درباره ادارات و سال‌هاي انقلاب و تونی کروس و باران


کدخبر:
۵۵۷۷۳۲


تاریخ خبر:


حرفتان قشنگ بود آقای روحانی اما...

درباره ادارات و سال‌های انقلاب و تونی کروس و باران


هفت صبح| ۱- آقا به پیر به پیغمبر وضع حجاب ادارات دولتی در وضعیت ایده‌ال دوستان اصولگرا قرار دارد. تا تقی به توقی می‌خورد و برای آنکه برادری خود را ثابت کنید برای کارمندان خانم و مظلوم ادارات دولتی خط و نشان نکشید. این همه در ادارات دولتی کار و مشغله داشته‌ایم و با اطمینان به شما می‌گوییم که در این مراکز وضع حجاب  همانطوری است که شما علاقه دارید. این مفهوم و این ایده را که باید «از ادارات بحث حجاب را شروع کنیم» فراموش کنید. آنجا چیزی برای شروع کردن وجود ندارد.

 

۲- ما به آقای روحانی ارادت داریم اما این گفته ایشان که «مگر در انقلاب کسی را به زور باحجاب کردیم؟ وقتی انقلاب شد بسیاری از زنان باحجاب شدند و حتی چادر به سر کردند.» خیلی دقیق نیست. اشتباه نیست اما دقیق نیست. یعنی حرف قشنگی ایشان زدند و کلی هم وایرال شد اما … همین دیگر. دقیق نیست. چطوری بگوییم آخر!

 

۳- پاس تونی کروس در بازی  پریشب مقابل بایرن مونیخ یک اثر هنری بود. جالب آنکه قبل از ارسال پاس، ‌با دست به وینیسیوس اشاره ظریفی می‌کند و جهت حرکت را به او گوشزد می‌کند. یعنی فقط پاس نبود، ‌کل پروژه منجر به گل را تونی کروس یک‌نفره کنترل کرد.

 

۴- همین دو سه ماه پیش دورنمای تابستان امسال را با یکنوع خشکسالی وحشتناک تصویر کرده بودندکه پشت هر ناظری را از ترس و دلهره می‌لرزاند  و حالا که این تصویر به یمن بارش‌های پیاپی از بین رفته باز هم دست از سر ما بر نمی‌دارند. حالا رسیده‌اند به اینجا که چه می‌دانم باران از پارسال بیشتر بوده اما باز هم 4 درصد یا چه می‌دانم 8 درصد از میانگین بارش سالانه کمتر است و فلان سد این قدر کم آب گرفته و از این چور چیزها. باشد. قبول. اما این حجم بارش را مقایسه کنید با آن تصویر وحشتناکی که از یک تابستان خشک و بدون آب در همین دی ماه گذشته  در ذهن داشتیم. پس صدبار شکرکنید و البته بر تنظیم مصرف بهینه آب تمرکز کنید. ممنون.

 

 



کدخبر:
۵۵۷۷۳۲


تاریخ خبر: