ایجاد آزادی کسب و کار؛ دونی بووین


Donnie Boivin یک کارآفرین است و به عنوان مدیر عامل و بنیانگذار Success Champions and Success Champion Networking فعالیت می کند. دانی یکی از ذهن های پیشرو جهانی در زمینه فروش، توسعه کسب و کار و رشد کسب و کار در نظر گرفته می شود. او اولین کسی است که ساخته است فروش و توسعه کسب و کار مرتبط و انسانی. دانی در قلب یک جامعه ساز است – او قهرمان می سازد. امروز او به صاحبان کسب‌وکارهای کوچک کمک می‌کند تا از فروش و توسعه کسب‌وکار برای رشد استفاده کنند و سپس کسب‌وکار خود را از طریق کتاب پرفروش بین‌المللی F*cked to Focused، Success Champion Networking، Badass Business Summit و Champions Table Masterminds افزایش دهند.

دانی علاوه بر اداره چندین کسب و کار، یک مزرعه کامل با جوجه بز، اردک، بوقلمون و غاز را اداره می کند. پادکست او “حالت رشد” در بین پادکست های برتر در سطح جهان قرار دارد. او پنج بار نویسنده پرفروش و سخنران عمومی بسیار مورد توجه است.

گوش دادن و اشتراک در:

iTunes / Stitcher / Podbean / ابری / Spotify

اطلاعات تماس

تاثیرگذارترین فرد

تاثیر بر احساسات

  • من اغلب اوقات احساساتم را بیرون نمی کشم. اما شما مرا وادار می کنید، به خصوص روی صحنه درباره همسرم، در مورد برخی از لحظات زندگی صحبت کنم و من از آنجا شروع به اشک ریختن خواهم کرد. و اصلاً بدم نمی‌آید که این احساس را نشان دهم. اما من می خواهم وسایلم را کنار هم نگه دارم. بنابراین من را به یک لحظه برمی گرداند و خوب پیش می رود، شما اینجا هستید. جالب است که جنبه احساسی را نشان دهید زیرا شما را به عنوان یک انسان نشان می دهد. حالا بیایید وسایلتان را کنار هم نگه دارید و از یک مکان منفی نمی آید. به آزادی کسب و کار بسازید

افکاری در مورد تنفس

  • من تکنیک‌های تنفسی زیادی را امتحان کرده‌ام و واقعاً وقت و تلاش و انرژی برای یادگیری تکنیک‌های مختلف تنفسی صرف نکرده‌ام. من کمی مجذوب آنها هستم و هر از چند گاهی آنها را کشف می کنم. اما می توانم به شما بگویم، برای من، تمرکز در این نقطه از زمان و تنفس بهتر است، زیرا می خواهم مزرعه ام در تاریکی باشد و در حین انجام آن به پادکست گوش کنم. و انجام این کار به من اجازه می دهد تا بر روی شرکت ها و تجارت تمرکز لیزری داشته باشم و این برای من فوق العاده بود. به آزادی کسب و کار بسازید

منابع پیشنهادی

داستان قلدری

  • در دوران کودکی، من کوچک‌ترین پسر از سه پسر بودم و یک آدم ریز و درشت و کوچک بودم و بیشتر توسط برادرانم انتخاب می‌شد. او را در کیسه خواب قرار داده و به طبقه پایین غلت داده اند. روزی روزگاری در یک خشک کن گاز قفل شدم.
  • برادران من آدم‌های بزرگ‌تر و سرسختی بودند و حالا بعداً زندگی همه چیز عوض شده است. آنها آنقدر که فکر می کردند سختگیر نیستند، اما چهار سال در تفنگداران دریایی و 20 سال زندگی، می دانید، بزرگ می شوید و چند چیز یاد می گیرید. و من مطمئناً نمی دانم که آیا در آن زمان تمرکز حواس به من کمک می کرد یا خیر، زیرا من بیشتر با جنبه فیزیکی چیزها سروکار داشتم. اما نمی‌دانم که آیا می‌توانستم کمی بیشتر از خودم دفاع کنم.
  • در بچگی جواب این بود که پیش مامان بدوم، پیش بابا بدو، و آنها مدافع بازی کنند. نمی دانم آیا در آن لحظه به اندازه کافی آگاه بودم که روی پاهایم بایستم. آره تماشای آن واقعاً بسیار عالی بود. به آزادی کسب و کار بسازید

اپیزودهای مرتبط

پیشنهاد ویژه

آیا دچار اضطراب و استرس هستید؟ آرامش در چنگ شماست من بروس لنگفورد هستم، یک مربی تمرین کننده و هیپنوتیزور که به افرادی مانند شما کمک می کنم تا قلدرهای درونی خود را کنار بگذارند و با اطمینان به جلو حرکت کنند. یک جلسه کوچینگ رایگان رزرو کنید تا شما را در مسیر زندگی رضایت‌بخش‌تری قرار دهد، احساس زمین و تمرکز داشته باشید. برای من ایمیلی به آدرس bruce@mindfulnessmode.com بفرستید که عبارت «جلسه مربیگری» را در قسمت موضوع قرار دهید. ما یک تماس بزرگ‌نمایی راه‌اندازی می‌کنیم و در مورد اینکه چگونه می‌توانید به سمت زندگی بهتر حرکت کنید صحبت خواهیم کرد.