بیانیه رسمی باشگاه پرسپولیس در مورد سرمربی بعدی


ورزش 3 نوشت: در حالی که شایعات زیادی پیرامون آینده نیمکت پرسپولیس وجود دارد، امروز اعضای هیئت‌مدیره دور هم جمع شدند و در مورد آینده نیمکت این تیم تصمیم‌گیری کردند. بر این اساس و در حالی که شایعات زیادی پیرامون جانشین یحیی وجود دارد، هیئت‌مدیره پرسپولیس اعلام کرد که همچنان منتظر سرمربی سرخپوشان خواهد ماند و تا فردا در این مورد صبر می‌کند. با این حال قرمزها همچنین تصمیم گرفتند که سرمربی بعدی از میان گزینه‌های خارجی و کارنامه‌دار انتخاب شود که به نظر می‌رسد گزینه نخست برانکو ایوانکوویچ خواهد بود. مصوبات هیئت‌مدیره را بخوانید:

 

* هیئت مدیره باشگاه امروز (شنبه) با حضور همه اعضا و مدیرعامل برای تعیین وضعیت سرمربیگری تیم، تشکیل جلسه داد.

* این نشست قرار بود فردا تشکیل شود ولی برای این که زمان از دست نرود به امروز منتقل شد.

* در این جلسه رضا درویش گزارشی از آخرین وضعیت و نتیجه صحبت‌های خود با یحیی گل‌محمدی را به اعضا ارائه کرد.

* در نهایت هیئت مدیره بعد از بررسی جمیع شرایط با توجه به اشراف یحیی گل‌محمدی بر مسائل فنی تیم و شرایط لیگ، بر تمایل خود برای ادامه * فعالیت یحیی گل‌محمدی تاکید کرد ولی با توجه به اصرار ایشان بر جدایی، تعیین تکلیف نهایی را به جلسه فردا بین مدیرعامل، گل‌محمدی و نماینده حقوقی وی موکول کرد.

* هیئت مدیره همچنین مصوب کرد با جدایی سرمربی کنونی تیم، جانشین وی از میان گزینه‌های خارجی که دارای کارنامه قابل قبول باشد انتخاب شود.

* به این ترتیب کاندیدا شدن هر گزینه داخلی منتفی شد.

* هیئت مدیره اعلام کرد؛ ضمن احترام به مربیان داخلی و اذعان به شایستگی‌هایی که نزد ایشان وجود دارد، در مقطع کنونی با توجه به مجموعه مسائلی که باید در نظر گرفته شود و همچنین استفاده از مجموعه نظرات موافق و مخالف کارشناسان، حضور یک مربی خارجی دارای کارنامه موفق را برای تیم مناسب می‌داند.

* بر این اساس از سوی باشگاه نیز مورد تاکید است که با هیچ مربی داخلی یا باشگاه‌های متبوع ایشان، مذاکره‌ای درباره سرمربیگری سرخپوشان ایران، صورت نگرفته است.