برکناری خطیر، ذوق‌زدگی نکونام و دلهره آبی‌ها


کدخبر:
۵۵۷۷۵۱


تاریخ خبر:


برکناری خطیر، ذوق‌زدگی نکونام و دلهره آبی‌ها

آخرین تحولات باشگاه استقلال پس از حذف غیرمنتظره مدیرعامل


علی خطیر، با ارسال یادداشتی خبر برکناری خود از استقلال را تایید کرد و خطاب به هواداران نوشت: «امروز پس از ۱۰ ماه پرفشار که به عنوان نماینده شما عزیزان در ساختمان آبی فعالیت داشتم، خدا را شاکرم که با تلاش های شبانه روزی مجموعه استقلال و کادرفنی شایسته، بازیکنان متعصب و حمایت شما عزیزان، در نبردی بزرگ در آستانه کسب عنوان ارزشمند دیگری در ویترین پرافتخار باشگاه محبوب مان هستیم. با تبریک و آرزوی موفقیت برای تیم مدیریتی جدید و مجموعه بزرگ هلدینگ خلیج فارس، از هم اکنون هم قسم می شویم تا به زودی هلهله و غریو شادی آبی های متعصب، همه جا طنین افکن شود. از همکاران در صف و ستاد، از اهالی رسانه تشکر می کنم و از همه هواداران طلب حلالیت دارم که اگر قصوری در این مدت بوده، بر من ببخشایند.»

جواد نکونام، همراه فرشید سمیعی، عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال، با برخی از پیشکسوتان تیم استقلال دیدار کردند

عکس| ملاقات نکونام با جانشین خطیر و پیشکسوتان استقلال

عکس| ملاقات نکونام با جانشین خطیر و پیشکسوتان استقلال

جواد نکونام از برکناری علی خطیر خوشحال به نظر می‌رسد و دستور داده تمرین فردای استقلال متفاوت برگزار شود:  کانال استقلال نوشته آبی پوشان از ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه فردا در کمپ زنده یاد ناصر حجازی تمرین خود را آغاز می‌کنند و هواداران با حضور در کمپ می‌توانند از تیم محبوب خود حمایت کنند .

استقلال باید روز دوشنبه در هفته بیست و ششم در ورزشگاه آزادی به مصاف ذوب آهن برود.

ایسنا نوشت: علی خطیر، امروز برای جمع‌آوری وسایل خود به باشگاه رفت. پس از خروج او، نماینده هلدینگ خلیج فارس طبقه چهارم و پنجم باشگاه را پلمپ کرد و تردد اعضای باشگاه تا روز یکشنبه ممنوع اعلام شده است.

ورزش سه مدعی است: احمد شهریاری مدیرعامل پیشین تیم صبا باتری و عضو اسبق هیئت مدیره استقلال در حال حاضر نماینده هلدینگ خلیج فارس در باشگاه محسوب می‌شودو شانس اول مدیرعاملی آبی‌ها خواهد بود، مگر آنکه خودش بخواهد به عنوان رئیس هیئت مدیره به کار ادامه بدهد.



کدخبر:
۵۵۷۷۵۱


تاریخ خبر: