استفاده از اصول موفقیت در زمان های چالش برانگیز؛ جک کنفیلد


جمعه 24 آوریل 2020

جک کنفیلد به خاطر یکی از موفق‌ترین سری کتاب‌های تاریخ، کتاب‌های «سوپ مرغ برای روح» شهرت دارد. اگرچه من او را یک متخصص ذهنیت می نامم، اما او حول یک ذهنیت خودیاری بزرگ نشد. مادرش الکلی و پدرش معتاد به کار بود. بعداً جک با عزم خود آشنا شد برخی از اصول موفقیت که او در اواخر دهه 1980 برای ساخت مجموعه سوپ مرغ برای روح استفاده کرد، حتی پس از رد شدن توسط 144 ناشر. جک همان اصول موفقیتی را که در دهه 80 برای موفقیت استفاده می کرد، در کتاب خود، اصول موفقیت: چگونه از جایی که هستید به جایی که می خواهید برسید، به اشتراک می گذارد. اکنون جدیدترین کتاب جک، کتاب اصول موفقیت، به عنوان یک راهنمای همراه قدرتمند برای انتشار اصلی در دسترس است.

گوش دادن و اشتراک در:

iTunes / Stitcher / Podbean / ابری / Spotify

اطلاعات تماس

تاثیرگذارترین فرد

تاثیر بر احساسات

  • این مرا بسیار آرام تر و خنثی تر نگه داشته است. گاهی اوقات مردم فکر می کنند که من هیچ احساسی ندارم.
  • حقیقت این است که من آموخته ام که بیشتر احساسات من ناشی از افکار است و اگر از افکار آگاه باشم و بتوانم در آن سطح با آنها کنار بیایم، دیگر نیازی به طغیان عاطفی ندارم.
  • هنوز هم وقتی می بینم گربه ها و اسکان ها با هم در یوتیوب بازی می کنند گریه می کنم. من عاشق چیزهای بین گونه ای هستم و در فیلم ها گریه می کنم. من برای از دست دادن آنقدر گریه نمی کنم. از شادی زیبایی و عشق بیشتر گریه می کنم.

افکاری در مورد تنفس

  • من تمرینات تنفسی را به عنوان بخشی از تمرینات یوگا و مدیتیشن خود در صبح انجام می دهم.
  • من و همسرم فقط یک ماه را در هند گذراندیم. کل ماه فوریه یک مربی خصوصی یوگا داشتیم که با 30 دقیقه تمرینات تنفسی و سپس 30 دقیقه یوگا شروع کرد.
  • کوندالینی یوگا را با یک معلم یوگا در دهه 30م مطالعه کردم [and learned] برای انجام آن نفس آتش واقعا سریع.

منابع پیشنهادی

داستان قلدری

  • پدرم الکلی بود و وقتی مست می شد عصبانی می شد و اگر مراقب نبودم کتک می خوردم و به معنای واقعی کلمه داخل رادیو پنهان می شدم.
  • صبر می کردم تا او به رختخواب برود تا نتواند مرا پیدا کند زیرا او خشن بود. بنابراین من مورد آزار او قرار گرفتم. او یک قلدر کلامی و همچنین یک قلدر فیزیکی بود.
  • من هم از بچگی مورد آزار و اذیت قرار گرفتم [in school]. آنها همیشه به بچه جدیدی که وارد می شد مسخره می کردند و من بچه جدید بودم.

هدیه رایگان

آیا می خواهید آرام تر، آرام تر، آرام تر و راضی تر شوید؟ با دانلود این مدیتیشن رایگان «امواج محتوا» اثر بروس لنگفورد، یاد بگیرید. رازهای آرامش را در اینجا باز کنید: MindfulnessMode.com/wavesofcontent



منبع