پایداری، انعطاف پذیری و تحقق؛ مارک جامیلکوفسکی


مارک جامیلکوفسکی پشتکار و انعطاف لازم برای حرکت رو به جلو در مسیر تحقق را درک می کند. او اولین بار است نویسنده، یکی از بنیانگذاران یک استارت آپ مراقبت های بهداشتی و همسر و پدر. او از موسیقی، مطالعه و تحقیق، بازی های استراتژیک، عکاسی، آشپزی و نوشتن لذت می برد. مارک «جاده به مورسکو» را نوشته است، یک رمان تخیلی تاریخی که در اوت 2023 منتشر شد، تا داستان باورنکردنی یک مادر و دخترش را که در اوایل دهه 1900 ایتالیا آغاز می شود، روایت کند. داستان این زنان پایدار و مقاوم، پیچیده، صمیمی و الهام‌بخش است.

iTunes / Stitcher / Podbean / ابری / Spotify

اطلاعات تماس

تاثیرگذارترین فرد

تاثیر بر احساسات

  • من در نحوه صحبت کردن بسیار آرامتر و هدفمندتر هستم.
  • من از احساساتی که در درونم خزنده می شوند بسیار بیشتر آگاهم، و اکنون این توانایی را دارم که آنها را بشناسم، بفهمم برای هر اتفاقی که می افتد از کجا می آیند و به آنها اجازه عبور از من را بدهم.
  • من مثل گذشته به چیزهایی دست نمی زنم.

افکار در مورد تنفس

  • با بازگشت به یوگا، تکنیک‌های تنفسی زیادی وجود دارد که افراد برای آرام کردن خود در لحظه بحران یا اضطراب شدید یا عصبانیت از آنها استفاده می‌کنند. آنها ممکن است شمارش معکوس کنند یا حروف الفبا را برعکس انجام دهند. آنها ممکن است تا 10 بشمارند یا نفس خود را حبس کنند. اینها یکی از انواع تمرینات تنفسی هستند. با بازگشت به تمرین یوگا، یک سکانس تنفسی دارم.
  • مورد علاقه من اتفاقا چیزی است که من آن را کالاباتی یا نفس آتش می نامم. چندین بار به سرعت از طریق بینی نفس خود را بیرون می دهید.
  • این تمرینات تنفسی در یوگا برای ایجاد یک فضای آرام و ذهنی نیست، بلکه برای بیدار کردن این انرژی در درون شما است.

داستان قلدری

  • من فکر می کنم همه در زندگی خود مرحله ای از قلدری را پشت سر می گذارند. من از این امر مستثنی نیستم. من در زندگی ام قلدری را تجربه کرده ام.
  • من می دانم که در پایان روز، در آن لحظه، کار بسیار کمی می توان انجام داد. قهرمان قرار است کاری را که قرار است انجام دهند انجام دهد. آنها قلدر خواهند شد آنها موقعیت های مختلف زندگی، حرکات و شرایطی دارند که بسیار فراتر از کنترل هر کسی و توانایی منصرف کردن آنها در آن لحظه از زمان است.
  • ما می‌توانیم به‌عنوان جامعه‌ای نگاه کنیم که سعی در حذف و به حداقل رساندن غلبه آن شرایط داشته باشیم تا نیاز به عمل کردن را از بین ببریم و آن شرایط و ناامیدی‌ها را تخلیه کنیم. من نمی دانم که حتی ممکن است.

منابع پیشنهادی

اپیزودهای مرتبط

به دنبال راه هایی برای کاهش استرس و اضطراب هستید؟ من بروس لنگفورد هستم، یک مربی و هیپنوتیزم کننده که می تواند به شما کمک کند بر قلدر درونی خود غلبه کنید و با اطمینان به جلو حرکت کنید. با ارسال ایمیل به آدرس bruce@mindfulnessmode.com و در قسمت موضوع، یک جلسه مربیگری رایگان رزرو کنید. بیایید بحث کنیم که چگونه می توانید گام هایی را برای داشتن یک زندگی رضایت بخش تر بردارید.



منبع