کتاب های محبوب سلامت و تناسب اندام در اینترنت

سلامتی و تناسب اندام اولویت اصلی همه است. پس چه اتفاقی می‌افتد وقتی عشق شما به کتاب با ورزشگاه هیولایی درون شما ادغام می‌شود؟ جادو اتفاق می افتد! وقتی یکی از کتاب‌های مورد علاقه‌تان را در دست دارید روی پتویی در گوشه‌ی تخت خوابتان بپیچید، لذت بی‌نظیر است. این کتاب دقیقاً همانطور که می خواهید نوشته شده است تا راه هایی را به شما آموزش دهد که با رعایت یک رژیم غذایی خوب، تناسب اندام و سالم بمانید. چه چیزی می تواند بهتر از این باشد که کسی به شما بگوید دقیقا چگونه کار درست را انجام دهید؟

در زیر کتاب های محبوب سلامت و تناسب اندام را بیابید که می توانند به شما کمک کنند رژیم غذایی خود را تحت کنترل داشته باشید و وزن خود را در محدوده محدود نگه دارید.

کتاب آشپزی مارک بیتمن VB6

این نسخه ویژه است زیرا حاوی دستور العمل هایی برای حدود ۳۵۰ وعده غذایی سالم و خوشمزه وگان است. برنامه رژیم غذایی VB6 یکی از پرفروش ترین هاست و به شما کمک می کند تا شش بعد از ظهر گیاهخوار بمانید. از وگانیسم پاره وقت پیروی کنید، که روشی هوشمندانه برای کنترل وزن و سازگاری با غذا است. این شکل آسان است و می تواند برای تمام عمر باقی بماند. صبحانه تحریک‌آمیز خود مملو از اسموتی‌های بدون لبنیات، غلات داغ، برانچ و نان تست است. ناهار شامل ساندویچ، غلات، حبوبات، سوپ‌های مقوی و پاستا می‌شود، و دستور العمل‌های میان‌وعده بهترین استراحتگاه بعد از ظهر برای اجتناب از این ماشین‌های فروش خودکار است. اگر نمی خواهید غذاهای گیاهی شما خسته کننده به نظر برسند یا نمی خواهید غذای مورد علاقه خود را کنار بگذارید، این کتاب می تواند به شما کمک کند با نگاهی تازه به غذای خود نگاه کنید.

The Whole30: راهنمای ۳۰ روزه برای سلامت کامل و آزادی غذا توسط ملیسا و دالاس هارتویگ

این یک دستور العمل و راهنمای گام به گام است که به افراد کمک می کند تا زندگی خود را تنها در یک ماه تغییر دهند. با بهبود کیفیت خواب، بهبود خلق و خوی، افزایش سطح انرژی و عزت نفس، به کاهش وزن آسان ادامه دهید. در اینجا چند مرحله اساسی وجود دارد که می توانید برای شروع فرآیند آماده سازی برای میانجیگری انجام دهید. همچنین شامل داستان های موفقیت در زندگی واقعی، فهرست گسترده ای از سوالات متداول، و منابع جامعه برای شروع سفر به سمت آزادی غذا است.

چگونه نمردیم: غذاهایی را کشف کنید که به طور علمی برای پیشگیری و معکوس کردن بیماری توسط مایکل گرگر به اثبات رسیده است.

داده های علمی مرتبط با تغذیه پیشگامی را ارائه می دهد که می تواند از علل مرگ و میر ناشی از بیماری جلوگیری کرده و معکوس کند. نویسنده ۱۵ دلیل اصلی برای مرگ‌های زودرس را بررسی می‌کند که شامل بیماری‌های قلبی، دیابت، سرطان، فشار خون بالا و موارد دیگر می‌شود. توضیح می دهد که چگونه مداخلات سبک زندگی و رژیم غذایی می تواند به ما کمک کند از رویکردهای پزشکی و جراحی برای زندگی سالم تر اجتناب کنیم. آیا می دانستید که چای هیبیسکوس بهتر از داروهای فشار خون در مبارزه با فشار خون بالا عمل می کند؟ نوشیدن قهوه می تواند از بیماری کبد پیشگیری کند و با مصرف سویا از سرطان سینه جلوگیری شود. نویسنده چک لیستی از ۱۲ غذای مصرفی روزانه برای جلوگیری از بیماری های کشنده تهیه می کند.

همیشه گرسنه؟ اشتیاق را غلبه کنید، سلول های چربی خود را دوباره آموزش دهید و وزن خود را برای همیشه کاهش دهید توسط دیوید لودویگ

در این کتاب نویسنده با نکاتی برای کاهش وزن و کنترل بدون گرسنگی آماده است. مصرف زیاد چربی باعث کاهش سرعت متابولیسم بدن می شود. با اعتقاد به فلسفه “کمتر بخور، بیشتر کار کن”، برنامه ارائه شده در اینجا دلایل افزایش وزن را هدف قرار می دهد و در عین حال رژیمی را تجویز می کند که سطح انسولین را در بدن کاهش می دهد. این امر باعث می‌شود که سلول‌های چربی کالری اضافی را به داخل بدن برگردانند و گرسنگی در نهایت کاهش می‌یابد و متابولیسم را تسریع می‌کند و وزن را کاهش می‌دهد.

تبدیل به یک چربی سوز: رژیم ۱۲ هفته ای مایک برلند

این کتاب یکی از پرفروش ترین کتاب های سلامت و تناسب اندام است. برای اینکه شما را از یک چربی سوز به یک چربی سوز تبدیل کند، یک روش تایید شده توسط پزشک را برای خوردن و ورزش دنبال کنید. حماسه افسانه هایی را که شما را از دستیابی به اهداف تناسب اندام باز می دارند، رد می کند، بنابراین دیدگاه شما را تغییر می دهد.

برای خرید آنها برای مطالعه به نزدیکترین کتابفروشی مراجعه کنید. در غیر این صورت، اگر می‌خواهید خرید آسان‌تری داشته باشید، به هر کتاب‌فروشی آنلاین بروید و آن‌ها را به لیست آرزوهای خود اضافه کنید.

رژیم لاغری سریع