حکمت از دریا; آن گوردون


آن گوردون یک پزشک تایید شده برای درمان انرژی دلفین است که دوست دارد انرژی شفابخش قدرتمند، بینش، خرد، و پیام های دلفین ها را برای مشتریانش به اشتراک بگذارد. دلفین ها و نهنگ ها یک حضور قدرتمند در زندگی او، آرامش، اعتماد به نفس و احساس قوی اتحاد و اجتماع را برای او به ارمغان می آورد. آنه تمام زندگی خود را در حضور دلفین‌ها و نهنگ‌ها گذرانده است، زیرا با تماشای نهنگ‌های اورکا در حین قایق‌سواری و زندگی در شمال غربی اقیانوس آرام بزرگ شد. او از سال 2007 میزبان خلوتگاه‌های نهنگ و دلفین در سطح بین‌المللی بوده است. اقامتگاه‌های تحول‌آفرین او حکمت دلفین‌ها و نهنگ‌ها را در مکان‌هایی مانند بیمینی، هاوایی، مکزیک و پلی‌نزی فرانسه دارد. مهمانان عقب نشینی ارتباط معنوی خود را با دنیای طبیعی عمیق تر می کنند. آن به تازگی عرشه کارت Wisdom Of The Sea را که مورد انتظارش بود تکمیل کرده است.

گوش دادن و اشتراک در:

iTunes / Stitcher / Podbean / ابری / Spotify

اطلاعات تماس

هوشیارترین موجود

  • وقتی در حضور یک دلفین یا نهنگ هستید، به معنای واقعی کلمه غیرممکن است که به چیز دیگری فکر کنید. شما در آن لحظه حال هستید.
  • اگر سوار قایق هستید و دلفین‌هایی درست جلوی قایق هستند که موج‌سواری می‌کنند، امواج کمان را صاف می‌کنند، نگاه می‌کنند و می‌چرخند تا به شما نگاه کنند، و ارتباط چشمی برقرار می‌کنند، این یک تجربه بسیار حواس‌پرانه است.

حکمت از عرشه اوراکل دریا.

  • آن: من یک دسته کارت اوراکل جدید به نام Wisdom From The Sea دارم. من به عنوان یک درمانگر انرژی دلفین گواهی آموزش دیده ام. این مانند هر نوع درمان انرژی زا دیگری مانند ریکی است. من آگاهانه از دلفین ها و نهنگ ها می خواهم که انرژی شفابخش قدرتمند خود را از طریق من ارسال کنند.
  • من کسی هستم که به انرژی حساس نیستم. من نمی توانم آن را ببینم یا آن را احساس کنم. برخی از مردم می توانند هاله ها را ببینند، اما من نه. چیزی که من به دست می‌آورم این است که در ذهنم مانند تماشای یک فیلم ذهنی است که دلفین‌ها و نهنگ‌ها برایم ارسال می‌کنند، یک سری عکس و پیام برای مشتری من. اگر چالشی دارید، سؤالی دارید، یا اگر فقط راهنمایی می‌خواهید، عرشه‌های کارت اوراکل عالی هستند.

شنا با نهنگ ها

  • وقتی با نهنگ ها شنا می کنیم، شنا نمی کنیم، شناور هستیم و آنها در اطراف ما شنا می کنند. وقتی نهنگ می خواهد شنا کند کاری از دست ما بر نمی آید.
  • معمولا مامان و گوساله پیدا می کنیم و مامان می رود پایین و فقط استراحت می کند. اما کودک باید بیشتر از مادر برای هوا بالا بیاید. بنابراین وقتی بچه برای هوا می آید، گاهی اوقات به ما نگاه می کند و آنها تعجب می کنند، بچه ها اینجا چه کار می کنید؟
  • ما با یک نوزاد آشنا شدیم و این شگفت انگیز بود. حالا ما اجازه نداریم به نهنگ های وحشی دست بزنیم، درست است؟ خوب، این بچه کوچک آن یادداشت را نخواند و به معنای واقعی کلمه به سراغ تک تک ما آمد و ما را لمس کرد و دست دراز کرد. او به معنای واقعی کلمه باله سینه‌اش را به سمت من دراز کرد و این باله از صورت من فاصله داشت. و من فقط به آرامی دستم را روی باله سینه ای آن گذاشتم. و او اینچ از تعدادی از گروه من فاصله گرفت. همه در گروه من این بچه نهنگ را لمس کردند یا بچه نهنگ آنها را لمس کرد. شگفت انگیزترین تجربه بود.

سخنان حکیمانه

  • من در چشم ذهنم، این چشم زیبای نهنگ را می بینم که مستقیماً به شما نگاه می کند و فقط به شما عشق زیادی می تاباند و به شما نشان می دهد که دوست دارید، شما تنها نیستید و نهنگ ها و دلفین ها اینجا هستند. برای حمایت و راهنمایی شما تنها باید درخواست کنید”.

اپیزودهای مرتبط

پیشنهاد ویژه

آیا دچار اضطراب و استرس هستید؟ آرامش در چنگ شماست من بروس لنگفورد هستم، یک مربی تمرین کننده و هیپنوتیزور که به افرادی مانند شما کمک می کنم تا قلدرهای درونی خود را کنار بگذارند و با اطمینان به جلو حرکت کنند. یک جلسه کوچینگ رایگان رزرو کنید تا شما را در مسیر زندگی رضایت‌بخش‌تری قرار دهد، احساس زمین و تمرکز داشته باشید. برای من ایمیلی به آدرس bruce@mindfulnessmode.com بفرستید که عبارت “Transition” را در قسمت موضوع قرار دهید. ما یک تماس بزرگ‌نمایی راه‌اندازی می‌کنیم و در مورد اینکه چگونه می‌توانید به سمت زندگی بهتر حرکت کنید صحبت خواهیم کرد.