آرسنال به توافق کامل بر سر انتقال 105 میلیون پوندی دکلان رایس دست یافته است و ستاره وستهم برای تست پزشکی توپچی ها آماده است.


آرسنال در نهایت با وستهام بر سر قرارداد خیره کننده 105 میلیون پوندی دکلان رایس با شرایط پرداخت به توافق رسید.

اعتقاد بر این است که توپچی ها در جریان مذاکرات فشرده سازش کرده اند و تا سال 2025 مبلغ 100 میلیون پوند را به طور کامل به همراه 5 میلیون پوند پاداش پرداخت خواهند کرد که یک رکورد بین دو باشگاه انگلیسی است.

دکلان رایس بالاخره آماده انتقال از وستهم به آرسنال شد

1

دکلان رایس بالاخره آماده انتقال از وستهم به آرسنال شداعتبار: گتی

این بدان معناست که آنها اکنون برای امضای کاپیتان چکش چراغ سبز دارند.

شرایط شخصی قبلاً هفته‌ها پیش به صورت شفاهی توافق شده بود و اکنون طی 24 ساعت آینده با اعلام رسمی در آخر هفته، آزمایش پزشکی رزرو خواهد شد.

آرسنال در ابتدا می خواست بخشی از پرداخت را در مدت زمان طولانی تری انجام دهد در حالی که وستهم مبلغ کامل را در عرض 18 ماه مطالبه کرد.

این مسائل جزئی پرداخت هرگز به‌عنوان منحرف‌کننده تلقی نمی‌شد، اما چکش‌ها اصرار داشتند که پاشنه‌های خود را برای دستیابی به معامله‌ای که می‌خواستند بررسی کنند.

هم میکل آرتتا سرمربی آرسنال و هم رایس ناامید بودند تا هر چه سریعتر این موضوع را از بین ببرند.

رایس در حال حاضر از تعطیلات خود بازگشته است و قصد دارد انتقال خود را در اسرع وقت قبل از یک پیش فصل پرجمعیت با آرسنال در ایالات متحده تضمین کند.

آرتتا می خواهد که رایس قبل از بازی افتتاحیه آنها در 20 ژوئیه مقابل MLS All-Stars کاملاً یکپارچه شود.

آرسنال هفته گذشته سومین پیشنهاد خود را برای رایس ارائه کرد، در حالی که قبلاً دو پیشنهاد رد شده بود، از جمله رکورد 75 میلیون پوندی به اضافه 15 میلیون پوند اضافه.

شرط بندی رایگان و معاملات ثبت نام – بهترین پیشنهادات جدید برای مشتری

رقیب منچسترسیتی نیز هفته گذشته یک پیشنهاد 80 میلیون پوندی به علاوه 10 میلیون پوند داشت که به طور شگفت انگیزی یک روز بعد از این تعقیب خارج شد.

سیتی حاضر نبود از ارزیابی خود از این بازیکن فراتر رود، و مردد بود که از 100 میلیون پوندی که برای جک گریلیش از استون ویلا در آگوست 2021 خرج کرده بود، فراتر رود.

آرسنال در حال حاضر جذب 65 میلیون پوندی کای هاورتز از چلسی را تایید کرده است و نزدیک است تا یورین تیمبر، مدافع آژاکس را با مبلغ 40 میلیون پوند نیز تضمین کند.