. لوبیاهای رنگی – لوبیای سیاه و قرمز حاوی مقداری آنتی اکسیدان واقعا خاص هستند و شما می توانید آن را از رنگ آن درست مانند میوه ها و سبزیجات تشخیص دهید. من در این دستور از نخود و لوبیا سیاه استفاده می کنم اما راستش را بخواهید می توانید از هر نوع لوبیا که می خواهید استفاده کنید. سرمه ای، سفید، پینتو یا کلیوی کاملاً کار خواهد کرد. این یک تغییر عالی برای امتحان انواع لوبیاهای جدیدی است که قبلاً استفاده نکرده اید.

درست کردن سبزی برگر با نخود و لوبیا سیاه

اینها واقعاً سرگرم کننده هستند و حتی اگر مشکلات حرکتی یا درد دارید، به راحتی قابل دسترسی هستند. می توانید آن را با له کردن همه چیز و مخلوط کردن آن در یک کاسه درست کنید، اما برای اینکه زندگی خود را آسان تر کنید، از غذاساز استفاده کنید. دستورالعمل‌های کاسه/ماشر در کتاب آمده است، اما دستورالعمل‌های غذاساز در زیر آمده است.

بعد از اینکه فر را از قبل گرم کردید و تابه را آماده کردید با حبوبات/حمص شروع کنید و با چند عدد لوبیا به صورت خمیر در آورید. در مرحله بعد، می‌خواهید سیر و پیاز را هم بزنید تا به خوبی با مخلوط مخلوط شوند.

می‌توانید زیره، نمک و فلفل را مستقیماً به تخم‌مرغ‌های همزده اضافه کنید و داخل آن بریزید یا فقط می‌توانید تخم‌مرغ‌ها را داخل آن بریزید و هم بزنید و سپس ادویه‌ها را اضافه کنید. این به شما بستگی دارد و اینکه چه چیزی آسان تر است. با خیال راحت با استفاده از تخم کتان آن را کاملا گیاهی کنید. برای اینکه جایگزین تخم مرغ به خوبی کار کند، به نوعی چسب نیاز دارید.

در آخر آرد سوخاری و جو را در آن بریزید. با استفاده از پودر سوخاری بدون گلوتن آن را بدون گلوتن درست کنید. آرد سوخاری و جو را هم بزنید تا مخلوط غلیظ شود و آماده باشید! این یک چیز سرگرم کننده برای درگیر کردن یک شریک زندگی، کودک یا نوجوان است. پتی ها را به شکل ۶ تا ۸ عدد (بسته به اندازه) در بیاورید و کمی روی ماهیتابه پهن کنید تا یک همبرگر عالی تشکیل شود.

من از یک تاپینگ ساده روی نان برگرم استفاده می‌کنم: کاهو، گوجه‌فرنگی و آووکادو که طعم و بافت می‌افزاید و بسیار ضد التهاب است. به راحتی می توانید مواد کلاسیک مانند سس مایونز، سس کچاپ، خردل، سس تند، یا سس باربیکیو را اضافه کنید. اگر گیاهخوار نیستید، اینها با پنیر عالی هستند (یا اگر گیاهخوار هستید، از یک جایگزین استفاده کنید!).

دیگر دستور العمل های لوبیا که اکنون نیاز دارید

براونی لوبیا سیاه
کروستینی با لوبیا، ریکوتا، عسل و آویشن
لوبیا پخته با ادویه سبزیجات
پاستا گوجه فرنگی، ریحان و لوبیا
نخود سیاه چشم گیاهی با آووکادو

اگر اینها را امتحان کردید به من اطلاع دهید! من دوست دارم نظر شما را در اینجا در وبلاگ بشنوم. شما همچنین می توانید از طریق خبرنامه من با من تماس بگیرید، جایی که من چندین بار در ماه دستور العمل هایی مانند این، غذاهای ویژه و منابع را ارسال می کنم.

  • ۱ ۱۵ اونس ۱ قوطی لوبیا سیاه، آبکش شده و آبکش شده
  • ۱ ۱۵ اونس نخود را می توان شسته و آبکش کرد
  • ۱/۲ پیاز زرد خرد شده
  • ۳ حبه سیر، خرد شده
  • ۲ تخم مرغ و زدن
  • ۱ قاشق کوچک زیره آسیاب شده
  • ۳/۴ قاشق کوچک نمک
  • ۳/۴ قاشق کوچک فلفل سیاه تازه آسیاب شده
  • ۱ فنجان خرده نان سبوس دار بدون گلوتن هم خوب است!
  • ۱/۲ فنجان دانه های جو دوسر
  • ۶ نان برگر گندم کامل
  • ۱ آووکادوی رسیده، برش داده شده
  • ۶ برگ کاهوی رومی بزرگ
  • ۱ گوجه فرنگی متوسط، رسیده، نازک برش داده شده است
  • فر را با دمای ۳۷۵ درجه گرم کنید. یک سینی را با کاغذ روغنی یا آستر سیلیکونی بپوشانید.

  • در کاسه غذاساز، لوبیا/حمص را اضافه کنید و به مدت ۳۰ ثانیه هم بزنید تا ترکیب شوند و تازه شروع به تشکیل مخلوط شود.

  • پیاز و سیر را اضافه کنید و ۱۵ ثانیه دیگر تفت دهید.

  • تخم مرغ، زیره، نمک و فلفل را اضافه کنید و ۱۵ تا ۲۰ ثانیه آخر هم بزنید تا همه مواد با هم مخلوط شوند.

  • آرد سوخاری و جو دوسر را داخل آن بریزید و آنقدر هم بزنید تا با مخلوط مخلوط شود.

  • مخلوط را با دست به ۶ وعده تقسیم کنید و به شکل دیسک های گرد در آورید سپس در ظرف آماده شده قرار دهید و با کف دست کمی فشار دهید تا به شکل برگر درآیند.

  • همبرگرها را به مدت ۳۰ دقیقه بپزید و تا نیمه برگردانید تا لبه ها کمی ترد شده و کمی قهوه ای شوند.

  • برگر را داغ روی نان ها همراه با آووکادو، کاهو و برش های گوجه فرنگی سرو کنید. در صورت تمایل از سس کچاپ، خردل یا مواد دیگری استفاده کنید.

رژیم لاغری سریع