۷۰ عادت ساده روزانه که می توانید برای سلامتی، تناسب اندام و تندرستی انجام دهید

عادات ساده روزانه برای سلامتی، ژیمناستیک و تندرستی (۷۰ مورد از آنها!)

یکی از بزرگترین موانعی که مردم به من می گویند که دارند، زمان است. همه ما در دنیایی زندگی می کنیم که تمام روز بسیار شلوغ، خسته و خسته است. تغذیه سالم و ورزش و کاهش استرس در واقع می تواند یک چالش در هنگام تلاش برای ترکیب کار، خانواده، روابط و موارد دیگر باشد. (باور کن – من آنجا با تو هستم!)

روز دیگر داشتم با یکی از مهمانانمان در باشگاه صحبت می‌کردم و او می‌خواست ایده‌های ساده و دقیقی درباره کارهایی که می‌تواند بلافاصله پس از رسیدن به خانه انجام دهد، داشته باشد. این تغییر برای او بسیار زیاد به نظر می رسید و من می دانم که برای بسیاری از افراد دیگر نیز چنین است. بنابراین من تصمیم گرفتم این لیست آسان از ۷۰ عادت ساده روزانه را ایجاد کنم تا به شما ایده بدهم که در حال حاضر چه کاری می توانید انجام دهید تا تغییرات کوچکی در زندگی روزمره خود ایجاد کنید.

هدف من این بود که شما را مجبور کنم یکی از سه دسته زیر را برای تمرکز روی آن روز انتخاب کنید. می توانید به همان عادت خود ادامه دهید یا هر روز عادت متفاوتی را انتخاب کنید. در صورت تمایل می توانید آن را تا یک هفته تمدید کنید. در هر صورت، این فهرست ایجاد شده است تا به شما نشان دهد که بسیاری از تغییرات کوچک وجود دارد که می توانید برای ایجاد تفاوت در سلامتی و رفاه خود انجام دهید. روی چیزهایی تمرکز کنید که بیشتر به آن نیاز دارید و به شما احساس خوبی می دهد!

۷۰ عادت سالمی که باید تمرین کنیم

تغذیه و تغذیه

یک رنگ خوراکی جدید اضافه کنید (زرد، قرمز، سبز، بنفش، سفید، نارنجی، آبی)

یک غذای جدید را امتحان کنید

روزانه حداقل ۱ وعده میوه و سبزیجات بخورید

از کنترل بخش استفاده کنید

تمام غذاهای خام را بخورید

روزی بدون شیرینی داشته باشید

آب می نوشند

“سالم” یک وعده غذایی در غیر این صورت ناسالم

در هر وعده غذایی پروتئین داشته باشید (می تواند حیوانی یا گیاهی باشد)

غذای خود را کاملا بجوید

بدون حواس پرتی غذا بخورید

به جای ایستادن نشسته غذا بخورید

تهیه غذا

کافئین را در بعدازظهر محدود کنید

بدون کربوهیدرات سفید / فرآوری شده

منوی غذا را ببینید تا تصمیم بگیرید کدام محصول سالم را خواهید داشت

بدون شیرین کننده های مصنوعی

چربی های سالم را اضافه کنید

قبل از پر کردن متوقف شوید (بقیه را می توانید بعداً مصرف کنید)

مولتی بگیر

امگا ۳ خود را دریافت کنید

اگر در سفر هستید یا در حال حرکت هستید یک میان وعده سریع همراه خود ببرید

در صورت نیاز به الهام، دستور العمل ها را از کتاب های آشپزی یا وبلاگ های آنلاین مرور کنید

ژیمناستیک و حرکت

زمان برای ریکاوری پیدا کنید (کشش، فوم رول، انعطاف پذیری پویا)

یک تمرین جدید را امتحان کنید

تمرین فعلی خود را تغییر دهید (تمپو، ست، تکرار، وزن، زمان استراحت و غیره)

