چگونه باندهای وحشی مواد مخدر ترکیه و آلبانی به نیروها پیوسته اند و لندن را به وحشت انداخته اند و سیستم قضایی بریتانیا را “ضعیف” می دانند


دو مرد با کلاه های بلند جلوی یک ابرخودروی 160000 پوندی نشسته اند و برای یک ویدیوی رپ که قرار است در TikTok پست شود، عکس می گیرند.

آنها هشدار می‌دهند که «با ترک‌ها یا شیپی‌ها – مستعار آلبانیایی‌ها – پیش از پاره کردن آئودی R8 Spyder قرمز رنگ خود، کتک نزنید».

اعضای باند نقابدار برای یک ویدیوی رپ در TikTok ژست می گیرند و هشدار می دهند که با ترک ها یا شیپی ها (آلبانیایی ها)

12

اعضای باند نقابدار برای یک ویدیوی رپ در TikTok ژست می گیرند و هشدار می دهند که با ترک ها یا شیپی ها (آلبانیایی ها) “دعوا نکنید”اعتبار: TikTok
یک منبع گفت که فروشندگان عمده مواد مخدر در ترکیه در طول تاریخ به شدت به آلبانیایی‌های ترک تبار برای توزیع مواد مخدر خود در اروپا متکی بوده‌اند.

12

یک منبع گفت که فروشندگان عمده مواد مخدر در ترکیه در طول تاریخ به شدت به آلبانیایی‌های ترک تبار برای توزیع مواد مخدر خود در اروپا متکی بوده‌اند.اعتبار: گتی

در یک کلیپ دیگر در پلتفرم رسانه های اجتماعی، یک باند کلاهدار دیده می شود که در حال رقصیدن و رپ کردن در اطراف انبوهی از کوکائین به ارزش 80000 پوند در هر کیلو هستند.

به نشانه اعتماد به نفس خیره کننده، مردان نقابدار درباره مجرمان محلی بودن آواز می خوانند – با وقاحت خیابانی را که در هارینگی، شمال لندن فیلمبرداری کرده اند، به اشتراک می گذارند.

این غرور فزاینده ای است که از اتحاد در حال ظهور بین باندهای ترک و آلبانیایی ناشی می شود.

هودهای هر دو طرف به صورت آنلاین در یک پیوند جدید وحشتناک بین جناح‌های خشونت‌آمیز با هم رپ می‌زنند.

اعضای باند جنایتکار آلبانیایی Hellbanianz در شرق لندن، قبلاً به دلیل به رخ کشیدن ثروت و تسلیحات خود در رسانه های اجتماعی بدنام هستند – و اکنون گروه های ترک نیز از آن پیروی می کنند.

کمپین‌های تبلیغاتی شب گذشته گفتند این نمایش‌ها نمادی از این است که باندهای خارجی چقدر مطمئن شده‌اند که اخراج نخواهند شد، زیرا آنها شاهد مبارزه بریتانیا با مشکل مهاجران خود هستند.

تیم لافتون، نماینده حزب محافظه‌کار، گفت: «این شواهد بیشتری از باندهای جنایتکار سازمان‌یافته گسترده است، با حسن نیت آلبانیایی‌ها که دو انگشت خود را به مقامات بالا می‌برند و بدون مجازات عمل می‌کنند.

«آنها نقش مهمی در تجارت مواد مخدر و قاچاق افراد دارند که از قایق های ساخته شده در ترکیه یا چین به بریتانیا می آیند.

تعمیرکار برای قاچاقچیان

“ما باید در مورد صادرات این موج جنایت به جایی که از آن آمده است، واقعی باشیم.

آلبانیایی ها تنها بزرگترین گروه خارج از کشور در زندان های بریتانیا هستند.

یکی از اعضای باند با بسته های کوکائین در ویدئوی منتشر شده در شبکه های اجتماعی

12

یکی از اعضای باند با بسته های کوکائین در ویدئوی منتشر شده در شبکه های اجتماعیاعتبار: TikTok

12


در موزیک ویدیوی آئودی A8 خودنمایی می کند.

12

در موزیک ویدیوی آئودی A8 خودنمایی می کند.اعتبار: TikTok

حتی زمانی که پلیس آنها را دستگیر می کند، ما مجبوریم آنها را به هزینه خود در زندان بفرستیم، اگرچه آنها به طور فزاینده ای تحت توافق با دولتشان به خانه بازگردانده می شوند.

آلپ مهمت، رئیس دیده بان مهاجرت بریتانیا گفت که این فیلم نشان می دهد که چگونه باندهای خارجی سیستم قضایی بریتانیا را “ضعیف” می دانند.

وی افزود: این وضعیت رقت انگیز کنترل مرزهای بریتانیا و اعمال مهاجرت را نشان می دهد.

قوانین ضعیف و منسوخ ما و معاهداتی که به آنها پایبند هستیم، به علاوه دادگاه‌های سهل‌انگیز ما، راه را برای مجرمان از هر کشوری بسیار آسان می‌کند، زیرا می‌دانند احتمال کمی برای حذف وجود دارد.»

