زمینه ای جدید برای اندوه؛ سیلک هروالده


سیلک هروالد متخصص غم، هیپنوتیزم بالینی و پزشک متخصص NLP است. سیلک بیش از یک دهه است که از زنان داغدار در سراسر جهان حمایت کرده است. سیلک به‌عنوان یک سخنران پرطرفدار، در کنفرانس جهانی AHA 2019، «غم برای عشق – چگونه به مشتریان خود کمک کنیم تا غمگین شوند» را ارائه کرد. سیلک همچنین به هیپنوتیزم‌درمان‌گران با تجربه طرح پیشگامانه «غم عشق» را آموزش می‌دهد تا بتوانند در کمک به مشتریان داغ‌دیده خود برای اینکه درد کمتری داشته باشند، مطمئن باشند.
سیلک می داند غم از دست دادن سه عزیز در همین چند سال چه حسی دارد. بنابراین او بسیاری از تصورات غلط در مورد غم و اندوه را درک می کند زیرا هیچ کس نمی خواهد آن را ادامه دهد یا بپذیرد.

گوش دادن و اشتراک در: اطلاعات تماس iTunes / Stitcher / Podbean / ابری / Spotify

  • وب سایت: www.grieftolove.com

تاثیرگذارترین فرد

  • مادرش

تاثیر بر احساسات

  • برای من این است که واقعاً از احساسات آگاه باشم. و سپس رفتن به آن مرحله اضافی. من فقط برای ایجاد آن احساس چه کار کردم؟ زیرا فکر بر احساسات تأثیر می گذارد.

افکاری در مورد تنفس

  • بسیار مهم. از آنجا که هر زمان که دچار استرس می شویم، همه ما کم عمق نفس می کشیم و من گاهی اوقات توصیه می کنم افراد فقط چند یادداشت پست آن را در اطراف خانه یا آپارتمان خود بچسبانند. و هر وقت یکی از آن ها را دیدید، آن نت ها را نفس بکشید. یک نفس عمیق بکش. زمینه ای جدید برای اندوه

منابع پیشنهادی

  • برنامه: برنامه خاموش کردن تلفن. برای پیاده روی بیرون بروید. برو داخل جنگل

داستان قلدری

  • به عنوان یک کودک، من بسیار مورد آزار و اذیت قرار می گرفتم، زیرا شما امروز آن را نمی دانید. امروز من خیلی قد بلند هستم اما همیشه کوچکترین و لاغرترین بچه کلاس بودم. یک قلدر کلاسیک وجود داشت و من مانند همه بچه‌ها، بسیار مورد آزار و اذیت او قرار گرفتم. فکر می‌کردم اگر فقط راهی پیدا کنم که او را راضی کنم تا او مرا تایید کند، قلدری متوقف می‌شود.
  • اگر می‌توانستم به‌طور ذهنی از آن موقعیت کوچک‌نمایی کنم و تصور کنم که تمام آن موقعیت‌های مختلف در حال پخش روی یک صفحه فیلم است، برای مثال، احتمالاً به این نتیجه می‌رسیدم که هر کاری کوچک انجام می‌دادم، اینطور نبودم. هرگز قرار نیست تایید او را بگیرم زمینه ای جدید برای اندوه
  • اگر من همین رویکرد تمرکز حواس را داشتم و تازه رفته بودم – یک دقیقه صبر کنید، فقط چند قدم به عقب برگردید، فقط تصویر بزرگ را اینجا ببینید. و آه، به سوی تو برگرد. که تفاوت بزرگی ایجاد کرده است. زمینه ای جدید برای اندوه

اپیزودهای مرتبط

  • تای چی برای شفا؛ سیفو روبیا
  • احساسات خود را با مربی صبحگاهی JB Glossinger درک کنید
  • با ذهن آگاهی، ضرر را به میراث تبدیل کنید. ساندرا میلرز جوان

پیشنهاد ویژه آیا اضطراب و استرس دارید؟ آرامش در چنگ شماست من بروس لنگفورد هستم، یک مربی تمرین کننده و هیپنوتیزم کننده که به افرادی مانند شما کمک می کنم تا قلدرهای درونی خود را کنار بگذارند و با اطمینان به جلو حرکت کنند. یک جلسه کوچینگ رایگان رزرو کنید تا شما را در مسیر زندگی رضایت‌بخش‌تری قرار دهد، احساس زمین و تمرکز داشته باشید. برای من ایمیلی به آدرس bruce@mindfulnessmode.com بفرستید که عبارت «جلسه مربیگری» را در قسمت موضوع قرار دهید. ما یک تماس بزرگ‌نمایی راه‌اندازی می‌کنیم و در مورد اینکه چگونه می‌توانید به سمت زندگی بهتر حرکت کنید صحبت خواهیم کرد.