تمرین خود را انجام دهید

پیشرفت خود را دنبال کنید تا بدانید چه چیزی کار می کند و چه چیزی خوب نیست

اگر مطمئن نیستید از کجا شروع کنید – برای شروع به دنبال کمک حرفه ای باشید

قدم زدن

چیزی بهتر از هیچی است (حتی ۵ دقیقه)

از زمان تعطیلات استفاده کنید و تمرینات منظم انجام دهید

یک فعالیت در فضای باز را به جای تمرینات معمولی امتحان کنید (پارو سواری، دوچرخه سواری، پیاده روی، اسکی صحرایی)

اگر درد دارد، آن را انجام ندهید (درد جراحت)

اگر آسیب دیدید – برای اصلاح ریشه مشکل از متخصص کمک بگیرید

امروز کمی بیشتر از دیروز خود را به چالش بکشید

اگر دوستش انگیزه ندارد به ورزشگاه رفتن کمک کنید

اگر نمی توانید به باشگاه بروید، تمرینات ورزشی را در خانه انجام دهید (پاش آپ، اسکات، لانژ، جک های جامپینگ، پلانک، بریج و لیست ادامه دارد…)

از پله ها می روم

در دورافتاده ترین منطقه ساختمان پارک کنید

از یک میز عمودی یا فضای مناسبی که بتوانید در آن بایستید استفاده کنید

هر ۱۵ تا ۳۰ دقیقه یکبار از خواب برخیزید تا در دفتر یا ساختمان قدم بزنید

خسته شدن

برنامه تمرینی خود را قبل از کار (اگر هرگز بعد از کار انجام ندادید) برنامه ریزی کنید.

پیاده روی تا ناهار

پیاده تا محل کار

دوچرخه در محل کار

اگر در سفر هستید، تناسب اندام یا پیاده روی / دویدن را انجام دهید تا همچنان بتوانید ورزش کنید

ذهن سلامتی بدن

فکر

یک دفتر خاطرات سپاسگزاری شروع کنید

هر روز چیزی مثبت در مورد خود یا زندگیتان بنویسید

۳ پیروزی دیروز را نام ببرید

۳ بردی را که از امروز می خواهید نام ببرید

برو بیرون و هوای تازه بخور

چرت بزن

روزی ۵ صفحه بخوانید

وسایل الکترونیکی را حداقل ۲ ساعت قبل از خواب خاموش کنید

یک شب بدون تلفن یا تلویزیون داشته باشید

یک هفته کامل را بدون تلویزیون بگذرانید

نفس عمیق

به کلاس یوگا بروید

ماساژ انجام دهید

یک فاسیا درست کنید

در کنار استخر یا کنار اقیانوس استراحت کنید

یک تابلوی دید ایجاد کنید و اغلب به آن نگاه کنید

عوامل استرس زا را شناسایی کنید که باید از زندگی خود حذف شوند و برنامه ای برای انجام این کار ایجاد کنید

برای تعطیلات برنامه ریزی کنید (چیزی که همیشه باید انتظارش را داشته باشیم خوب است)

با یک دوست مانی / پدی بگیرید

روغن های ضروری را در خانه خود پخش کنید

وقت خود را با یکی از دوستان یا اعضای خانواده بگذرانید

برای جمع بندی

تغییر سخت است. من فکر میکنم همهی ما میتوانیم روی آن توافق کنیم. اگر بخواهید ثابت قدم باشید، گام‌های کوچک و ساده می‌توانند منجر به تغییرات بزرگ شوند. از کوچک شروع کنید. به همین دلیل است که من این لیست را ایجاد کردم – بنابراین می توانید ایده ای از کارهای کوچکی که می توانید امروز یا فردا انجام دهید که سلامت، تناسب اندام و رفاه شما را بهبود می بخشد، بدست آورید. با جایی که هستی هر کاری می توانی انجام بده.

رژیم لاغری سریع