استفاده از عادات برای شبیه سازی زندگی ویل مور


ویل مور یک کارآفرین پویا، سخنران، مربی زندگی و متخصص شادی است. ویل پس از خروج از استارتاپ تحویلی خود با مبلغ 9 رقمی، متوجه شد که “موفقیت واقعی” فقط مربوط به امور مالی نیست، بلکه پرورش و یافتن تعادل در 5 حوزه اصلی زندگی ما است. او اکنون وقف کمک به دیگران برای تبدیل شدن به یک کارآفرین در مهم ترین تجارتی است که تا به حال اداره می کنند، یعنی زندگی شان. ویل از جدیدترین علم و فناوری در ترکیب با اصول جهانی برای بازی سازی روند ارتقاء سطح استفاده کرده است.

گوش دادن و اشتراک در:

iTunes / Stitcher / Podbean / ابری / Spotify

اطلاعات تماس

تاثیرگذارترین فرد

تاثیر بر احساسات

  • هوش عاطفی چیزی است که من به آن علاقه دارم. برای من این یکی از چیزهایی است که در سیستم مدرسه خراب ما باید بیشتر آموزش داده شود.
  • مهم است که از احساسات خود آگاه باشید و بتوانید به احساسات دیگران پاسخ مناسب دهید.
  • من همیشه روی عصبانیت و خلق و خو کار می کنم. دیگران برای اینکه شما را اذیت کنند یا به شما صدمه بزنند بیرون نیستند. هر کس چیزهای خاص خود را دارد.

افکاری در مورد تنفس

  • تنفس بزرگ است. این چیزی است که من بیشتر روی آن کار می کنم. من مراقبه نیستم بعد از اینکه مانترا را زیر دوش انجام دادم، چند نفس عمیق می‌کشم و اجازه می‌دهم همه چیز خیس بخورد.
  • اگر لحظه‌ای بگذرانم، یا اتفاقی در حال رخ دادن باشد، و شروع به گیج شدن یا اضطراب کنم، خودم را می‌گیرم و فقط چند تمرین تنفسی انجام می‌دهم.

منابع پیشنهادی

داستان قلدری

  • من از بچگی خیلی اذیت شدم. وقتی از هاوایی به بتسدا، مریلند منتقل شدم، لهجه داشتم و با زبان عامیانه هاوایی به نام کبوتر صحبت می کردم.
  • من یک خارجی بودم و هیچ وقت نتوانستم کاملاً به جایگاه خود دست پیدا کنم.
  • مادر من آن مادر معمولی فوتبالی نبود. من فقط می‌خواستم خودم را جا بزنم و مثل بقیه بچه‌ها باشم.

اپیزودهای مرتبط

حامی ما

از هیپنوتیزم برای کمک به دیگران برای جلوگیری از مبارزه با مشکلات ریشه ای خود مانند کاهش وزن، سیگار کشیدن، تجربیات دردناک استفاده کنید. آیا شما یک مربی یا یک درمانگر هستید که دوست دارید مهارت های جدیدی برای کمک به مشتریان خود داشته باشید؟ هیپنوتیزم می تواند به افراد کمک کند سریعتر و راحت تر از آنچه فکر می کردید به اهداف برسند. هیپنوتیزم تراپیست شوید مرکز هیپنوتیزم Cascade آموزش های در سطح جهانی ارائه می دهد. www.CascadeHypnosisCenter.com

پیشنهاد ویژه

آیا برای کاهش وزن تلاش کرده اید؟ دلسرد شدی؟ ناامید کننده نیست شما می توانید آن را انجام دهید. من هم مثل شما مربی ppl هستم. من یک هیپنوتیزم کننده تمرین هستم و شما با کمک من به نتیجه خواهید رسید! من شخصاً 35 پوند از دست دادم و آن را حفظ کردم. احساس خوبی داشته باشید و خوب به نظر برسید. باور کن به www.MindfulnessMode.com/weightloss بروید ویدیوی کوتاه من را تماشا کنید و 5 نکته در مورد چگونگی کاهش وزن به خوبی دریافت کنید.



منبع