اعتصاب قطار در بریتانیا – ایستگاه‌ها قبل از فینال جام حذفی خالی است، زیرا هواداران برای رسیدن به ومبلی برای بازی یونایتد و سیتی در جاده‌ها به سر می‌برند.


ایستگاه‌های قطار در سراسر بریتانیا امروز شبیه شهرهای ارواح هستند، زیرا اعتصاب‌ها کشور را در یکی از شلوغ‌ترین تعطیلات آخر هفته برای ورزش و سرگرمی به بن‌بست می‌رسانند.

ده‌ها هزار هوادار منچستریونایتد و سیتی در همان ساعات اولیه هنگام حرکت به سمت ومبلی برای فینال جام حذفی مجبور به سوار شدن به اتوبوس‌ها و اتومبیل‌ها شدند.

ایستگاه منچستر پیکادلی امروز صبح با خروج رانندگان قطار شهری ارواح بود

7

ایستگاه منچستر پیکادلی امروز صبح با خروج رانندگان قطار شهری ارواح بوداعتبار: EPA
هواداران منچستر سیتی را ترک می کنند و با مربی در شهر منچستر مترولینک پارک دیدزبری را ترک می کنند تا به ورزشگاه ومبلی بروند.

7

هواداران منچستر سیتی را ترک می کنند و با مربی در شهر منچستر مترولینک پارک دیدزبری را ترک می کنند تا به ورزشگاه ومبلی بروند.اعتبار: PA
ده ها هزار هوادار منچستریونایتد و سیتی در ساعات اولیه مجبور شدند سوار اتوبوس ها و ماشین ها شوند

7

ده ها هزار هوادار منچستریونایتد و سیتی در ساعات اولیه مجبور شدند سوار اتوبوس ها و ماشین ها شونداعتبار: PA

و مسابقه‌بازانی که به دربی اپسوم در ساری می‌روند، با بدبختی مشابهی مواجه شده‌اند، زیرا مسیرهای جایگزینی برای مسابقات پیدا می‌کنند.

انتظار می رود حدود 90000 هوادار در ومبلی برای اولین فینال تمام منچستر در تاریخ جام حذفی حضور داشته باشند که شروع آن ساعت 15 است تا 90 دقیقه زودتر با دربی اپسوم برخورد نکنند.

این اعتصابات همچنین کنسرت بیانسه در استادیوم تاتنهام هاتسپور را به قتل عام می کشاند، زیرا ده ها هزار طرفدار پاپ برای رسیدن به تاریخ تور رنسانس او ​​به جاده ها می روند.

اختلال روز شنبه همچنین به کسانی که در مسابقه آزمایشی انگلیس و ایرلند در لردز شرکت می کنند ضربه خواهد زد.

در حالی که رانندگان قطار از اتحادیه اسلف پشت سر هم به دلیل حقوق و شرایط خارج می شدند، کالسکه ها در انبارها روی هم چیده شده بودند.

گروه تحویل ریلی گفت که تنها حدود 40 درصد قطارها تردد خواهند کرد، با تغییرات منطقه ای به این معنی که در برخی مناطق هیچ سرویسی در حال اجرا نخواهد بود.

خطوط پیکت در روز شنبه در خارج از ایستگاه های قطار در سراسر کشور نصب می شود و رانندگان 15 شرکت در انگلیس دست به اعتصاب می زنند.

این اعتصاب به دنبال اعتصاب قبلی رانندگان قطار در روز چهارشنبه و اعضای اتحادیه راه آهن، دریانوردی و حمل و نقل (RMT) در روز جمعه صورت گرفت.

دبیر کل آسلف، میک ویلان، به خبرگزاری PA گفته است که “هیچ شور و شوق” رانندگان قطار برای ادامه اقدامات صنعتی وجود ندارد.

وی گفت: ما مصمم هستیم که به یک قطعنامه برسیم و برای مدت طولانی در این امر باقی بمانیم.

RDG گفت این اعتصابات باعث “ناامیدی و سرخوردگی” برای ده ها هزار نفر شده است.

آنها افزودند: این امر باعث ناراحتی خانواده هایی خواهد شد که چشم انتظار بوده و تعطیلات نیم فصل خود را برنامه ریزی کرده اند.

همچنین بر مردم ما که هزاران پوند را در زمان فشار مالی از دست داده اند، سنگین تر خواهد شد.»

سخنگوی وزارت حمل و نقل گفت: “این اعتصاب ها توسط رهبران اتحادیه ها هماهنگ شده است تا مسافران را در یک هفته مختل کنند که شاهد رویدادهای مهمی مانند اولین فینال جام حذفی منچستر، دربی اپسوم و تعدادی کنسرت و جشنواره خواهیم بود. در سراسر بریتانیا.”

هواداران در منچستر سوار اتوبوس‌ها می‌شوند تا به سمت ومبلی بروند

7

هواداران در منچستر سوار اتوبوس‌ها می‌شوند تا به سمت ومبلی برونداعتبار: PA
انتظار می رود حدود 90000 هوادار در ومبلی برای اولین فینال تمام منچستر در تاریخ جام حذفی حضور داشته باشند.

7

انتظار می رود حدود 90000 هوادار در ومبلی برای اولین فینال تمام منچستر در تاریخ جام حذفی حضور داشته باشند.اعتبار: EPA
گروه تحویل ریلی گفت که تنها حدود 40 درصد قطارها تردد خواهند کرد، با تغییرات منطقه ای به این معنی که هیچ سرویسی در برخی مناطق در حال اجرا نخواهد بود.

7

گروه تحویل ریلی گفت که تنها حدود 40 درصد قطارها تردد خواهند کرد، با تغییرات منطقه ای به این معنی که هیچ سرویسی در برخی مناطق در حال اجرا نخواهد بود.اعتبار: EPA
صبح امروز در حالی که رانندگان قطار از اتحادیه اسلف پشت سر هم به دلیل حقوق و شرایط خارج شدند، واگن‌ها در انبارها انباشته شدند.

7

صبح امروز در حالی که رانندگان قطار از اتحادیه اسلف پشت سر هم به دلیل حقوق و شرایط خارج شدند، واگن‌ها در انبارها انباشته شدند.اعتبار: عالمی