با پیوند درونی خود را شفا دهید. دکتر مارگارت پل


دکتر مارگارت پل نویسنده پرفروش، متخصص روابط، و یکی از خالقان فرآیند قدرتمند خوددرمانی Inner Bonding® است که توسط نویسنده Marci Shimoff، بازیگر لیندسی واگنر و خواننده آلانیس موریست توصیه شده است. او در برنامه های رادیویی و تلویزیونی متعددی (از جمله اپرا) ظاهر شده است. عناوین کتاب او عبارتند از: آیا باید من را رها کنم تا توسط تو دوستش داشته باشم، درمان تنهایی تو، پیوند درونی» و کتاب اخیراً منتشر شده Diet For Divine Connection (2018) و The Inner Bonding Workbook (2019). مارگارت با موفقیت با هزاران نفر در سراسر جهان کار کرده و برای بیش از 50 سال کلاس ها و سمینارها را تدریس کرده است.

گوش دادن و اشتراک در:

iTunes / Stitcher / Podbean / ابری / Spotify

اطلاعات تماس

تاثیرگذارترین فرد

تاثیر بر احساسات

  • “ذهن آگاهی برای من همه چیز است. برای من، آگاهی از احساساتم است و قدرت درک من، توانایی من برای حضور، کمک به دیگران و مسئولیت احساساتم را افزایش داده است.»

افکاری در مورد تنفس

  • “تنفس، آگاهی داشتن، استفاده از نفس برای حضور در بدنم است.”

منابع پیشنهادی

داستان قلدری

  • من با مادری کار می کنم که دخترش توسط پسری مورد آزار و اذیت قرار می گیرد. دخترش به خانه آمد و به او گفت که به پسر گفت: من می دانم که در زیر شما یک بچه واقعاً خوب هستید و من بسیار ناراحت هستم که آنقدر از خودتان متنفرید که با من این گونه رفتار می کنید.

اپیزودهای مرتبط

هدیه رایگان

آموزش رایگان بروس لنگفورد به نام The Stand Up Now Blueprint را دریافت کنید. آیا بخش های خاصی از زندگی شما یک مبارزه است؟ آیا تا به حال احساس اضطراب و استرس می کنید؟ چگونه دوست دارید از رضایت و شادی بیشتری لذت ببرید؟ در این آموزش، شما 5 راه ساده برای حرکت از مبارزه به تولید را خواهید آموخت. شما شروع به انجام کارهایی خواهید کرد که واقعاً برای شما در زندگی مهم هستند. آموزش رایگان را در: www.standupnowblueprint.com/register دریافت کنید



منبع