براونی برای صبحانه; لین بومن


لین بومن در نمایشگاه‌های زنان در سراسر کشور به نمایش درآمده است، و با همکاری با بازیگر زن دیدرهل، «کلوزاپ آشپزخانه Deidre Hall» (2010) و «Deidre Hall’s How Does She It؟» را نوشت و منتشر کرد. (2012). در زندگی های قبلی، او جوایز ملی را به عنوان مدیر خلاق برای شرکت های سیلیکون ولی، مدیر خلاق در شراب سازی E&J Gallo، مدیر تبلیغات در آزمایشگاه ردکن، و کار آزاد برای آژانس ها در این کشور دریافت کرد. سن خوزه، لس آنجلس و نیویورک. او همچنین به عنوان بازیگر، هنرمند گریم، فیلمنامه‌نویس، تصویرگر، روزنامه‌نگار حقوقی، و Weather Person در تلویزیون کار کرده است. لین دارای سه فرزند بالغ و دو نوه کاملاً کامل است و رئیس بنیاد Pescadero است. او و همسرش یک مزرعه کوچک در سواحل کالیفرنیای شمالی دارند.

گوش دادن و اشتراک در:

iTunes / Stitcher / Podbean / ابری / Spotify

اطلاعات تماس

تاثیرگذارترین فرد

  • کریستین پریسیلا، مربی

تاثیر بر احساسات

  • من پیر هستم، تمام احساساتم را در هفت روزی که هرگز زنده نمی‌شدم حذف کردم. آنها رفته اند. آنها فقط رفته اند.
  • من در زمانی بزرگ شدم که احساسات شما هرگز نباید با شما در اتاق ظاهر شوند. منظورم این است که ما آنها را نداشتیم. و بنابراین تا حد زیادی می ترسم، هنوز آنها را ندارم و شاید طنز روشی است که با احساساتم برخورد می کنم.

افکاری در مورد تنفس

  • نام او جیمز نستور است و به تازگی کتاب نفس: علم جدید یک هنر گمشده را نوشته است. کتاب فوق‌العاده‌ای است و از آن قدردانی کنید و کامل بخوانید. به لطف او، یاد می‌گیرم که هنگام خواندن دهانم را ببندم.
  • ساده است. هیچ چیز مفصل یا دیوانه کننده ای در مورد آن وجود ندارد. بسیاری از ما در حال حاضر در مورد تنفس جعبه ای، تنفس مربعی، تکنیک های آرامش بخش می دانیم، اما سادگی آن به خصوص وقتی که شب ها به خواب می روید، دهان خود را بسته نگه دارید.

منابع پیشنهادی

داستان قلدری

  • قلدری یک موضوع جهانی است و در زندگی من، بیش از یک بار مجبور شدم به نوعی بر خلاف غلات باشم. حرفه من به گونه ای بود که اغلب من تنها دختر اتاق بودم و همانطور که می دانید مردان روش بسیار ظریفی برای آزار و اذیت زنان دارند وقتی احساس می کنند که قلمرو آنها مورد تجاوز قرار گرفته است. بنابراین فکر می کنم در اوایل بازی بزرگسالانم یاد گرفتم

اپیزودهای مرتبط

پیشنهاد ویژه

آیا دچار اضطراب و استرس هستید؟ آرامش در چنگ شماست من بروس لنگفورد هستم، یک مربی تمرین کننده و هیپنوتیزم کننده که به افرادی مانند شما کمک می کنم تا قلدرهای درونی خود را کنار بگذارند و با اطمینان به جلو حرکت کنند. یک جلسه کوچینگ رایگان رزرو کنید تا شما را در مسیر زندگی رضایت‌بخش‌تری قرار دهد، احساس زمین و تمرکز داشته باشید. برای من ایمیلی به آدرس bruce@mindfulnessmode.com بفرستید که عبارت «جلسه مربیگری» را در قسمت موضوع قرار دهید. ما یک تماس بزرگ‌نمایی راه‌اندازی می‌کنیم و در مورد اینکه چگونه می‌توانید به سمت زندگی بهتر حرکت کنید صحبت خواهیم کرد.