پادشاهان آلبانیایی نه تنها به مشکلات مواد مخدر بریتانیا دامن می زنند، بلکه بسیاری از آنها پشت عملیات های قاچاق انسان در فرانسه هستند.

ماه گذشته، Ujeza Kurmekaj، 32 ساله، از Banbury، آکسفوردشایر، به دلیل ایفای نقش ثابت کننده برای قاچاقچیان به هفت سال و نیم زندان محکوم شد.

و در ماه اوت، سه آلبانیایی و یک بریتانیایی برای ترتیب دادن سفرهای «خطرناک» با قایق‌های کوچک به مدت تقریباً 19 سال به زمین فرستاده شدند.

جتمیر میرتاج، 35 ساله، بانت ترشانا، 52 ساله، کلودیان شناج، 49 ساله، و تبعه بریتانیایی دزموند رایس، 47 ساله، از ایلزبری، باکس، بین تا اکتبر سال گذشته و مارس در بلژیک دستگیر شدند.

در یک نقطه آنها سعی کردند 12 مهاجر از جمله یک زن و کودک را با تنها شش جلیقه نجات ناکافی در یک قایق کوچک در بلژیک بار کنند.

این هفته فاش شد که تنها یک درصد از مهاجرانی که با قایق‌های کوچک وارد کانال مانش شده‌اند، در سه سال گذشته از بریتانیا خارج شده‌اند – 1182 نفر از تقریباً 110000 نفر.

از این تعداد، 762 نفر آلبانیایی بودند – معادل 0.7 درصد.

تعداد مهاجران از آلبانی در سال گذشته به شدت کاهش یافته است، زیرا در نتیجه توافق نامه ای برای اخراج با دولت آلبانی توسط نخست وزیر ریشی سوناک امضا شده است.

به عنوان یک عامل بازدارنده قابل توجه شناخته می شود، اما تعداد زیادی از مردان آلبانیایی در بریتانیا باقی مانده اند که مشکلات بزرگی را برای مقامات ایجاد می کند.

12


12


بیش از 12000 آلبانیایی سال گذشته با قایق های کوچک عازم بریتانیا شدند که نماینده یک درصد از مردان در سن کار این کشور بالکان بودند.

کسانی که وارد شدند در حالی که به درخواست پناهندگی آنها رسیدگی می شد به هتل ها فرستاده شدند، اما گفته می شود یک چهارم آنها متواری شده اند – بسیاری از آنها ظرف چند روز.

اکنون بریتانیا شاهد افزایش مهاجران ترک است که در سال جاری از هر 9 نفر یک نفر در مسیر خطرناک کانال مانش قرار دارند.

جنایتکاران آلبانیایی هیچ گونه تظاهر به پنهان کردن سبک زندگی لوکس خود نکرده اند، زیرا آنها فروش مواد مخدر را در سراسر بریتانیا ویران می کنند.

باند خیابانی Hellbanianz، مستقر در املاک گاسکوین ایست بارکینگ، بدنام به نمایش خودروهای لوکس، جواهرات و حامل های زرهی مجهز به مسلسل است.

اراذل و اوباش همچنین به انتشار ویدیوهای رپ معروف هستند و اکنون همتایان ترک آنها با پیوستن به نیروهای خود همین کار را انجام می دهند.

کلیپ هایی از خواننده های رپ پیدا کردیم که هشتگ های مشترک #turkeytiktok را در کنار #shqipetiktok و #albos به اشتراک می گذاشتند.

مردانی که در آئودی خود در حال رپ تصویری هستند، هشتگ های رایج را به اشتراک گذاشتند.

همین صاحب اکانت کلیپی از رپرهای کلاهدار منتشر کرد که در آن محموله کوکائین را با هشتگ #turkishdrill به نمایش گذاشتند.

یک منبع به سان گفت: «فروشندگان عمده مواد مخدر در ترکیه در طول تاریخ به شدت به آلبانیایی‌های ترک‌تبار برای توزیع مواد مخدر خود در اروپا متکی بوده‌اند.

ملت‌ها پیوندهای فرهنگی و تاریخی دیرینه‌ای دارند، بنابراین زمان زیادی بود که آنها یکدیگر را در بریتانیا پیدا کنند.»

در نشانه دیگری از همکاری فزاینده بین گانگسترهای هر دو کشور، یک قاچاقچی فراری آلبانیایی مواد مخدر که سیل کوکائین را در بریتانیا پر کرده بود، ماه گذشته در شهر استانبول ترکیه دستگیر شد.

شکنجه در توالت

Dritan Rexhepi، در اوایل دهه 40 زندگی‌اش، زمانی در فهرست افراد تحت تعقیب اسکاتلندیارد به دلیل ارتباطش با انگلیس قرار گرفت.

او ماه گذشته پس از صدور اطلاعیه اینترپل از سوی مقامات قضایی ایتالیا و آلبانی به اتهام “قتل عمدی، مواد مخدر، آدم ربایی/حبس آزادی، جعل اسناد مسافرتی، اسلحه و مهمات” توسط پلیس مسلح دستگیر شد.

