زندگی آگاهانه؛ برایان برنمن


برایان برنمن یک رهبر و تسهیل کننده سلامت است که به صدها نفر در سراسر جهان کمک کرده تا زندگی متعادل و معناداری داشته باشند. برایان با سابقه ای در علوم اعصاب و بیش از 15 سال تجربه تدریس و تمرین یوگا، مدیتیشن، تمرکز حواس و روش های درمانی مختلف، می تواند دانش علمی مدرن را با خرد باستانی ترکیب کند تا به مشتریانش کمک کند تا به نتایج مورد نظر خود دست یابند.

برایان به مردم از هر طبقه‌ای قدرت داده است تا پتانسیل کامل خود را به‌کار ببرند و بتوانند زندگی بدون استرس و معناداری داشته باشند.
برایان متعهد به شیوه های زندگی آگاهانه، کنش آگاهانه را تأسیس کرد، جنبشی از مردم که الهام گرفته شده برای زندگی عمدی تر.

گوش دادن و اشتراک در: اطلاعات تماس iTunes / Stitcher / Podbean / ابری / Spotify

  • شرکت: کنش آگاهانه
  • وب سایت: https://www.consciousaction.co.nz/
  • پادکست: پادکست اقدام آگاهانه

تاثیرگذارترین فرد

  • مامانش
  • معلم او

تاثیر بر احساسات

  • من آموخته ام که احساسات بسیار متفاوت از احساسات هستند. بنابراین احساسات، نحوه تفکر من در مورد احساسات است. بنابراین نحوه برخورد من با زندگی در واقع با نگاه کردن به احساساتم، احساسات در بدن، و پردازش آن به جای داستانی است که به خودم درباره معنای آن احساس می گویم. و اینگونه است که من واقعاً می توانم با این تجربه باشم.

افکاری در مورد تنفس

  • تنفس بسیار مهم است. وقتی نفس نمیکشیم میمیریم بنابراین این یک نوع معامله بزرگ است. من تکنیک های مختلفی را برای تنفس یاد گرفته ام. و من می‌دانم که امروزه، من بیشتر از Holotropic، بریفینگ سریع‌تر که واقعاً محبوب است، می‌بینم، من در تمرین خودم بسیار بیشتر تمایل دارم به کند کردن نفس.
  • یکی از تمرین‌های اصلی برای من این بوده است که نحوه تنفس خود را با اجازه دادن به تنفس از طریق بینی و دهان به طور همزمان به داخل و خارج تغییر دهم و بتوانم آن را کم کنم تا به جایی برود که مستقر شده.
  • بنابراین، به عنوان مثال، به عنوان یک تمرین، هر یک از آنها حداقل 20 ثانیه به داخل، داخل و خارج می شود. بنابراین تنفس به مدت 10 ثانیه و بازدم برای 20 ثانیه. و سپس گاهی اوقات، تنفس جعبه، که همان طول برای دم، نگه داشتن، بازدم، و آنها را صدا کنید. فکر می‌کنم مهم‌ترین چیز در مورد تنفس برای من این است که واقعاً آن را اجرا کنم و آن را امتحان کنم.
  • اگر در حال گوش دادن به این هستید، می توانید آن را اجرا کنید. شما می توانید این کار را در حالی که در حال گوش دادن هستید انجام دهید، که کلید تمرین کار با نفس است. تا زمانی که هر کار دیگری انجام می دهیم می توانیم از آن استفاده کنیم. زندگی آگاهانه

