جیمیسون گیبسون پارک فاش کرد که پس از بازنشستگی جانی سکستون، هیچ شوک فرهنگی در تیم ایرلند وجود ندارد.


JAMISON GIBSON-PARK و Johnny Sexton اخیراً برای صرف شام با هم ملاقات کردند تا در مورد زمان‌های گذشته صحبت کنند – اما او فکر می‌کند که ایرلند در سال‌های آینده با داستان‌های شماره 10 جدید غذا خواهد خورد.

نیمه اسکرام لینستر با کاپیتان قدیمی خود در باشگاه و کشور همراه با چند هم تیمی دیگر در اولین شش کشور ایرلند در دوران پس از سکستون قرار گرفت.

جیمیسون گیبسون پارک اخیراً با کاپیتان قدیمی خود در باشگاه و کشور به همراه چند هم تیمی دیگر ملاقات کرده است.

2

جیمیسون گیبسون پارک اخیراً با کاپیتان قدیمی خود در باشگاه و کشور به همراه چند هم تیمی دیگر ملاقات کرده است.
گیبسون-پارک اذعان داشت که بزرگترین شوک این است که شوک فرهنگی وجود ندارد، زیرا شماره 10 های جدید ایرلند مانند نمونه قدیمی هستند.

2

گیبسون-پارک اذعان داشت که بزرگترین شوک این است که شوک فرهنگی وجود ندارد، زیرا شماره 10 های جدید ایرلند مانند نمونه قدیمی هستند.

گیبسون پارک گفت: «چند نفر از بچه‌ها با او در تماس خواهند بود. من در واقع آخر هفته بعد از بازی فرانسه با او آشنا شدم.

“خوب بود، چند نفر از ما با او شام خوردیم، پس خوب بود.

“عجیب است. یکی از قد و قامت او و تأثیری که روی راگبی ایرلندی و همه چیز گذاشته است و بعد ناگهان، می‌دانی، بازی با یا بدون تو ادامه دارد.»

و پیراهن شماره 10 او اکنون توسط جک کرولی پوشیده شده است، در حالی که هری و راس برن دو نفره لنستر نیز به دنبال پیشبرد ادعاهای خود هستند.

اما Gibson-Park اذعان کرد که بزرگترین شوک این است که شوک فرهنگی وجود ندارد، زیرا شماره 10 های جدید ایرلند مانند نمونه قدیمی هستند.

کراولی در حال حاضر مردی است که این پیراهن را در اختیار دارد و گیبسون-پارک به راحتی می‌تواند با او همرنگ شود، همانطور که با سکستون انجام داد.

بدون شوک فرهنگی

او توضیح داد: «فکر می‌کنم هیچ چیز خیلی متمایز (از سکستون) نیست. من نمی گویم (آنها کلون هستند).

اما جک سال‌ها را با تماشای جانی پشت سر گذاشته است، اینطور نیست، بنابراین تا حدی تصور می‌کنید که احتمالاً نحوه بازی او را شکل داده است.

او در آماده سازی خود بسیار سخت کوش است، مطمئناً این مقایسه ای است که می توانید انجام دهید.

فکر می‌کنم او به مرحله‌ای رسیده است که اطرافیانش را با اعتماد به نفس پر می‌کند و همه می‌دانیم که چقدر خوب است.

ای کاش وقتی هم سن او بودم اینقدر اعتماد به نفس داشتم، اما مثل خیلی از بچه های جوان است، همه آنها این روزها مثل هم هستند.

آنها در نحوه آماده سازی باورنکردنی هستند و فردی هم سن و سال من از این بچه های جوان تر و نحوه آماده سازی آنها الهام می گیرد.

“پس بله، کار کردن در کنار او بسیار عالی است.”

گیبسون پارک همچنین برادر بایرن را برجسته کرد و هری این هفته مقابل ولز از کراولی حمایت کرد در حالی که راس به دلیل مصدومیت در راه بازگشته است.

اما تمرکز خود او در این هفته بر این است که جایگاه خود را در تیم بازیابد که آخرین بار در بازی مقابل ایتالیا که با فرانسه روبرو شده بود به سمت نیمکت چرخیده بود و کریگ کیسی برای شروع بازی انتخاب شد.

او اضافه کرد: “فکر می‌کنم ما الان تیم خوبی هستیم، این را می‌دانیم که همه به یک کرک می‌رسند و کریگ بدیهی است که خیلی خوب پیش رفت، بنابراین بازی جوانمردانه برای او.

من فکر می‌کنم که کل تیم نیز تغییرات کمی داشتند و بچه‌ها به تازگی وارد زمین شدند و از این نظر کاملاً یکپارچه بود.

روشی که ما تمرین می کنیم بدیهی است که کمک می کند و در اینجا نیز کاملاً رقابتی است، بنابراین وقتی بچه ها شانس خود را پیدا می کنند، بسیار مشتاق هستند که کرک داشته باشند.

فکر می‌کنم مطمئناً آن را در دیدار مقابل ایتالیا دیدید.»

قدرت در عمق

اما گیبسون-پارک فکر می‌کند که قدرت در عمق به این معنی است که اگر کسی به دلیل آسیب دیدگی با کیلان دوریس و هوگو کینان از تمرین دیروز غایب شود، نگرانی‌های کمی وجود دارد.

غیبت بالقوه کینان با مشکل زانو نگران‌کننده‌تر خواهد بود، زیرا اکثر جایگزین‌های بالقوه در دفاع کامل آزمایش نشده‌اند.

مرد لینستر در 38 بازی از 45 بازی تحت مربیگری اندی فارل شروع کرده است در حالی که جایگزین احتمالی او سیاران فراولی هیچ کدام را شروع نکرده است.

سیمون ایستربی، کمک مربی گفت: «هوگو از زمانی که فاز هدایت تیم را برعهده گرفت، بخشی جدایی ناپذیر از این تیم بوده است.

واقعاً سخت بود که او را از آن موقعیت 15 خارج کنیم، به این معنی که ما احتمالاً بازیکنان زیادی را در آن پست دیدیم، زیرا او در آن پست بسیار بادوام و درخشان بوده است.

در مورد خورشید ایرلندی بیشتر بخوانید

اما اگر او در دسترس نباشد، این فرصتی است برای ما که در آن موقعیت به عمق و تجربه بپردازیم، و فکر می‌کنم این هم هیجان‌انگیز است.

بدیهی است که ما به شدت به هوگو تکیه کرده‌ایم، اما گزینه‌های جایگزینی در موقعیت 15 داریم و فکر می‌کنم انعطاف‌پذیری خط دفاعی در واقع چیزی است که ما به عنوان مربی درباره آن صحبت کرده‌ایم.»





منبع