باشگاه EFL پس از ارسال نامه ای به هواداران در مورد “هواداران معلول و هواداران عادی” مجبور به عذرخواهی شد


بریستول روورز پس از ارسال نامه ای به هواداران که به «هواداران معلول و هواداران عادی» اشاره کرده بود، بابت گل به خودی عالی عذرخواهی کرد.

باشگاه لیگ یک در آخر هفته تعطیلات بانکی به سرفصل اخبار تبدیل شد، زیرا با واکنش شدید و فراخوان هایی برای “بهتر شدن” و عذرخواهی مواجه شد.

بریستول روورز مجبور به عذرخواهی شرم آور از هواداران شده است

1

بریستول روورز مجبور به عذرخواهی شرم آور از هواداران شده استاعتبار: گتی

اکنون روورز در نهایت بیانیه‌ای در مورد این موضوع بحث‌برانگیز صادر کرده و “به دلیل هر گونه تخلف ایجاد شده” به دلیل “اشتباه در عبارت” عذرخواهی کرده است.

این گاف شرم آور در یک ایمیل خصوصی از دزدان دریایی به باشگاه هواداران آنها انجام شد که در حال روشن کردن جزئیات سیستم جدید بلیط فصل الکترونیکی است که در فصل آینده ارائه می شود.

این باشگاه در آن اعلام کرد که هواداران معلولی که هنوز کارت بلیط فصل فیزیکی را به جای کارت در تلفن همراه خود ترجیح می دهند، می توانند به صورت رایگان یک کارت داشته باشند.

با این حال، سپس اضافه کرد که “هواداران عادی” باید 15 پوند اضافی بپردازند.

این نامه به سرعت در X به اشتراک گذاشته شد، زیرا خشم به دلیل استفاده از کلمه “عادی” برای توصیف آن حامیان غیر معلول به وجود آمد.

از آن زمان باشگاه همچنان در رسانه‌های اجتماعی پیام‌هایی دریافت می‌کند، حتی اگر پست اصلی که این نامه را نشان می‌دهد اکنون حذف شده است.

و در نهایت همین امر باعث شد تا امروز با بیانیه ای رسمی به این موضوع بپردازند.

در این بیانیه آمده است: «باشگاه فوتبال بریستول روورز مایل است برای هر گونه تخلفی که به دلیل اشتباه در عبارت در ارتباط اخیر در مورد هواداران معلول ایجاد شده است، عذرخواهی کند.

“هیچ قصد مضری از معنی در این عبارت در نظر گرفته نشده است، که در یک تبادل ایمیل خصوصی بین باشگاه و نماینده باشگاه حامیان بریستول روورز گنجانده شده است.

باشگاه به تعهد مداوم ما برای ارائه بهترین تجربه برای همه حامیان باشگاه بریستول روورز افتخار می کند، به ویژه همکاری ما با انجمن هواداران معلول باشگاه برای اطمینان از اینکه هواداران با دسترسی یا نیازهای اضافی قادر به لذت بردن از هر مسابقه در The استادیوم یادبود

معروف ترین و همچنین غافلگیرکننده ترین هوادار هر باشگاه لیگ برتری

“علاوه بر این، باشگاه اخیرا توسط EFL با کسب برنز در آیین نامه تمرین برابری EFL مورد ستایش قرار گرفت.

“باشگاه فوتبال بریستول روورز متعهد است اطمینان حاصل کند که باشگاه ما محیطی امن، خوشایند و فراگیر برای همه است.”

روورز فصل 15 لیگ یک را با 13 امتیاز بیشتر از منطقه سقوط به پایان رساند.

جوی بارتون در ماه اکتبر پس از شروع ضعیفی که در کمپین داشت، از باشگاه اخراج شد.

او از فوریه 2021 هدایت روورز را برعهده داشت و سال بعد آنها را به صعود از لیگ دو رساند.

مت تیلور در ماه دسامبر این سمت را بر عهده گرفت و هنوز سه سال از قراردادش باقی مانده است.



منبع