تبدیل بحران به فرصت؛ جان رابرتسون


جان رابرتسون به رهبران کمک می کند تا از بحران ها عبور کنند و فرهنگ بسازند. از او به عنوان یک متخصص سلامت نیروی کار و همسویی فرهنگ یاد می شود که در زمینه رهبری آینده نگر کار می کند. جان راهنمایی برای ایجاد یک چارچوب مبتنی بر ارزش‌ها بر اساس آن ارائه می‌کند اعتماد و ارتباط متمرکز بر ذهن او بیش از 30 سال تجربه در مداخله در بحران، رهبری، و تحول فرهنگ دارد، و با مشتریان در جوامع متعدد، اولین پاسخ دهندگان، اولین ملل، و خدمات بین المللی تروما و بحران کار کرده است.

گوش دادن و اشتراک در:

iTunes / Stitcher / Podbean / ابری / Spotify

اطلاعات تماس

تاثیرگذارترین فرد

تاثیر بر احساسات

  • وقتی صحبت از برخورد با افراد بحران زده می شود، برای من بسیار ساده است که به عنوان یک فرد حرفه ای از راه دور وارد شوم، و گاهی اوقات این به معنای عدم نشان دادن احساسات است.
  • سفر من به من آموخت که گاهی اوقات این بدترین چیزی است که می توان به عنوان یک حرفه ای نشان داد. گاهی اوقات همه چیز بوی تعفن می دهد و کاری از دست ما بر نمی آید. هنوز به یاد دارم که یک زنی را اعلام کردم، پسرش در دانشگاه بود، تک فرزند بود و شوهرش در کشوری که او از آنجا آمده بود فوت کرده بود.
  • داشت از پسرش برایم می گفت. تنها چیزی که فکر می کردم این بود که این زن بیچاره. و من می توانم به یاد بیاورم که گریه می کنم و بخشی از سفر من این است که پسرهای بزرگ گریه نمی کنند. واقعا قلبم برایش به درد آمد. به من اجازه داد با او باشم. و این یک مقاله روزنامه بود، چند هفته بعد، که من آن را قطع کردم و به همسرم دادم، زیرا در روزنامه تشکر شده بود و در بدترین روز زندگی من نوشته شده بود. ساعات اولیه صبح را با یک فرشته گذراندم.
  • همسرم ابتدا باور نمی کرد که من هستم، اما وقتی به او گفتم که آن شخص در بدترین روز زندگی اش با او چه کسی بود. در مورد تمرکز حواس و در مورد حضور چه چیزهایی یاد گرفتم، در مورد شناختی نبودن اما چتر دریایی نبودم فقط برای داشتن چیزی که واقعاً تجربه می کنم و سپس به ذهنیت خود پرداختم تا بگویم، نمی توانم این را درست کنم، بنابراین می خواهم باشم با او و فقط شنیدن داستان های او.
  • اینجاست که ذهن آگاهی می تواند یک تعریف بسیار ذهنی باشد. برای من، ذهن آگاهی به من این امکان را می دهد که در آن لحظه با آن ذهنیتی حضور داشته باشم که می گوید بهترین کاری که در حال حاضر می توانم برای کمک انجام دهم چیست.

افکاری در مورد تنفس

  • اینجاست که طنز سیاه من را به مشکل می اندازد. سیگار کشیدن را شروع نکنید. با این حال، من تنفس عمیق را از منظر سیگار کشیدن آموزش می‌دهم زیرا سیگاری‌ها سه چیز را انجام می‌دهند که باید یاد بگیریم: 1. استراحت می‌کنند، 2. بیرون با حمایت اجتماعی هستند، و 3. تمرینات تنفس عمیق را انجام می‌دهند.
  • سیگاری که ممکن است در هنگام بازدم واقعاً استرس داشته باشد، حلقه‌های خود را باد می‌زند. که حتی بازدم را بیشتر کند می کند. اصل دود شکستن مدل مثلثی است: دم برای 5، نگه داشتن برای 5، بازدم برای 5.

منابع پیشنهادی

داستان قلدری

  • تا هفده سالگی شستم را می مکیدم. در طول تابستان زمانی که جنگلبان جوانی در شمال انتاریو بودم دست از کار کشیدم. به خاطر مکیدن انگشتم مورد آزار و اذیت قرار گرفتم تا جایی که مدرسه به پدر و مادرم زنگ زد و گفت اگر مکیدن انگشتم را قطع نکنم بیشتر مورد آزار و اذیت قرار می‌گیرم.
  • با مکیدن انگشت شستم برای مدت طولانی، معتقدم که این کار من را آماده کرد تا با مخالفت‌ها به گونه‌ای برخورد کنم که همیشه من را شکست نمی‌دهد.

اپیزودهای مرتبط

حامی ما

از هیپنوتیزم برای کمک به دیگران برای جلوگیری از مبارزه با مشکلات ریشه ای خود مانند کاهش وزن، سیگار کشیدن، تجربیات دردناک استفاده کنید. آیا شما یک مربی یا یک درمانگر هستید که دوست دارید مهارت های جدیدی برای کمک به مشتریان خود داشته باشید؟ هیپنوتیزم می تواند به افراد کمک کند سریعتر و راحت تر از آنچه فکر می کردید به اهداف برسند. هیپنوتیزم تراپیست شوید مرکز هیپنوتیزم Cascade آموزش های در سطح جهانی ارائه می دهد. www.CascadeHypnosisCenter.com

هدیه رایگان

با خواندن 12 کتاب برتر توصیه شده در پادکست حالت ذهن آگاهی، آرام تر، متمرکزتر و شادتر شوید. این کتاب الکترونیکی 14 صفحه‌ای با عنوان «12 کتاب ذهن‌آگاهی که باید حتماً بخوانید» هر یک از کتاب‌های برتر توصیه شده توسط مهمانان برنامه را تشریح می‌کند. نسخه دیجیتالی خود را اکنون در MindfulnessMode.com/top12books دریافت کنید



منبع