پنج رژیم غذایی که می توانند سریع 20 کیلو وزن کم کنند

برنامه های زیادی برای کاهش وزن وجود دارد که به شما قول می دهد یک تن وزن را در مدت زمان کوتاهی کاهش دهید. با این حال ، واقعیت این است که اکثر این موارد بسیار غیر معمول هستند یا به شما اجازه نمی دهند در طولانی مدت وزن خود را کاهش دهید. در زیر چند رژیم غذایی وجود دارد که می تواند به شما کمک کند در عرض چند هفته 20 کیلوگرم وزن کم کنید.

رژیم گریپ فروت

این رژیم یک برنامه محبوب است که در هالیوود برای افراد مشهوری که نیاز به کاهش سریع چند کیلو دارند استفاده می شود. این شامل مصرف نیمی از گریپ فروت با هر وعده غذایی است. این را می توان با خوردن میوه یا نوشیدن تعادل در سوپ انجام داد. برنامه غذایی برای کمک به شما در خوردن مقدار زیادی پروتئین و کمی کربوهیدرات طراحی شده است. پروتئین و ترکیبات خاصی در گریپ فروت با هم ترکیب شده و متابولیسم شما را افزایش می دهد تا بتوانید سریعتر از حالت عادی وزن خود را کاهش دهید.

برنامه تغییر کالری

با تغییر کالری بدن خود را از بین می برید و اجازه نمی دهید بدن شما به تعداد مشخصی کالری که هر روز مصرف می شود عادت کند. به عنوان مثال ، ممکن است یک روز 1200 کالری ، روز بعد 1500 ، سپس روز بعد 1800 کالری بخورید. ایده پشت این روش این است که اگر به بدن خود اجازه دهید با مقدار خاصی از کالری سازگار شود ، کاهش وزن م isثرتر نیست. در یک روال معمول خواهد بود که فقط مقدار معینی را بسوزانید. با این حال ، اگر شما هر روز عدد را تغییر دهید ، بدن شما هیچ روال عادی نخواهد داشت و به سادگی در تلاش برای سوزاندن کالری بیشتر ممکن است کار کند. این می تواند کاهش وزن 20 پوندی آسان را برای شما فقط در 2-3 هفته نشان دهد.

رژیم فوق متابولیسم

رژیم فوق متابولیسم خوردن غذاهای خام و ارگانیک را در ازای اقلام فرآوری شده که در قوطی یا جعبه قرار دارند ، ترویج می کند. این امر مستلزم خرید چندین میوه و سبزی تازه تازه ، مانند گوشت بدون چربی است. این رژیم غذایی خام نه تنها به دفع سموم در دستگاه گوارش که می تواند ذخیره چربی را تسهیل کند ، کمک می کند ، بلکه می تواند متابولیسم شما را نیز افزایش دهد. بسیاری از افرادی که با این طرح موفقیت آمیز بوده اند ظاهراً تنها در 2 ماه 20 کیلو وزن کم کرده اند.

رژیم کتوژنیک

این رژیم کم کربوهیدرات به بدن شما در سوزاندن چربی و همچنین انرژی کمک می کند. حداقل یک ساعت ورزش 5-6 روز در هفته با این سیستم الزامی است. با این حال ، اگر میزان کربوهیدراتهای جذب شده را محدود کنید ، بدن شما مجبور به استفاده از چربی ذخیره شده برای حرکت روزانه بدن می شود. کسانی که از رژیم کتوژنیک استفاده کردند ، توانستند تنها در 4 هفته 20 کیلوگرم وزن خود را کاهش دهند. ورزش نکردن صحیح با این رژیم غذایی باعث می شود نتایج بیشتر طول بکشد.

ناظران وزن

اگرچه یک سیستم کاهش وزن که برای استفاده از ابزارهای شخصی یا شرکت در جلسات نیاز به هزینه ماهانه دارد ، Weight Watchers یک ابزار کاهش وزن موفق برای بسیاری از مردم در سراسر جهان بوده است. ایده این است که به هر غذا یک مقدار امتیاز اختصاص داده می شود. بسته به وزن ، قد و سطح فعالیت ، تعداد مشخصی از امتیازات به شما اختصاص داده می شود که می توانید هر روز از آن استفاده کنید. این باعث می شود رژیم گیرنده مسئول آنچه در دهان خود قرار می دهد انتخاب کند. وزن های هفتگی نیز به افزایش انگیزه متخصصان رژیم با این برنامه کمک می کند.

دیدگاهتان را بنویسید