۷ امتیاز بهبود کیفیت محصولات ایران خودرو – پایگاه خبری تحلیلی عقوف


    7 امتیاز بهبود کیفیت محصولات ایران خودرو

بر اساس گزارش های بازار، شاخص IQS که تعداد ایرادات ذکر شده توسط مشتریان را در ۱۰۰ خودرو پس از سه ماه تحویل محصول به مشتری نشان می دهد، برای خودروهای تحویلی فروردین ماه امسال در مقایسه با خودروهای تحویلی اسفندماه ۲۶۴ امتیاز کسب کرده است. بهبود ۳۲ امتیازی

بر اساس این گزارش، بیشترین بهبود شاخص های اندازه گیری شده مربوط به محصولات پژو ۲۰۶ هاچ بک، گروه رانا، پژو پارس و هایما S7 است که از ویژگی های نحوه باز و بسته شدن درها، سکوت نسبی و آرامش در اتاق است. ، عملکرد کلاچ و گیربکس با توجه به اقدامات کیفی انجام شده در زنجیره ارزش گروه صنعتی ایران خودرو بهبود یافته است.

لازم به ذکر است با توجه به اقدامات موثر و بهبودهای انجام شده در خصوص رضایت اولیه کیفی محصولات طبق فرآیند فوق، برنامه ریزی های خاصی در گروه صنعتی ایران خودرو جهت بهبود و ارتقای رضایتمندی مشتریان تدوین و در حال اجراست. دوام محصول بر اساس ارتقای شاخص رضایت از کیفیت در سال های آینده خواهد بود.

لینک کوتاه: https://ofoghnews.ir/?p=372585