باز کردن قفل هوش معنوی؛ یوسی آمارم


10 ساعت پیش

یوسی امرام، دکترا، به رهبران کمک می کند تا هوش معنوی را باز کنند. یوسی یک روانشناس بالینی مجاز و مربی اجرایی برای مدیران عامل، کارآفرینان و دیگر رهبران با نفوذ او که پیش از این موسس و مدیرعامل دو شرکت دولتی بود، بیش از 100 مدیر عامل را هدایت کرده و بر شرکت‌های میلیارد دلاری نظارت داشته است. نویسنده کتاب رهبری هوشمندانه معنوی، دارای مدرک MBA از هاروارد و دکترا است. در روانشناسی بالینی از دانشگاه صوفیه، که تحقیقات پیشگامانه آن در زمینه هوش معنوی بیش از 1000 استناد به دست آورد. دکتر امرام مشتاق باز کردن پتانسیل انسانی از طریق هوش معنوی، تقویت رهبری و رفاه است. ماموریت او الهام بخشیدن به افراد است تا از قدرت درونی، خرد و عشق خود بهره ببرند، رشد و زندگی را غنی کنند.

iTunes / Stitcher / Podbean / ابری / Spotify

اطلاعات تماس

تاثیرگذارترین فرد

تاثیر بر احساسات

  • ذهن آگاهی به من این امکان را داد که به آنچه احساسات سایه می گویند از جمله شرم یا اضطراب نگاه کنم. سپس توانستم از طریق آنها کار کنم و فرار نکنم.

  • یکی از سخت ترین احساسات احساس شرم است. من شرم خود را به دوش کشیده ام و با توانایی فرود آگاهانه با حضور در تاریکی است که می توانیم جرقه مقدس خود را کشف کنیم.

  • ذهن آگاهی در واقع توانایی ورود به درون و باز بودن و کنجکاوی نسبت به این احساسات منفی است.

افکار در مورد تنفس

  • تنفس یکی از موارد مهمی است که به ما کمک می کند به نیروی زندگی خود متصل شویم. ما نیروی زندگی خود را از دو طریق فیزیولوژیکی احساس می کنیم. یکی نفس است و دیگری ضربان قلب.
  • اگر به بسیاری از تمرین‌های مراقبه نگاه کنید، دنبال کردن نفس است. آرامش بخش و متمرکز کننده است.
  • یک اصل اساسی وجود دارد: روح چیست؟ کلمه روح در لاتین از ریشه، نفس زنده کننده زندگی می آید.

داستان قلدری

  • در مورد قلدری، هر دو طرف وجود دارد. قلدر وجود دارد و سپس قربانی قلدر وجود دارد.
  • قلدر احتمالاً قلدر است زیرا نمی دانند چگونه برای به دست آوردن آنچه نیاز دارند مهارت داشته باشند. آنها همچنین در زیر خود احساس شرم یا ضعف دارند که سعی می کنند آن را بپوشانند.
  • اگر آنها هوشیارتر بودند، می دانستند که واقعاً چه چیزی آنها را برانگیخته است، و این ضعف ذاتی را که با پرخاشگری بیش از حد سعی در پوشاندن آن دارند برطرف می کردند، آنگاه از قلدری آنها جلوگیری می کرد.

منابع پیشنهادی

اپیزودهای مرتبط

با عادت، عزم و اعتماد به نفس الهام بگیرید. ناتانیل کارول

ایجاد یک زندگی جدید؛ از پائولا پرالتا الهام بگیرید

مدیر محتوای متفکر با الهام از پدر پولدار پدر فقیر. تایلر باسو

به دنبال رهایی از استرس و اضطراب هستید؟ به عنوان یک مربی و هیپنوتیزم کننده، من اینجا هستم تا به شما کمک کنم منتقد درونی خود را غلبه کنید و با اعتماد به نفس پیش بروید. به من ایمیل بزنید bruce@mindfulnessmode.com با «من مصمم هستم» برای یک جلسه مربیگری رایگان. اجازه دهید به شما کمک کنم راه را برای یک زندگی رضایت بخش هموار کنید.



منبع