گروه‌های مختلف ویتامین B را انتخاب کنید و انتخاب کنید دارایی ها بسیاری از آن



به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، ویتامین های گروه ب، ویتامین های حیاتی را انتخاب کنید و انتخاب کنید می خواست هیکل انسان هستند کدام ممکن است در متنوع اجتناب کرده اند داروها غذایی کشف شد می شوند. این ویتامین های غذایی موقعیت مهمی در هیکل دارند. مسئولیت بی نظیر ویتامین های گروه ب، تجزیه و تحلیل کار کردن سلول های هیکل است کدام ممکن است همراه خود تاثیر بر سلول های ذهن ممکن است موجب کاهش استرس را انتخاب کنید و انتخاب کنید آسانسور روحیه شود. علاوه براین علائم ناامیدی را انتخاب کنید و انتخاب کنید اضطراب را می توان همراه خود ویتامین های گروه ب مدیریت کرد.

تا حد زیادی بیاموزید:

هشت ویتامین تشکیل دهنده ویتامینB کمپلکس

تیامین
ریبوفلاوین
نیاسین
اسید پانتوتنیک
پیریدوکسین
بیوتین
فولات هر دو اسید فولیک
کوبالامین

بسیاری از گروه های ویتامین ب را انتخاب کنید و انتخاب کنید دارایی ها آن 

ب۱ (تیامین ):
ویتامین ب۱ عمدتا برای کار کردن ذهن {مفید است}. علاوه بر این سیستم عصبی، روده ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید بافت عضلانی را پرانرژی تر می تدریجی را انتخاب کنید و انتخاب کنید همراه خود تغییر داروها مغذی به قدرت، متابولیسم را افزایش می بخشد. 

برخی اجتناب کرده اند بهتر از دارایی ها ویتامین ب۱:

آجیل ویژه به ویژه پسته ( در هر ۱۰۰ خوب و دنج پسته در حدود ۰.۸۷میلی خوب و دنج تیامین موجود است)
غلات درست 
عدس 
غلات غنی شده 
تخم مرغ 
دانه ها 
ماهی را انتخاب کنید و انتخاب کنید تن ماهی (در ۱۰۰ خوب و دنج ماهی در حدود ۰.۶۷ میلی خوب و دنج تیامین است)
ارده (در هر صد خوب و دنج ارده برای ادغام کردن.۶ ۱ میلی خوب و دنج تیامین است)
لوبیاها 
ویتامین ب۱

ب۲ (ریبوفلاوین):

ویتامین ب ۲ به تجزیه وعده های غذایی، پروتئین، چربی را انتخاب کنید و انتخاب کنید کربوهیدرات {کمک می کند}، علاوه بر این قدرت هیکل را تامین را انتخاب کنید و انتخاب کنید سلامت کبد را محافظت می نماید. 

بهتر از دارایی ها ویتامین ب۲ (ریبوفلاوین):
تخم مرغ 
محصولات لبنی 
آووکادو 
غلات غنی شده 
نخود فرنگی 
قارچ 
آجیل 
کدو تنبل 
سیب زمینی شیرین 
غلات درست 
هویج (منصفانه فنجان هویج ۵ نسبت اجتناب کرده اند ویتامین B۲ می خواست هیکل را می دهد)
شیر 
چسبناک(هر صد خوب و دنج چسبناک ۰.۵۷ میلی خوب و دنج ویتامین ب۲ دارد)
بادام (هر صد خوب و دنج بادام در حدود ۱.۰۱ میلی خوب و دنج ریبوفلاوین در شخصی دارد)
بادام

ب۳ (نیاسین):

ویتامین ب۳ به کار کردن بیشتر سیستم عصبی ، افزایش متابولیسم را انتخاب کنید و انتخاب کنید دفاع کردن اجتناب کرده اند آنتی اکسیدان ها {کمک می کند}. 

