احساسات یک نویسنده برنده جایزه; جنیفر استیل


جنیفر استیل نویسنده کتاب Exile Music است که برنده جایزه بزرگ کتاب Eyelands 2020 شد. جوایز بین المللی کتاب رمان چند فرهنگی و تاریخی؛ و فینالیست جایزه لزبین ادبی لامبدا و جایزه کتاب دوجنسه بود. کتاب های قبلی عبارتند از: همسر سفیر که برنده جایزه شد جایزه بهترین رمان مسابقه نویسندگی خلاق ویلیام فاکنر-ویلیام ویزوم 2013، جایزه کتاب انتشارات فیلیپ مک‌مث در سال 2016، و فینالیست جایزه کتاب دوجنس‌گرا و جایزه رمان لاسکو، و زنی که از آسمان افتاد.

گوش دادن و اشتراک در:

iTunes / Stitcher / Podbean / ابری / Spotify

اطلاعات تماس

تاثیرگذارترین فرد

تاثیر بر احساسات

  • فکر می‌کنم کمتر مضطرب هستم، بیشتر می‌توانم خودم را در لحظه‌های هراس مستقر کنم، هر چیزی که در آن وحشت دارم. بنابراین فکر می‌کنم به من کمک می‌کند کمتر واکنش‌پذیر باشم و کمتر تدافعی کنم.

افکار در مورد تنفس

  • من را در شش ماهگی باردار با اسلحه ربودند. و این تنفس یوگا بود که من و دخترم را نجات داد. و به او یادآوری می‌کنم، هر بار که وقتی یوگا انجام می‌دهم مرا مسخره می‌کند، می‌گویم یوگا زندگی شما را نجات داد، که نفس کشیدن زندگی شما را نجات داد زیرا به من کمک کرد. احساسات یک نویسنده برنده جایزه
  • به خاطر استرس آن موقعیت، انقباضات زودرس داشتم. و من نگران بودم که او را از دست بدهم. و بنابراین باید آرام می شدم. موضوع مرگ یا زندگی بود. نمی‌دانستم تنها راهی که می‌دانم چگونه خودم را آرام کنم نفس کشیدن است.

منابع پیشنهادی

داستان قلدری

  • دختر من در واقع دوران بدی را در سه مدرسه مختلف با قلدری سپری کرده است. و من برای کمک کردن کاملاً ناتوان بودم. ما مدرسه را درگیر کردیم، معلمان را درگیر کردیم، و با این حال، فایده ای نداشت.
  • من دوست دارم نظرات شما را در مورد چگونگی کمک به کودکی که در آن موقعیت قرار دارد بشنوم، فکر می کنم، وقتی بزرگ شدم، هرگز به کلمه قلدری گوش نمی دادم. ما فقط در مورد آن به این شکل صحبت نکردیم. وقتی به دوران کودکی ام نگاه می کنم، بچه محبوبی نبودم، هیچ مهارت اجتماعی نداشتم. اهل کتاب بودم، بی دست و پا بودم. و مردم خیلی مرا مسخره کردند.
  • یادم می آید در اتاق دختر کلاس سوم، دخترانی که از بالای دکه برای مسخره کردن من بالا می رفتند، روی توالت. در زمین بازی درباره من قافیه می سازند. در کلاس هفتم مرا مسخره کردند، چون در مدرسه خوب درس می‌خواندم، کاری که چندان رایج نبود. منظورم این است که یک چیز مثبتی که در مدارس دخترم می بینم این است که در واقع محبوب ترین بچه ها نیز کسانی هستند که سخت کار می کنند. و من فکر می کنم که اینطور نبود. وقتی کوچیک بودم، خیلی خوب بود که سست باشم. سخت کار کردن فوق العاده نبود.

اپیزودهای مرتبط

پیشنهاد ویژه

آیا دچار اضطراب و استرس هستید؟ آرامش در چنگ شماست من بروس لنگفورد هستم، یک مربی تمرین کننده و هیپنوتیزم کننده که به افرادی مثل شما کمک می کنم تا قلدرهای درونی خود را کنار بگذارند و با اطمینان به جلو حرکت کنند. یک جلسه کوچینگ رایگان رزرو کنید تا شما را در مسیر زندگی رضایت‌بخش‌تری قرار دهد، احساس زمین و تمرکز داشته باشید. برای من ایمیلی به آدرس bruce@mindfulnessmode.com بفرستید که عبارت “Transition” را در قسمت موضوع قرار دهید. ما یک تماس بزرگ‌نمایی راه‌اندازی می‌کنیم و در مورد اینکه چگونه می‌توانید به سمت زندگی بهتر حرکت کنید صحبت خواهیم کرد