مزایای داشتن یک مربی شخصی – عامل انگیزشی

اگر تا به حال مربی شخصی نداشته اید، احتمالاً ایده خوبی است که از تمرینات شخصی چه انتظاری داشته باشید – و چه چیزی را در یک مربی بالقوه باید جستجو کنید تا مطمئن شوید که یک مربی واجد شرایط دارید که اهداف شما را درک می کند. . تحقیق دقیق و پرسیدن سؤالات درست به شما کمک می کند از تجربه ناخوشایندی که می تواند منجر به کنار گذاشتن اهداف تناسب اندام یا کاهش وزن شود جلوگیری کنید.

پیدا کردن یک مربی شخصی خوب به زمان و تلاش شما نیاز دارد. اما تحقیق و زمانی که برای یافتن مربی شخصی مناسب اختصاص می‌دهید، می‌تواند تفاوتی را ایجاد کند که آیا از برنامه کاهش وزن یا تناسب اندام خود نتیجه می‌گیرید یا نه.

یک مربی شخصی خوب کسی است که به شما کمک می کند برنامه تناسب اندام خود را جذاب نگه دارید تا خسته نشوید، فقط تسلیم شوید و اصلا به برنامه تناسب اندام خود پایبند نباشید. مربی شخصی شما باید انواع برنامه ها و تجهیزات ورزشی مختلف را در خود جای دهد – از جمله استفاده از دمبل، هالتر، توپ های پزشکی و شاید حتی کتل بل، طناب یا کیسه های شن. و اگر هر یک از اینها برای شما ناآشنا به نظر می رسد، پس دلیل بیشتری برای استخدام یک مربی شخصی وجود دارد تا به شما کمک کند و موثرترین تمرینات را برای کاهش وزن و بهبود سطح تناسب اندام به شما آموزش دهد.

هنگامی که تصمیم به استخدام یک مربی شخصی گرفتید، او باید شرایط شما را برآورده کند. و انتظارات شما باید بسیار بالا باشد. برای صرفه جویی در هزینه، در کیفیت آموزش شخصی کوتاهی نکنید. اگر نتیجه ای نداشته باشید هر پولی هدر می رود.

از مربیان شخصی که در نظر دارید یک جلسه رایگان یا “تست درایو” بخواهید. اگر قصد دارید پول و زمان زیادی را در یک برنامه تمرینی شخصی سرمایه گذاری کنید، قبل از تحویل دادن پول، ارزش این را دارد که بدانید چه چیزی به دست می آورید. هر مربی خوبی خوشحال می شود که با یک یا دو جلسه رایگان شما را با سبک مربیگری خود آشنا کند تا با امکانات، روش ها و شرایط آن آشنا شوید.

بیشتر مربیان یک ساعت تمرین ارائه می دهند در حالی که بقیه فقط نیم ساعت. برخی از مربیان به شما جلسات آموزشی در خانه یا آموزش داخلی در یک استودیو یا باشگاه حرفه ای ارائه می دهند. هر تصمیمی که بخواهید، با نوع لولاهای کرکره ای که استفاده می شود می توان آن ظاهر را بیشتر تقویت کرد. اگر اینجا جایی است که دوست ندارید در آن باشید، به احتمال زیاد نمی خواهید به آنجا بروید. و این بدان معناست که شانس موفقیت شما کم است.

هنگامی که به دنبال آموزش شخصی هستید، همیشه اعتبار مربی حرفه ای خود را بررسی کنید. همیشه. و فرض نکنید که یک گواهینامه کافی است. یک مربی خوب چیزی فراتر از یک پسر باهوش است که یک تست آناتومی یا فیزیولوژی را گذرانده باشد. او مهربان، صمیمی، با انگیزه و مشوق است. بسیاری از مربیان شخصی دانش تناسب اندام دارند، اما ممکن است نتوانند آنچه را که می دانند به شما بیاموزند یا مهارت های ارتباطی ندارند که نه تنها انجام آنچه می گویند، بلکه درک دلیل آن را برای شما آسان تر می کند.

بیشتر مربیان شخصی حرفه ای از شما می خواهند قبل از شروع هر برنامه تناسب اندام، یک پرسشنامه پزشکی را تکمیل کنید. در پاسخ های خود دقیق و صادق باشید. سپس ممکن است از شما خواسته شود که یک سری تمرینات را برای ارزیابی سطح تناسب اندام خود انجام دهید. این امر در بیشتر موارد مشخص می کند که نقاط ضعف و قوت شما کجاست.

