بهترین راه خروج همیشه از طریق است. جوزه پیرانیان


جوزه پیرانیان یک لکنت زبان مادام العمر است که به عنوان سخنران برجسته جهانی فوربس و تد در زمینه انعطاف پذیری و گنجاندن تبدیل شده است. جوزه که در لبنان به دنیا آمده و بزرگ شده است، بیش از 25 سال به دلیل ترس از قضاوت شدن به دلیل متفاوت بودن، از صحبت کردن اجتناب کرد. سپس، همه چیز تغییر کرد. او برنده اسپیکر الهام بخش شد سال، 5 سخنرانی TEDx ارائه کرد و استندآپ کمدی را در 3 قاره و به 4 زبان اجرا کرد. جوزه از آن زمان در سازمان ملل متحد، گوگل، تسلا، دل، تیک تاک، دیلویت و BCG سخنرانی کرده است. Joze با بیش از 3000000 بازدید در Goalcast در ABC، NowThis، Some Good News و CBC نیز نمایش داده شده است.

گوش دادن و اشتراک در:

iTunes / Stitcher / Podbean / ابری / Spotify

اطلاعات تماس

تاثیرگذارترین فرد

تاثیر بر احساسات

  • توجه بیشتر به من این امکان را داده است که دکمه مکث را فشار داده و بین محرک و پاسخ برای خودم فاصله ایجاد کنم.

افکاری در مورد تنفس

  • من از تکنیک تنفس برای کنترل لکنت خود استفاده می کنم. از طرف دیگر، من انواع مختلفی از نفس کشیدن را نیز تمرین می کنم، چه ویم هوف باشد و چه تنفس آگاهانه و متصل. در واقع، من باید شما را با جان منسا که یک معلم نفس گیر فوق العاده بود ارتباط دهم. و البته، مدیتیشن سنتی ذهن آگاهی نیز شامل تنفس ذهن آگاهانه زیادی است.

منابع پیشنهادی

داستان قلدری

  • ای کاش ذهن آگاهی در دوران مدرسه تدریس می شد. این تفاوت بسیار زیادی ایجاد می کرد زیرا تعداد دفعاتی که به خانه به اتاقم برمی گشتم را از دست داده ام، فقط نسبت به آنچه در مدرسه اتفاق افتاده بود احساس وحشتناکی می کردم. احساس می کردم تحقیر شده ام و احساس کوچکی می کردم.
  • بنابراین روشی که این ذهن آگاهی می‌تواند تأثیر فوق‌العاده‌ای داشته باشد این است که به من یادآوری می‌کند که من احساساتی که دارم نیستم. من آن افکاری نیستم که دارم. صرف این واقعیت که اینها موجوداتی هستند که من دارم، متضمن جدایی بین «من» و آنچه احساس می شود و تجربه می شود. داشتن آن توانایی سالم برای مشاهده به جای شناسایی و واکنش، در واقع به من این امکان را می‌داد که آنچه را که باید احساس کنم، به روشی سالم‌تر احساس کنم، برخلاف اینکه به عنوان MO من به دنبال اجتناب باشم.

اپیزودهای مرتبط

پیشنهاد ویژه

آیا دچار اضطراب و استرس هستید؟ آرامش در چنگ شماست من بروس لنگفورد هستم، یک مربی تمرین‌کننده و هیپنوتیزم‌کننده که به افرادی مثل شما کمک می‌کنم تا قلدرهای درونی خود را کنار بگذارند و با اعتماد به نفس به جلو بروند. یک جلسه کوچینگ رایگان رزرو کنید تا شما را در مسیر زندگی رضایت‌بخش‌تری قرار دهد، احساس زمین و تمرکز داشته باشید. برای من ایمیلی به آدرس bruce@mindfulnessmode.com بفرستید که عبارت “Transition” را در قسمت موضوع قرار دهید. ما یک تماس بزرگ‌نمایی راه‌اندازی می‌کنیم و در مورد اینکه چگونه می‌توانید به سمت زندگی بهتر حرکت کنید صحبت خواهیم کرد.