برخی اجتناب کرده اند بهتر از دارایی ها ویتامین ب۳:

تخم مرغ ( منصفانه عدد تخم مرغ برزگ ممکن است هفت نسبت اجتناب کرده اند مقدار می خواست هیکل هر روز را تامین تدریجی)
 مرغ 
 ماهی تن 
ماهی قزل آلا 
بادام زمینی 
آووکادو 
برنج اسپرسو ای 
قارچ 
گندم 
نخود بی تجربه 
چغندر( در هر صد خوب و دنج چغندر حدود ۰.۳۳۴ میلی خوب و دنج نیاسین موجود است)
کرفس ( منصفانه فنجان کرفس نپخته ممکن است حدود ۳۴ میکرو خوب و دنج ویتامین B  هیکل را تامین تدریجی)
سیب زمینی 

ب۵ (اسید پانتوتنیک):

ویتامین ب ۵ یکی اجتناب کرده اند ویتامین های کمتر شناسایی شده است است. این ویتامین همراه خود تغییر ماده غذایی به گلوگز ، تحریک هورمون ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید علاوه بر این کمک به ساخت گلبول های بنفش موقعیت مهمی در هیکل ایفا می تدریجی. 

بهتر از دارایی ها ویتامین ب۵ :
ماهی سالمون 
زرده تخم مرغ 
 شیر 
 ماست 
غلات سبوس دار 
عدس 
سویا 
ذرت 
گل کلم 
کلم پیچ 
گوجه فرنگی 
پودر آب چسبناک( در هر صد خوب و دنج آب چسبناک ۵.۶ میلی خوب و دنج ویتامین B۵  یعنی حدود ۵ نسبت خواستن روزانه موجود است )
کلم بروکلی ( بیشتر است به صورت بخار پز برای استفاده)
قارچ( ۱۰۰ خوب و دنج قارچ پخته شده تأمین ۳.۶ میلی خوب و دنج ویتامین B۵است)

ب۶ (پیریدوکسین):

در مطلب ” علائم جسمی کدام ممکن است ضعیف ویتامین ب ۶ دارد ” کسب اطلاعات در مورد این گروه ویتامین درست صحبت شد را انتخاب کنید و انتخاب کنید دانستید کدام ممکن است یکی اجتناب کرده اند مهمترین ویتامین های گروه ب، ویتامین ب۶ است کدام ممکن است وظایف مختلفی را در  هیکل انجام می دهد. این ویتامین باعث ساخت گلبول های بنفش خون در کنار همراه خود سوئیچ دهنده های عصبی تبدیل می شود. 

بهتر از دارایی ها ویتامین ب۶:
شیر 
چسبناک 
هویج 
اسفناج
نخود 
موز 
نخود بی تجربه 
داروها غذایی سبوس دار (درهرصد خوب و دنج سبوس گندم ۱.۳ میلی خوب و دنج ویتامین ب۶  را انتخاب کنید و انتخاب کنید در هر صد خوب و دنج اجتناب کرده اند نان حدود ۴.۰۷ میلی خوب و دنج ویتامین ب۶ را انتخاب کنید و انتخاب کنید در سبوس برنج نسبت بالایی اجتناب کرده اند ویتامین B۶ موجود است)
ملاس را انتخاب کنید و انتخاب کنید شربت سورگوم متفاوت شیره شکر( در هر فنجان ملاس ۰.۶۷ میلی خوب و دنج را انتخاب کنید و انتخاب کنید در هر قاشق چای خوری در حدود ۰.۱۴ ویتامین b۶ موجود است)
سیر(هر حبه سیر ۰.۰۴ میلی خوب و دنج ویتامین B۶  دارد)
سیر

ب۷ (بیوتین):
ویتامین ب۷ محلول در آب است را انتخاب کنید و انتخاب کنید در تغییر وعده های غذایی به گاز را انتخاب کنید و انتخاب کنید ترتیب ژن {کمک می کند}. بلعیدن این ویتامین برای انبساط جنین به خانمها باردار پیشنهاد تبدیل می شود. 

