کوکتل آنتی بادی AstraZeneca برای درمان موثر کووید نشان داده شده است

داروسازی انگلیسی اعلام کرد داروی آزمایشی COVID-19 که توسط AstraZeneca توسعه یافته است در مرحله نهایی آزمایش خطر بیماری جدی یا مرگ را کاهش می دهد و در تلاش های خود برای ایجاد درمان های کروناویروس غیر از واکسیناسیون برای مبارزه با ویروس کمک می کند.

مشخص شد که این دارو ، یک کوکتل آنتی بادی معروف به AZD7442 متشکل از دو آنتی بادی ، احتمال ابتلا به COVID-19 شدید یا مرگ را در بیمارانی که طی 7 روز یا کمتر با علائم در بیمارستان بستری نشده اند تا 50 درصد کاهش می دهد ، که اصلی ترین آن را به دست آورده است. هدف محاکمه

کوکتل آنتی بادی AstraZeneca نشان داده شده است که در درمان کووید موثر است

پس از مطالعات بالینی متعدد ، داروی AstraZeneca که به صورت تزریقی تجویز می شود ، اولین دارویی است که در نوع خود هم به عنوان داروی پیشگیرانه و هم به عنوان درمانی برای COVID-19 نویدبخش است. هدف آن جلوگیری از بیماری یا مرگ افرادی است که واکنش ایمنی پایداری کافی نسبت به واکسیناسیون ندارند.

کوکتل آنتی بادی AstraZeneca نشان داده شده است که در درمان کووید موثر است

در بیانیه ای ، هیو مونتگومری ، سرپرست تحقیق ، گفت: “این یافته های دلگرم کننده نشان می دهد که یک دوز مفید عضلانی AZD7442 می تواند نقش مهمی در کمک به مبارزه با همه گیری وحشتناک داشته باشد.” درمان های مشابه ، بر اساس یک دسته از داروها که به عنوان آنتی بادی های مونوکلونال شناخته می شوند ، توسط Regeneron ، Eli Lilly و GlaxoSmithKline و با همکاری Vir Corporation در حال تحقیق است. این درمانها برای استفاده در ایالات متحده برای درمان عفونتهای خفیف تا متوسط ​​COVID-19 در شرایط اضطراری تأیید شده است.

AstraZeneca ، که واکسن COVID-19 آن به طور گسترده در سراسر جهان استفاده می شود ، هفته گذشته از سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) تأیید استفاده اضطراری از AZD7442 را درخواست کرد. سخنگوی AstraZeneca روز دوشنبه تأیید کرد که این شرکت داده های آزمایشات مختلف AZD7442 را به مقامات بهداشت جهانی ارسال می کند.

بیش از 900 داوطلب بالغ در این مطالعه شرکت کردند که در 13 کشور انجام شد و از نیمی از آنها AZD7442 استفاده شد و نیمی از آنها دارونما دریافت کردند. با توجه به AstraZeneca ، یافته های مطالعه کامل برای چاپ در مجله ای با همتایان معتبر ارائه می شود. AZD7442 شامل آنتی بادی هایی است که در آزمایشگاه ایجاد شده و قرار است ماه ها در سیستم بماند تا در صورت عفونت ویروس را به دام بیندازد. از سوی دیگر ، واکسیناسیون به تولید یک سیستم ایمنی سالم متکی است آنتی بادی ها و سلول های بیماری موثر هستند. به گفته MenePangalos ، نایب رئیس ارشد AstraZeneca ، “مداخله زودهنگام با آنتی بادی ما می تواند با پیشرفت طولانی مدت بیماری بیش از شش ماه ، پیشرفت قابل توجه بیماری را کاهش دهد.”

در حالی که یافته های روز دوشنبه مربوط به استفاده از AZD7442 در بیماران خارج از بیمارستان بود ، کارآزمایی دوم به بررسی اثر دارو به عنوان درمانی برای بیماران مبتلا به COVID-19 بستری در بیمارستان پرداخت. COVID-19 با کوکتل درمانی با آنتی بادی های مختلف با درجات مختلف اثر بخشی درمان می شود.

در هفته اول ، درمان Regeneron 72 درصد در برابر عفونت علامتی محافظت می کرد و هفته بعد ، ایمنی به 93 درصد افزایش یافت. در مقایسه با دارونما ، GSK-Vir 79 درصد کاهش خطر بستری شدن یا مرگ به هر دلیلی را نشان داد. در مقایسه ، درمان لیلی در مقایسه با دارونما 70 درصد کاهش عفونت را در هفت روز نشان داد.

آخرین پست های نیکی اتکیسون (نمایش همه)