ذهن آگاهی در تولید؛ جیسون آزودو


چهارشنبه 25 می 2022

جیسون آزودو اولین شرکت تولیدی خود را تنها با 600 دلار زمانی که تنها 15 سال داشت ایجاد کرد. در این سن کم، او توانست با برخی از بزرگترین شرکت های جهان مانند استارباکس، نایک، دیزنی، مارول، فولکس واگن، آئودی، فیلم های لوکاس، طفره ها و تیم های NBA تجارت برقرار کند. در زمانی که 20 ساله شد، درآمد میلیونی داشت.
جیسون یکی از پویاترین افرادی است که ملاقات خواهید کرد. او آخرین کارخانه های ساخته شده در آمریکا (در کالیفرنیا نه کمتر!) را در اختیار دارد و اداره می کند و نقشه ای برای بازگرداندن کارخانه ها و مقداری از ثروت خود به کارگران آمریکایی طراحی کرده است.

در سال 2009، جیسون یکی از بنیانگذاران Mosaic بود و نقش مدیرعامل را برعهده گرفت – استعدادهای او بسیار فراتر از اداره شرکت است و وظایفی در زمینه توسعه مفهومی، مهندسی و استقرار دارد. از سال 2009، جیسون در راس رشد شرکت در سال به سال بود، چندین نهاد را خریداری کرد و چندین نهاد دیگر را برای تکمیل تلاش‌های تولیدی ایجاد کرد. تاکید او بر Made In America نیروی محرکه ای برای نحوه عملکرد شرکت های مختلفی است که او یکی از آنها را تاسیس کرده است. او همچنین به توسعه کسب و کار و استراتژی مشتری کمک می کند و بخشی جدایی ناپذیر از نحوه عملکرد ما است. او امروز اینجاست تا در مورد تمرکز حواس در تولید صحبت کند.

گوش دادن و اشتراک در:

iTunes / Stitcher / Podbean / ابری / Spotify

اطلاعات تماس

تاثیرگذارترین فرد

  • یکی از شرکای تجاری من الهام بخش بود تا فقط به نوعی به عقب برگردیم و در مورد وضعیتی که در آن هستیم فکر کنیم. یک رویداد منحصر به فرد وجود داشت که در آن او می توانست من را از مارپیچی که در آن بودم بیرون بکشد و آینده من را کاملاً تغییر داد.

تاثیر بر احساسات

  • من هرگز یک فریاد بزرگ نبوده ام. اما زمانی که اوضاع درست نمی شد، خیلی خیلی ناراحت می شدم. من و برادرم در داخل سازمان وارد بحث های بزرگی می شدیم. بالاخره شروع کردیم به جابجایی و رفتن. چون هر بار که ناراحت می شوم اتفاقی افتاده است. من رهبر هستم
  • چه کاری انجام دادم که باعث این اتفاق شد و این موضوع نحوه تصمیم گیری ما را تغییر داد. ما فقط می خواهیم کاری را که انجام دادیم اصلاح کنیم.

افکاری در مورد تنفس

  • من همچنین برای اولین بار دو سال پیش، یک جلسه تنفس واقعی انجام دادم. این بزرگترین تغییر ذهنی برای تجارتی بود که تا به حال انجام داده بودم، در واقع نحوه زندگی بخشی از زندگی ام را تغییر داد.
  • بنابراین من در کشور زندگی می کنم و یکی از مهمترین چیزها برای من این است که قدم بزنم و تا آنجا که می توانم نفس عمیق بکشم تا اجازه دهم همه چیز در من حرکت کند.

منابع پیشنهادی

داستان قلدری

  • بنابراین، من حدود پنج، شش سال به عقب برمی گردم، ما یک سرپرست داشتیم، و ناظر به طور موثر نتایجی را به دست آورد که برخی از بهترین اعداد را در شرکت به دست آورد. اما عجیب بود، شما در هر جایی از ساختمان‌های ما قدم می‌زنید، و مردم لبخند می‌زنند، با هم حرف می‌زنند، همچنین شما وارد بخش آنها می‌شوید، و اینطور نبود.
  • بنابراین ما شروع به بررسی آن کردیم و فهمیدیم که در حالی که آنها به نتیجه نمی رسیدند، مطمئناً با قلدری کارکنان خود این کار را انجام می دادند. مثل این بود که اگر اعداد خود را نزنید، به یک تکه از این نزدیک هستید.
  • ما طرف این شخص را گرفتیم و گفتیم، هی، من باید واقعاً در مورد آنچه اینجا هستید فکر کنید. و آنها مانند، خوب، آنچه من باید به زور بر همه باشد. من باید این کار را انجام دهم به این فکر کنید که دارید چه کار می کنید؟ و چه، منظور شما چیست؟
  • این واقعا در مورد چیست؟ ترس را از خود دور کنید، امروز چه کاری می توانیم انجام دهیم تا مشکلی را برطرف کنیم که به طور منظم در چنین تله هایی می افتید و خارج می شوید.

اپیزودهای مرتبط

پیشنهاد ویژه

آیا دچار اضطراب و استرس هستید؟ آرامش در چنگ شماست من بروس لنگفورد هستم، یک مربی تمرین کننده و هیپنوتیزور که به افرادی مانند شما کمک می کنم تا قلدرهای درونی خود را کنار بگذارند و با اطمینان به جلو حرکت کنند. یک جلسه کوچینگ رایگان رزرو کنید تا شما را در مسیر زندگی رضایت‌بخش‌تری قرار دهد، احساس زمین و تمرکز داشته باشید. برای من ایمیلی به آدرس bruce@mindfulnessmode.com بفرستید که عبارت «جلسه مربیگری» را در قسمت موضوع قرار دهید. ما یک تماس بزرگ‌نمایی راه‌اندازی می‌کنیم و در مورد اینکه چگونه می‌توانید به سمت زندگی بهتر حرکت کنید صحبت خواهیم کرد.