چگونه یک تور فروشگاه بهداشتی یا خواربارفروشی را به مشتریان ارائه دهیم

مربیان تغذیه، سلامت و تناسب اندام خدمات ارزشمندی را به مشتریان خود ارائه می دهند. مشتریانی که مربی دارند، به دلیل حمایت و انگیزه ای که از مربی خود دریافت می کنند، به احتمال زیاد سلامت خود را به طور دائم بهبود می بخشند. تقاضای زیادی برای مربیان سلامت وجود دارد و مربیان تغذیه و تناسب اندام بیشتری وارد بازار کار شده اند.

به عنوان یک مربی جدید سلامت یا تناسب اندام، یک سرویس محبوب این است که مشتریان را به خواربارفروشی یا فروشگاه مواد غذایی سالم ببرید تا نحوه خرید غذاهای سالم، تصمیم گیری عاقلانه برای انتخاب غذا، خواندن یک برچسب و تعیین تفاوت بین یک انتخاب خوب و مشخص شود. انتخاب هایی که از بدن سالم پشتیبانی نمی کنند. یک تور موفق و مفید نیازمند چند عنصر است.

۱. تنوع: تور فروشگاه مواد غذایی سالم باید تمام بخش های فروشگاه، محصولات، گوشت، ماهی، فله، لبنیات، چاشنی ها، تنقلات، غلات، شیرین کننده ها، آرد، نان، کلوچه ها و غیره را پوشش دهد.

۲. توصیه: باید به مشتری توصیه شود که چگونه بین یک انتخاب سالم و نه چندان سالم تصمیم گیری کند. نحوه خواندن یک برچسب و آنچه را که باید در هنگام تصمیم گیری به دنبال آن باشید را نشان دهید.

۳. انتخاب ها: حتماً به مشتری نشان دهید که شما و سایر مشتریانتان کدام غذاهای سالم را به عنوان جایگزینی برای غذاهایی که در حال حاضر می خورند، سالم و خوشمزه می دانند. به آنها نکاتی را برای انتقال به یک رژیم غذایی سالم ارائه دهید.

۴. مرجع: یک تور خواربارفروشی می تواند حجم عظیمی از اطلاعات را برای مشتری در یک ساعت هضم کند. حتماً یک راهنمای مرجع داشته باشید تا به مشتریان ارائه دهید تا در تاریخ بعدی به آن مراجعه کنند.

تور فروشگاه غذای سالم یکی از لذت‌بخش‌ترین و مؤثرترین ابزارهایی است که یک مربی سلامت می‌تواند برای حمایت از مشتری در گذار به یک سبک زندگی سالم‌تر از آن استفاده کند.

رژیم لاغری سریع