ایده های هدیه برای هر کسی 2021


تاکنون همه ما در مورد کمبودهای زنجیره تامین و تاخیرهای حمل و نقل در آینده شنیده ایم. بنابراین امسال، امیدوارم (برخی از) آنها را دور بزنم و برای خدمات، فعالیت‌ها و اشتراک‌هایی که می‌دانم دوستان و خانواده‌ام دوست خواهند داشت، هدایایی بدهم. این یکی از راه‌هایی است که می‌توانم هدفم خرید کوچک و حمایت از مشاغل محلی در صورت امکان باشد. در زیر لیستی از ایده هایی را دارم که برای عزیزان در نظر گرفته ام و امیدوارم آنها نیز به شما الهام بخشند 🙂

این پست حاوی چند لینک وابسته است!

کارت هدیه قیام مصنوع
به توصیه بهترین دوستم سابرینا، کتاب‌های کودک Artifact Uprising را به عنوان خاطره و آلبوم عکس برای هر یک از بچه‌هایم خریدم. من خیلی خوشحالم که انجام دادم. آنها زیبا هستند و من بسیار تحت تأثیر کیفیت هستم. آنها همچنین به شما درخواست هایی برای ورودی می دهند، بنابراین کار کردن با آن یک پروژه واقعا سرگرم کننده است. این یکی از هدایای کودک مورد علاقه من برای تازه مادران است. اما مطمئناً چیزهای بیشتری از کتاب‌های کودک وجود دارد – آن را بررسی کنید.

اشتراک Instacart Express
یکی از بهترین هدایایی که می توانید به کسی بدهید زمان بیشتر است. Instacart تحویل مواد غذایی را از طیف گسترده ای از فروشگاه های محلی ارائه می دهد. من در طول سال گذشته به طور منظم از Instacart استفاده کرده‌ام و فکر می‌کنم این یک سرویس عالی برای افرادی است که دوست ندارند به خواربارفروشی بروند یا زمان یا توانایی رفتن به آنجا را ندارند و/یا می‌توانند از کمی راحتی بیشتر این لینک به شما 10 دلار تخفیف می دهد!

تیز کردن چاقو (معمولاً یک سرویس پستی) – من اخیراً چاقوهای آشپزخانه ام را توسط یک سرویس تیز کردن چاقو محلی تیز کردم و بسیار ارزشمند بود. چاقوهای بی رنگ من مثل نو هستند. تیز کردن چاقو محلی Google یا به این مقاله مفید در مورد خدمات پست الکترونیکی در سراسر کشور (مانند KnifeAid) مراجعه کنید.

دیتیلینگ خودرو یا کارواش
یک کارواش محلی پیدا کنید و در مورد معاملاتی که برای شستشوهای متعدد یا بسته‌هایی که شامل جزئیات هستند، بپرسید.

خدمات نظافت منزل (می توانید یک بار تمیز کردن یا چند بار هدیه دهید) – اگر شما هم مثل من هستید، در دو سال گذشته به GoCleanCo علاقه مند شده اید. ویدیوهای تمیز کردن آنها آموزنده و الهام بخش است و ای کاش به خانه من می آمدند … آنها در کانادا هستند. بنابراین منطقه خود را برای خدمات نظافت محلی جستجو کنید و به کسی که دوستش دارید یک تمیز کردن عمیق هدیه دهید.

لیزر موهای زائد – لیزر موهای زائد چیزی است که می‌توانیم تحت عنوان «دوست دارم، اما نمی‌توانم آن را بپردازم/نمی‌خواهم هزینه‌ای بپردازم»، به همین دلیل است که می‌تواند هدیه‌ای عالی باشد. Groupon بهترین مکان برای یافتن معاملات بسته های لیزر موهای زائد (معمولاً 6 جلسه یا درمان) است، بنابراین از آنجا شروع کنید.

دمیدن یا کوتاه کردن مو – اگر مکان‌هایی در این نزدیکی دارید، همیشه DryBar برای فوران وجود دارد، اما همچنین می‌تواند عالی باشد که متوجه شوید که دوستتان به آنجا می‌رود و یک گواهی هدیه دریافت کنید.

مانیکور و/یا پدیکور

ماساژ دادن

برای دوستداران پادکست، عاشقان موسیقی و دوستداران کتاب های صوتی:
اشتراک در…
– Spotify Premium
– Stitcher Premium
– Wondery Plus (در حال حاضر یک معامله 40٪ تخفیف در حال انجام است)
– شنیدنی (همه کتاب های صوتی!)

امیدوارم تعطیلات خوبی داشته باشید 🙂