قبل از شروع برنامه باید قد، وزن و سایر اندازه گیری های خود را ثبت کنید. این برای مربی شخصی است که هنگام شروع تمرین، پیشرفت شما را زیر نظر داشته باشد و توصیه های مناسب را هنگام ایجاد برنامه تناسب اندام شخصی شما ارائه دهد. روش ارجح امپدانس بیوالکتریک است، فقط برای تسهیل آن، اگرچه تنها تخمینی از درصد چربی بدن ارائه می دهد و ۱۰۰٪ قابل اعتماد یا دقیق نیست. اما شروع خوبی است. اگر مربی شما نمی داند مقاومت بیوالکتریک چیست – به سمت تپه ها بدوید. کولیس یکی دیگر از راه های خوب برای اندازه گیری است، اما بسته به اینکه چگونه / چه کسی تست کولیس را انجام می دهد، متفاوت خواهد بود. در هر صورت – فقط باید بدانید که در زمان شروع کجا هستید تا بتوانید پیشرفت را در طول زمان اندازه گیری کنید.

برخی از افراد در مورد عکس گرفتن “قبل” تردید دارند. اگر از گرفتن عکسی از خود توسط یک مربی شخصی احساس ناراحتی می کنید، آن را در خانه تهیه کنید. تا شلوارک، یا یک سوتین دویدن یا حتی یک مایو برای افراد ماجراجو، لباس‌هایتان را درآورید. من آن را به شدت توصیه می کنم. این عکس بعدا برای شما ارزش زیادی خواهد داشت. من نمی توانم به شما بگویم که چند نفر از مشتریان آموزش شخصی من آرزو می کنند که آنها من را شنیده بودند و قبل از تغییر شگفت انگیزشان عکس گرفته بودند. این عکس ماه‌ها بعد، وقتی زیبا، با اعتماد به نفس و ۲۰ پوند سبک‌تر به نظر می‌رسید، خیلی کمتر شرم آور است!

ثبت رژیم غذایی برای یک برنامه تناسب اندام ضروری است. ما همیشه آنطور که باید خوب غذا نمی خوریم. ما زندگی‌های پرمشغله‌ای داریم، خوردن غذاهای فست فود زیاد می‌تواند ناسالم باشد و مربی شخصی شما را به شما اطلاع می‌دهد و جایگزین‌های بهتری را برای اهدافتان پیشنهاد می‌کند تا تناسب اندام داشته باشید. داشتن یک دفترچه رژیم غذایی حیاتی است. از مربی خود بپرسید که آیا او یک رژیم غذایی شخصی و دفتر خاطرات ورزشی را به مشتریان ارائه می دهد که آنها آن را تکمیل می کنند و به طور منظم به مربی شخصی خود نشان می دهند. تمرین خاطرات غذایی و داشتن یک دفترچه یادداشت رژیم غذایی می تواند ابزاری قدرتمند برای کمک به شما در کسب نتایج از تمرین شخصی باشد.

مربیان تناسب اندام شخصی باید در زمینه های تغذیه و تغذیه مناسب، علاوه بر ورزش، فیزیولوژی و تمرینات قدرتی، آموزش ببینند.

آنها باید مایل به ایجاد رژیم غذایی مناسب برای پیروی و تشویق شما به دنبال کردن اهداف خود باشند.

برای هر مربی شخصی همیشه مهم است که دارای گواهینامه و ایمن باشد. اما به خاطر داشته باشید که همه گواهینامه ها یکسان نیستند. برخی از مربیان شخصی به صورت آنلاین یا حتی از امکانات خود “گواهینامه” دریافت می کنند. هیچ مقررات سختگیرانه ای در زمینه آموزش شخصی برای مربیان وجود ندارد – بنابراین فقط یک گواهینامه را به عنوان یک مدرک تحصیلی نگیرید. به دنبال یک گواهینامه ملی شناخته شده با شرایط سخت، آموزش مداوم اجباری و اثبات تجربه عملی واقعی باشید.

مزیت دیگر کار با یک مربی، چه در باشگاه بدنسازی و چه در مرکز سلامتی، این است که کار با یک مربی شخصی اغلب به این معنی است که شما مجبور نیستید منتظر بمانید یا دستگاه یا سایر تجهیزات ورزشی را تعویض کنید.

داشتن یک قرار ملاقات برنامه ریزی شده برای تمرین، شما را تشویق می کند که برنامه خود را به طور منظم دنبال کنید و داشتن یک برنامه تمرینی شخصی مشخص با مربی، شانس ثبات و موفقیت شما را در کاهش وزن افزایش می دهد.

یک مربی شخصی قرار ملاقات های شما را می بندد، زمانی را فقط برای شما اختصاص می دهد و با ارزیابی چربی و وزن بدن در طول زمان، پیشرفت شما را زیر نظر دارد.

او پیشرفت شما را خواهد دانست و استقامت شما را می داند تا از آسیب بیش از حد به خودتان جلوگیری کند. دانستن پیشرفت خود و ثبت آن به شما بازخوردی در مورد نحوه انجام کار و آنچه که باید تغییر دهید به شما می دهد.

داشتن یک مربی شخصی به شما کمک می کند، انگیزه می دهد و شما را تشویق می کند تا در برنامه تناسب اندام خود بمانید و به سلامت جسمی و روانی کمک می کند. و مهمتر از همه – به شما کمک می کند تا کاهش وزن و نتایج تناسب اندام سریع تری داشته باشید که بتوانید تا پایان عمر حفظ کنید.

رژیم لاغری سریع