اگر می خواهید برنده شوید، اکنون فلسفه نمونه رژیم کتوژنیک گیاهی خود را تغییر دهید!

اینکه آیا رژیم کتوژنیک خوب است یا نه کاملاً بستگی به اهداف شما و وضعیت سلامتی شما دارد. شاید تعجب کنید که چنین رژیمی با مصرف چربی بالا، نه تنها برای قلب و عروق ضرری ندارد بلکه باعث افزایش چربی های مفید و کاهش چربی های مضر می شود. آکنه: کاهش سطح انسولین، مصرف کمتر شیرینیها و غذاهای فرآوریشده، راه مناسبی برای درمان آکنه است. از آنجا که رژیم کتوژنیک گیاهخواری نسبت به رژیم گیاهخواری محدودیت بیشتری دارد و همچنین با توجه به اینکه تامین مواد مغذی از راه رژیم غذایی به تنهایی برای این گونه افراد کار بسیار سختی است، بنابراین مصرف مولتی ویتامین ها و مواد معدنی امری ضروری می باشد. به دلیل اینکه در برخی رژیم های گیاهخواری نظیر وگان ها، تمام محصولات حیوانی حذف می شوند، تصور می شود که نبود مواد غذایی حیوانی، به همراه محدود کردن کربوهیدرات ها کار غیرممکنی است. Artic᠎le has  been g enerat ed by GSA C onte nt  Gen᠎erator D​em᠎over sion!

پژوهشها نشان دادند درمان کبد چرب، تنها با آب کردن چربیها نیست، بلکه چگونگی کاهش وزن نیز اهمیت دارد. برای انجام این رژیم باید تا حد امکان، کربوهیدرات دریافتی را کاهش داد و مصرف چربی های سالم و منابع پروتئینی گیاهی را جایگزین آن کرد. هرفنجان معادل ۱۵۴ گرم هلو حاوی ۱۴.۷ گرم کربوهیدرات و ۲.۵ گرم فیبر است. اگرچه این رژیم در اغلب اوقات حاوی محصولات حیوانی مانند گوشت قرمز، ماهی و گوشت سفید است، اما افراد گیاهخوار هم میتوانند از این رژیم استفاده کنند.

علاوه بر این افراد گیاهخوار نسبت به افرادی که محصولات حیوانی مصرف می کردند، کاهش وزن بیشتری را تجربه کردند. این رژیم اغلب شامل مواد غذایی حیوانی است. به طور کلی، بخش عمده رژیم غذایی باید شامل مواد غذایی گیاهی سالم با چربی بالا (مانند آووکادو) و منابع پروتئین گیاهی (مانند رژیم آنلاین تخصصی دکتر روشن ضمیر سویا) باشد. تبعیت از این نوع رژیم غذایی تبدیل به یک راه محبوب برای سوزاندن چربی و از دست دادن وزن شدهاست. سپس کتونها به منبع اصلی سوخت بدن تبدیل میشوند.

این مواد سرشار از آنتی اکسیدان و ویتامین E هستند و یک منبع عالی از منیزیم به شمار می روند. نمونه رژیم کتوژنیک گیاهی نیز چون فاقد برخی از گروههای غذایی از جمله میوهها، حبوبات و غلات کامل است، احتمال افزایش کمبود مواد مغذی وجود دارد. میگرن در زمان بلوغ، در پسرها کمی بیشتر از دخترها است، اما در حالت کلی، میان زنان حدود دو تا سه برابر بیشتر از مردان است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد رژیم کتوژنیک برای گیاهخواران به اینجا مراجعه فرمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد رژیم کتوژنیک به اینجا مراجعه فرمایید.

پژوهش های پزشکی بر روی داوطلبان نشان داده است که رژیم کتوژنیک در مقایسه با رژیم های غذایی دیگر، تاثیر بیشتر و سریع تری در کاهش وزن دارد. در حقیقت، مطالعات نشان میدهند که نمونه رژیم کتوژنیک گیاهی مرتبط با کاهش خطر ابتلا به سرطان و بهبود سطوح بیماری قلبی از جمله BMI، کلسترول و فشار خون است. سؤال خوبی است. به هر حال، برخی افراد فکر میکنند که راه رسیدن به عضله بزرگتر و حجیمتر خوردن یک رژیم غذایی پرکربوهیدرات است.

برنامه غذایی برای عضله سازی را میتوان مکملی برای تمرینات ورزشی عضله سازی دانست؛ چون عملا این کار بدون تغذیه مناسب امکانپذیر نیست. در بدو ورود به باشگاه از مربی خود یک رژیم غذایی و یک برنامه برای تمرین هایش دریافت کرد. در حالی که مطالعات نشان میدهد که کینوا ممکن است برای افراد مبتلا به بیماری کبد چرب مفید باشد، مهم است که توجه داشته باشید که نباید به عنوان تنها درمان این بیماری به آن اعتماد کرد. از آنجایی که رژیم کتوژنیک گیاهخواری محدودیت های بسیار زیادی دارد این رژیم برای افراد مبتلا به دیابت نوع 2، خانم های باردار یا شیرده، ورزشکاران و افرادی که اختلالات خوردن دارند، مناسب نیست. اگرچه رژیم کتوژنیک برای اکثر افراد سالم بیخطر است، اما ممکن است با برخی از عوارض جانبی اولیه همراه باشد که از آن با عنوان “آنفولانزای کتو” یاد میشود. به یاد داشته باشید که هدف برای شما ورزشکاران تنها ورود به فاز کتوزیس نیست.

به علاوه، به یاد داشته باشید افرادی که رژیم کتو گیاه خواری دارند باید کالری های خود را از مواد غذایی فرآوری نشده دریافت کنند و از مصرف مواد غذایی فرآوری شده پرهیز کنند. این ها بر روی مغز و ستون فقرات و همچنین اعصاب، که این دو را به هم مرتبط می سازند، تاتیر میگذارند. در عوض می توانید به جای آن ها از سبزیجات کم کربن مانند اسفناج، کلم، بروکلی و کاهو و مواد غذایی با قند کم مانند انواع آجیل ها، بادام، گردو، توت ها و لیمو استفاده کنید. در مطالعه ای که روی موش ها صورت گرفت مشاهده شد که رژیم کتو نتایج امیدوار کننده ای از خود در کاهش وزن به جای میگذارد، علاوه بر این تاثیرات مثبتی نیز در بهبود وضعیت دیابت نوع ۲ دارد.

رژیم کتوژنیک، یک رژیم غذایی با چربی بالا، کربوهیدرات پایین و پروتئین متوسط است که برای سلامتی و کاهش وزن بسیار مفید است. بهطور مشابهی، یک مطالعه شش ماهه دیگر بر روی 83 نفر از افراد چاق نشان داد که رژیم کتوژنیک منجر به کاهش وزن و شاخص توده بدنی (BMI) میشود. بررسی 12 مطالعه نشان داد افرادی که بیش از 4 ماه رژیم گیاهخواری داشتند به طور متوسط 2.5 کیلوگرم بیشتر از افراد غیر گیاهخوار کاهش وزن داشتند. نمونه رژیم کتوژنیک گیاهی یک رژیم با چربی بالا و کربوهیدارت کم است که بهطور ویژهای در سالهای اخیر بسیار مشهور شده است.