نام تجاری از طریق امضای ایمیل شما برای مربیان شخصی

بارها و بارها می شنوم که مشتریان مشاور به من می گویند که نمی توانند کسب و کار آموزشی شخصی خود را رشد دهند. آنها با بوت کمپ خود در سطح معینی از موفقیت گیر کرده اند و نمی توانند دلیل آن را بفهمند. خدمات آنها کیفیت بالاتری دارد و توجه شخصی بیشتری نسبت به شرکت های بزرگتر ارائه می دهند. پس چه غلطی می کنند؟

پاسخ معمولاً چیزهای کوچکی است که همه تفاوت را ایجاد می کند. اولاً، آنها سعی می کنند از یک کالا یک برند ایجاد کنند. غیرممکن است. عموم مردم اکنون مربیان شخصی، بوت کمپ ها و چالش های ارائه شده را در هر گوشه ای می بینند. هر جلد مجله و هر جدول زمانی فیس بوک مملو از فرصت هایی برای دسترسی رایگان و مبتنی بر هزینه به این خدمات است. آنها عمومی هستند.

وقتی این درست باشد تنها کاری که مشتری باید انجام دهد این است که بر اساس نیازهایش مقایسه کند. به عنوان مثال، اگر موقعیت مکانی شما بهتر است، قیمت شما مناسب است، یا از نظر فیزیکی کمتر ترسناک هستید، ممکن است ضربه بزنید. این نتایج تصادفی هستند. شما قابل پیش بینی می خواهید

اگر شخصی از طریق جستجوی گوگل شما را در اینترنت پیدا کند، آیا آنچه را که به دنبالش است در شما پیدا خواهد کرد؟ تعداد کمی از مردم برای جستجوی یک بوت کمپ در این نزدیکی به گوگل مراجعه می کنند. یک زن ناامید شب ها در رایانه خود به دنبال مربی شخصی نمی گردد.

مردم به دنبال راه حل هستند. مشکلاتی دارند. این مشکلات به نوعی فوریت می کنند. ممکن است یک مراسم عروسی، گردهمایی یا فصل تابستان باشد که باعث می شود ناگهان احساس فوریت کنند. از سؤالاتی که شخصی در Google تایپ می کند استفاده کنید تا به شما کمک کند پاسخی که پیدا می کند باشید.

اگر یک زن ۴۷ ساله بودید که می خواست وزن کم کند، چه تایپ می کردید؟ برای پیشنهاداتی در مورد رژیم هایی که برای کاهش سریع چربی کار می کنند، چه چیزی را تایپ می کنید؟ استفاده از آن کلمات خاص در وب‌سایت، کارت ویزیت و امضای ایمیلتان به کسی کمک می‌کند باور کند که شما پاسخگوی آنها هستید.

به‌جای فهرست کردن سوپ الفبا، معتبرترین گواهینامه‌ای را که دارید انتخاب کنید و آن را فهرست کنید. اگر آنها رزومه کامل را بخواهند می توانند آن را در وب سایت شما پیدا کنند. وب سایت یا URL وبلاگ را به جای فریب خوردن فهرست کنید. آن را به یک لینک زنده تبدیل کنید. راهی برای مشتری در نظر بگیرید تا محتوایی را پیدا کند که وقتی به آنجا رسید، ارزش افزوده ایجاد کند.

بیش از یک امضا در ایمیل های خود ایجاد کنید. برای ارتباط با مربیان شخصی که به‌عنوان مثال به دنبال مربی بازاریابی هستند، آدرس وبلاگ حرفه‌ای تناسب اندام شخصی خود و صفحه وب را فهرست می‌کنم که در آن کسی می‌تواند درباره مربیگری بیاموزد. برای ارتباط با بازار زن بعد از ۵۰ سالگی، صفحه وبینار سلامتی خود و نشانی اینترنتی کتابم را که آن بازار را هدف قرار می دهد درج می کنم.

یک مشتری بالقوه با درک اینکه من اطلاعاتی را برای افرادی که بعد از ۵۰ سالگی در حال پیمایش تناسب اندام هستند ارائه می کنم، فوراً می داند که من برای آنها راه حل هایی دارم. برایشان مهم نیست تا بعداً چه مدرک یا تجربه ای دارم. تا زمانی که مشتریان حرفه ای تناسب اندام شخصی من ندانند که من برای تسلط آنها در بازاریابی تناسب اندام پاسخی دارم، برایشان مهم نیست که چه مدرک یا گواهینامه ای دارم. اکثراشون هم دارن! آنها فقط زمینه بازاریابی، نام تجاری و کسب و کار را ندارند تا بتوانند درآمد کسب و کار خود را به جایی که می خواهند برسانند.

مشخص کنید به چه کسی خدمت می کنید یا می خواهید خدمت کنید. تعیین کنید چه چیزی برای گفتن مهم است. سپس به امضای ایمیل خود نگاه کنید. شما یک شات دریافت خواهید کرد. زمانی که آنها از طریق ایمیل با شما تماس گرفتند، علاقه مند هستند. فوراً به آنها بگویید که در مورد آنها هستید و نه در مورد خود تبلیغی خود. دانش شما باید نشان دهد نه اینکه مجبور باشید به آنها بگویید.

فرمول شما برای برندسازی:

۱. نام شما، و دو یا سه اعتبار کلیدی

۲. اطلاعات تماس شما

۳. عنوانی که کالا نیست. مربی شخصی گرفته شده است. دیگه چی گرفتی؟ آیا شما عامل تغییر هستید؟ مربی کاهش وزن؟

۴. چیزی برای مشتری. این یک URL است که در آن آنها می توانند یک ویدیو، مقاله دریافت کنند، درباره شما در وب سایت شما اطلاعات بیشتری کسب کنند، یک آزمون یا ابزارهایی برای کمک به حل مشکل خود دریافت کنند.

۵. خواندن آن را آسان کنید. شامل کمتر نه بیشتر. تمرکز خود را محدود کنید. از رنگ یا دو نقطه یا خطوط جداگانه استفاده کنید.

۶. لینک ها را زنده کنید. هیچ کس آنقدر شما را دوست نخواهد داشت که URL شما را در مرورگر خود کپی کند و بیشتر بداند.

این ممکن است کوچک به نظر برسد. هر چیز کوچک مهم است. هر چه مشتری هدف شما تحصیل‌کرده‌تر، صریح‌تر و باهوش‌تر باشد، بیشتر حس عدم اعتماد به نفس را حس می‌کند که نشان‌دهنده نیاز به فهرست کردن اعتبار است. هرچه مخاطبان شما تحصیلات کمتری داشته باشند، راحت تر و سریع تر باید بتوانند راه حل های شما را دریافت کنند. نتیجه نهایی در هر دو مورد این است که باید در مورد آنها باشد.