دریتان رجپی فراری در ترکیه دستگیر شد

12

دریتان رجپی فراری در ترکیه دستگیر شداعتبار: توییتر / X

گفته می‌شود که رجهپی رهبر یک کارتل بین‌المللی مواد مخدر به نام کمپانی بلو بود که مواد مخدر را از آمریکای جنوبی به اروپا منتقل می‌کرد.

در ماه اوت، بریتانیا قراردادی با ترکیه با هدف ایجاد اختلال در باندهای قاچاق سازماندهی گذرگاه های کانال قایق های کوچک اعلام کرد.

این کشورها گفتند که “عملیات مشترک” را در تلاش برای جلوگیری از تامین قطعات قایق و سایر مواد مورد استفاده پناهجویان مقیم بریتانیا تشدید خواهند کرد.

در این میان، کارشناسان ادعا می کنند که خشونت باندهای مواد مخدر بدتر می شود.

چهار اراذل و اوباش در این هفته به جرم ربودن، شکنجه و قتل دی جی رادیو ترکیه محمت کورای آلپرگین مجموعاً به ۴۸ سال زندان محکوم شدند.

قربانی و دوست دخترش گوزده دالبوداک، 34 ساله، به یک بار شراب خالی در نزدیکی ورزشگاه اسپرز منتقل شدند، جایی که او مجبور شد به شکنجه دوست پسرش در حالی که در توالت بسته شده بود گوش دهد.

این مرد 43 ساله که گفته می شد بدهی سنگینی داشت، با چوب بیسبال مورد ضرب و شتم قرار گرفت، آب جوش بر روی او ریخته شد و کف پایش بارها مورد ضربه چاقو قرار گرفت.

مهمت، صاحب ایستگاه Bizim FM لندن، قبل از اینکه جسدش در لاتون، اسکس، جایی که توسط یک سگ واکر در اکتبر 2022 کشف شد، مورد شکنجه جنسی قرار گرفت.

دادستان کریسپین آیلت کی سی به اولد بیلی گفت که این قتل “همه نشانه های مرتبط بودن با جنایات جدی و سازمان یافته – تقریباً مطمئناً مواد مخدر” را دارد.

نیل وودز، پلیس مخفی سابق، گفت که باندهای مواد مخدر به طور فزاینده‌ای خشونت‌آمیز می‌شوند، زیرا بریتانیا مملو از کوکائین ارزان است.

او توضیح داد: «یکی از تغییراتی که آلبانیایی‌ها ایجاد کرده‌اند، حذف واسطه‌ها و برخورد مستقیم با آمریکای لاتین (کارتل‌ها) است.

این امر مسیرهای عرضه فراملی را بسیار کارآمدتر کرده است.

آنها آنقدر کارآمد شده اند که افزایش چشمگیری در عرضه کوکائین وجود دارد.

«آنقدر کوکائین در اطراف وجود دارد که صدها کیلوگرم کشف و ضبط شده است، اما هیچ تفاوتی در عرضه یا هزینه آن وجود ندارد.

دستگیری‌های پلیس دائماً باعث ایجاد شکاف‌هایی در بازار مواد مخدر می‌شود، که بی‌ثباتی و فرصت‌هایی را به همراه می‌آورد که بر سر آنها مبارزه می‌شود – و بی‌رحم‌ترین و خشن‌ترین باندها تمایل به پیروزی دارند.»

وی افزود: «آنچه که جنگ را نیز پیش می‌برد، خبرچین‌ها است. همیشه کسی هست که آماده دستگیری یک باند است و جنایت سازمان یافته این را می داند.

در مورد خورشید ایرلندی بیشتر بخوانید

“بهترین راه برای اطمینان از اینکه شما کسی نیستید که مورد سرزنش قرار گرفته اید، این است که بی رحم ترین، خشن ترین و ترسناک ترین فرد در آنجا باشید.

«سه سال پیش در هلند، پلیس اتاق‌های شکنجه را به عنوان بخشی از تحقیقات بزرگ پیدا کرد. خشونت همیشه در حال افزایش است.»

چهار اراذل و اوباش در این هفته به جرم ربودن، شکنجه و قتل دی جی رادیو ترکیه محمت کورای آلپرگین مجموعا به ۴۸ سال زندان محکوم شدند.

12

چهار اراذل و اوباش در این هفته به جرم ربودن، شکنجه و قتل دی جی رادیو ترکیه محمت کورای آلپرگین مجموعا به ۴۸ سال زندان محکوم شدند.اعتبار: پلیس متروپولیتن / PA Wire
گزده دالبودک دوست دختر مقتول در حالی که در توالت بسته بود مجبور شد به شکنجه شدن دوست پسرش گوش دهد.

12

گزده دالبودک دوست دختر مقتول در حالی که در توالت بسته بود مجبور شد به شکنجه شدن دوست پسرش گوش دهد.اعتبار: مرکز خبر

12


املاک Gascgoine در Barking، شرق لندن، زمین پایکوبی Hellbanianz

12

املاک Gascgoine در Barking، شرق لندن، زمین پایکوبی Hellbanianzاعتبار: بلوک برج – UOE





منبع