بهتر از دارایی ها ویتامین ب۷:
آجیل 
دانه ها 
لبنیات 
سیب زمینی شیرین 
ماهی 
برگ چغندر (در هر صد خوب و دنج در حدود ۰.۴۰۶ میلی خوب و دنج بیوتین است)
مخمر آب جو 
زرده تخم مرغ ( سفیده در فریب دادن بیوتین تداخل تحمیل می تدریجی) 
زرده تخم مرغ

 ویتامین B۹ (اسید فولیک):
این ویتامین محلول در آب است، اسید فولیک به در کنار ویتامین B۱۲ را انتخاب کنید و انتخاب کنید ویتامین C به هضم وعده های غذایی را انتخاب کنید و انتخاب کنید استفاده ی هیکل اجتناب کرده اند پروتئین را انتخاب کنید و انتخاب کنید مونتاژ پروتئین در زمان اجباری {کمک می کند}. این ویتامین حرکت مونتاژ را انتخاب کنید و انتخاب کنید نگه داری سلول ها را بر عهده دارد. این مسئولیت در هنگام قطع سلولی را انتخاب کنید و انتخاب کنید انبساط فوق العاده حیاتی است، پس بلعیدن آن برای خانمها باردار را انتخاب کنید و انتخاب کنید نوزادان حیاتی است.

بهتر از دارایی ها ویتامین B۹ :
آووکادو ( منصفانه فنجان دارای ۹۰ میکروگرم فولات است )
مارچوبه (منصفانه فنجان مارچوبه پخته شده ۲.۶۲ میکروگرم فولات در شخصی دارد را انتخاب کنید و انتخاب کنید ۶۲ نسبت اجتناب کرده اند خواستن روزانه هیکل به فولات را تامین می تدریجی)
سبزیجات برگ سبزمانند اسفناج، کولارد بی تجربه کاهو را انتخاب کنید و انتخاب کنید برگ شلغم 
سبزیجات خردل
جوانه های بروکسل
لوبیا
سویا
جگر گاو
مخمر ابجو
پایه سبزیجات
ماهی سالمون
شیر
آب پرتقال
آب پرتقال

ویتامینB۱۲ (کوبالامین ):

در مطلب ” ضعیف ویتامین B۱۲ چه بلایی سرتان می آورد؟ ” گفتیم کدام ممکن است ویتامین B۱۲ همانند ویتامین های تولید دیگری گروه B محلول در آب است . این ویتامین بهترین را انتخاب کنید و انتخاب کنید {پیچیده ترین} ساختار را در بین ویتامین های غذایی دارد. ویتامین ب۱۲ در ساخت یاخته های هیکل را انتخاب کنید و انتخاب کنید نمایندگی در همانند سازی ژن های هستهٔ سلول موقعیت دارد. این ویتامین در ساخت سلول های بنفش خون موقعیت دارد.

بهتر از دارایی ها ویتامینB۱۲ :

جگر(هر ۱۰۰ خوب و دنج جگر در حدود ۳۰ میکروگرم ویتامین B۱۲ موجود است)
گوشت بوقلمون (هر صد خوب و دنج گوشت بوقلمون تشکیل ۱.۵ میکروگرم ویتامین B۱۲ است)
گوشت مرغ (در هر صد خوب و دنج مرغ پخته شده هشت نسبت ویتامین B۱۲  موجود است)
بسیاری از ماهی ها
گوشت بنفش
تخم مرغ
محصولات لبنی همچون شیر، ماست را انتخاب کنید و انتخاب کنید …
غلات را انتخاب کنید و انتخاب کنید حبوبات غنی شده همراه خود این ویتامین
تمام دارایی ها ویتامین B  کدام ممکن است به آنها ردیابی نمودیم ، می توانند در این سیستم غذایی ممکن است قرار گرفته را انتخاب کنید و انتخاب کنید موجب افزایش را انتخاب کنید و انتخاب کنید افزایش استاندارد بلعیدن غذایی ممکن است شوند.

تأمین: نمناک

انتهای پیام/