سلامتی و تناسب اندام – این یک چنگال نیست

همه جا پیداش میکنی نمایش داده می‌شود، به صندوق ورودی شما پخش می‌شود و از تلویزیون شما در قطعه‌های کوچکی به اندازه بیت خروجی می‌گیرد. هر کسی جوابی دارد. اما وقتی نوبت به سلامتی و تناسب اندام شما می رسد، پاسخ «درست» چیست؟

دستور العمل یک زندگی سالم، سالم و کامل را از کجا پیدا می کنید؟

آیا پاسخ آخرین جنون در این خبرگزاری های آزاردهنده است؟ این امکان ندارد. آیا پاسخ یک رژیم غذایی تخم کدو است که هنوز کشف نشده است یا یک قرص کاهش وزن معجزه آسا؟ میدونی که اینطور نیست

کارشناسان بهداشت و از همه مهمتر کسانی که زندگی خود را با موفقیت تغییر داده اند، پاسخ را به ما می گویند. و بله، ما قبلاً می دانیم چه چیزی کار می کند. ورزش و رژیم غذایی سالم راه حل هستند، اما همه راه حل نیستند.

احساس می کنید چیزی کم است و شهود شما درست است. جاده موفقیت، فرآیندی پر از میدان های مین دونات شکل و موانع به ظاهر غیرقابل عبور است. این جاده ای است که نمی خواهید به تنهایی بروید. کسانی که موفق می شوند به ما می گویند:

  1. رویا را به اشتراک بگذارید به هر کس که هدف خود را می دانید بگویید. اگر افراد زندگی شما از شما حمایت نمی کنند، باید به دنبال کسانی باشید که از شما حمایت می کنند. این می تواند بزرگترین چالش باشد. در رویدادها، سمینارها و گردش هایی که افراد سالم را جذب می کند شرکت کنید. به عنوان مثال، افراد سالمی را خواهید دید که صبح زود در پارک قدم می زنند، در باشگاه بدنسازی یا در حین ناهار برای پیاده روی بیرون می روند. نکته کلیدی این است که از امروز شروع به جستجو کنید و زودتر از آنچه فکر می کنید آنها را پیدا خواهید کرد.
  2. وقتی برای ناهار یا شام بیرون می‌روید، با همکار یا دوستی بروید که اهداف شما را می‌داند. وقتی کسی شما را تشویق می‌کند، احتمالاً یک وعده غذایی معقول سفارش می‌دهید. همچنین، بیرون رفتن با افراد سالم یا فردی با هدف مشابه را انتخاب کنید.
  3. در صورت امکان با یک دوست به خرید بروید. برای خرید خود پس از پیاده روی یا دویدن برنامه ریزی کنید که شامل شخصی می شود که در راه خانه به خرید برود. زمانی که شخصی در کنار شما باشد احتمال خرید غذای سالم بیشتر است. همچنین گرسنه به خرید نروید. یک میان وعده سالم در ماشین خود نگه دارید یا برای یک وعده غذایی معقول در جاده توقف کنید. در حین خرید، سبد خرید افرادی را که از وضعیت جسمانی خوبی برخوردار هستند، رعایت کنید. تقریباً همیشه شامل اقلام مختلف از خریداران ناسالم است. این یک مشاهده ساده است. اگر به تنهایی خرید می‌کنید، فرض کنید یک مربی تناسب اندام در خانه منتظر شماست تا به شما کمک کند تا آرام شوید. آیا شما هم همین اقلام را می خرید؟
  4. یک مربی یا مربی واجد شرایط استخدام کنید. این هزینه بسیار کمتر از آن چیزی است که اکثر مردم فکر می کنند و مطمئناً ارزان تر از ویزیت های بیمارستان و صورت حساب های پزشکی است. استخدام کسی که به شما کمک کند نشانه قدرت، تعهد به انجام کار درست است. مارتین لوتر کینگ جونیور آن را بهتر بیان می کند: «همیشه زمان مناسب برای انجام کار درست است». فوراً به دنبال متخصصان واجد شرایط بگردید و فقط جستجو شما را با انگیزه نگه می دارد.
  5. لباسی بخرید که خیلی کوچک باشد، اما لباسی بخرید که بعد از رسیدن به یک هدف مهم بپوشید، اما نه هدف بلندمدتتان. آن را به عنوان یک پاداش کوچک در طول سفر در نظر بگیرید. علاوه بر این، به زودی به تعدادی لباس جدید نیاز خواهید داشت. لباس را در جایی نگه دارید که اغلب آن را می بینید – یادآوری های بصری انگیزه های قوی هستند.
  6. بله، مقدار زیادی آب بنوشید و تا حد امکان چهار یا پنج وعده غذایی کوچک در روز بخورید. همیشه صبحانه یا چیزی را قبل از ساعت ۱۰ صبح بخورید. مطالعات نشان می دهد که به سوزاندن کالری بیشتر کمک می کند و باعث می شود قبل از رفتن به رختخواب غذا بخورید. ساده ولی موثر.
  7. به یاد داشته باشید، هنر داشتن یک زندگی خوب و سالم یک فرآیند است، نه یک واقعیت. این یک سفر زندگی است که نیاز به تغییر رفتار دارد. اگر در ۳۰ روز اول نتایج قابل توجهی مشاهده نکردید، ناامید نشوید. تغییر عادات خرید، برنامه‌ریزی ورزش با دیگران، استخدام یک متخصص تناسب اندام و اطلاع دادن به دوستانتان در مورد اهدافتان به زمان نیاز دارد.

باز هم، بر روی عادات خود تمرکز کنید، نه نتایج خود را – زمانی که عادت های خود را تغییر دهید، به راحتی به نتایج خواهید رسید. سبک زندگی سالم نیاز به کمی صبر دارد. کاهش یک پوند در هفته بیش از ۵۰ پوند در سال است. تا زمانی که در مسیر درست بمانید زمان زیادی دارید. شما در مسیر یک زندگی طولانی، سالم و کامل هستید.

رژیم لاغری سریع