بر ذهنیت خود مسلط شوید، اسکات بورگت


اسکات بورگت بنیانگذار آکادمی وگان تکامل است، یک برنامه مربیگری آنلاین که به گیاهخواران کمک می کند تا با استفاده از سیستم سبک زندگی M3 خود در مدت چهار ماه تا 20 پوند وزن کم کنند. اسکات یک مربی دارای گواهینامه CSCS و Precision Nutrition Level 1 است و ورزشکاران حرفه ای و دانشگاهی را آموزش داده است. زندگی در آستین، تگزاس با ماموریت اسکات، همسر، سگ و پسرش این است که به ایجاد رهبران وگان در جامعه خود کمک کند تا بتوانند تأثیر خود را در طول نسل ها گسترش دهند.

گوش دادن و اشتراک در:

iTunes / Stitcher / Podbean / ابری / Spotify

اطلاعات تماس

تاثیرگذارترین فرد

تاثیر بر احساسات

  • تمرکز حواس به من کمک کرد تا بر احساساتم کنترل بیشتری داشته باشم زیرا در مورد تصمیماتی که می‌گیرم آگاهتر و عمدی‌تر هستم. بنابراین به جای اینکه بیشتر اوقات با اتوپایلوت کار کنم، با خلبان خودکار عمدی اجرا می کنم. بیشتر اوقات، فقط به من کمک می کند تا تصمیمات بهتری بگیرم.

افکار در مورد تنفس

  • از طریق مدیتیشن و فقط از طریق متمرکز کردن خودم، یادگیری نحوه کنترل و حضور در نفسم یکی از مفیدترین چیزها برای من برای آرام کردن بوده است.

منابع پیشنهادی

اپیزودهای مرتبط

پیشنهاد ویژه

آیا دچار اضطراب و استرس هستید؟ آرامش در چنگ شماست من بروس لنگفورد هستم، یک مربی تمرین کننده و هیپنوتیزور که به افرادی مانند شما کمک می کنم تا قلدرهای درونی خود را کنار بگذارند و با اطمینان به جلو حرکت کنند. یک جلسه کوچینگ رایگان رزرو کنید تا شما را در مسیر زندگی رضایت‌بخش‌تری قرار دهد، احساس زمین و تمرکز داشته باشید. برای من ایمیلی به آدرس bruce@mindfulnessmode.com بفرستید که عبارت “Transition” را در قسمت موضوع قرار دهید. ما یک تماس بزرگ‌نمایی راه‌اندازی می‌کنیم و در مورد اینکه چگونه می‌توانید به سمت زندگی بهتر حرکت کنید صحبت خواهیم کرد.