افکاری در مورد مدیتیشن

  • مدیتیشن در مورد وضعیت هستی است. زمانی که ساعت‌های زیادی نشسته بودم، در نقطه‌ای از تمرینم فهمیدم که به جایی نمی‌رفتم که تجربه‌ام تغییر کند. و وقتی به آن مکان منتقل شد، احساس آرامش و سکون و گشایش آگاهی کردم. و با توجه به ماهیت اعمالی که من در سنت بودایی تبتی انجام می دادم، بسیاری از آنها در مورد زنده کردن آموزه ها هستند. داشتم مطالعه می کردم تا یک آزمایش بازی کنم، چگونه می توانم آن تجربه را در طول روز به آن حالت برسانم؟ زندگی آگاهانه
  • صرف نظر از اینکه من نشسته ام یا نه، صرف نظر از اینکه چشمانم بسته است یا نه. امروزه، موضوع حفظ آن حالت با هر کاری است که انجام می‌دهم، اکنون با شما صحبت می‌کنم، و با حفظ این آگاهی، می‌روم مشتری را ببینم، آن را تقدیم می‌کنم، و به دانشگاه بروم، سپس این آگاهی را خواهم داد. هر کاری که من انجام می دهم فقط در مورد آن است. و البته از دست می دهم که در لحظات مختلف، روشن فکر نیستم.
  • بنابراین من می خواهم خودم را بگیرم و به آن برگردم. و بله، گاهی اوقات به این معنی است که با نشستن در مرکز حرکت کنید، درست به عنوان یک لحظه. با این حال، به دلیل این واقعیت که من عمداً تصمیم گرفته‌ام کمی آهسته‌تر زندگی کنم، مانند گذشته آن را از دست نمی‌دهم. چون آنقدر تند نمی روم که شاید چشمم را از دست بدهم تا بتوانم در آن حالت بمانم. و بله، هر روز، من همچنان مدیتیشن نشسته خود را انجام می دهم، و هنوز مراقبه حرکتی خود را انجام می دهم. و من از مدیتیشن صوتی زیادی استفاده می کنم و همچنین از شفابخش صدا و ارتعاش برای رسیدن به آن مکان استفاده می کنیم. و زمانی که آن را به اشتراک می‌گذارم، آن را برای خودم دریافت می‌کنم. بنابراین هر زمان که به اشتراک می گذارم، آموزش می دهم و تسهیل می کنم، این برای من نیز هست. زندگی آگاهانه

منابع پیشنهادی

  • کتاب: ژست تعادل: راهنمای آگاهی، خود درمانی و مراقبه (سریال روانشناسی ناینگما) نوشته تارتانگ تولکو

داستان قلدری

  • من به یاد دارم که در کودکی، شش یا هفت ساله، هم در معرض قلدری و هم در پایان دادن به آن بودم. و به گذشته نگاه می‌کنم، اگر این درک را داشتم و بیشتر حواسم به روشی بود که می‌توانم آن را تجربه کنم، و روشی که نسبت به دیگران دلسوزتر خواهم بود، اگر این اقدامات را داشتم، این اتفاق نمی‌افتاد. . زندگی آگاهانه
  • من می دانم که چقدر می تواند برای بسیاری از بچه ها آسیب زا باشد، و حتی برای بزرگسالان، بسیار قوی است، زیرا آنها را خوشحال نگه می دارد. و این فقط برای بچه ها نیست. با این حال، در آن لحظه، به عنوان یک کودک شش، هفت ساله، چنین رفتاری نمی کردم. و من نمی توانستم واقعاً به این شکل عمل نکنم. زیرا اگر زمانی که شخص دیگری مایل بود، بیشتر حواسم به این موضوع بود که چگونه می‌توانستم آن را به شکل دیگری تجربه کنم. به این معنا که برای شخص دیگری جابجا نمی شدم.
  • افراد آسیب دیده به مردم صدمه می زنند و قطعاً این کلمه است. اهمیت وارد کردن آگاهی و ذهن آگاهی در هر بخش از زندگی برای ایجاد تغییرات در جهان بسیار مهم است، زیرا هر چه بیشتر بتوانیم خودمان را بگیریم و بیشتر بفهمیم چه اتفاقی افتاده است و چگونه می توانم آن را پردازش کنم. من رفتارهای خاصی را که به طور کلی از زندگی حمایت نمی کند، تکرار نمی کنم. زندگی آگاهانه

اپیزودهای مرتبط

  • نفس و آتش؛ میشل هیلیر
  • زندگی تحصیلکرده؛ جلیس ویس
  • آموزش مدیتیشن به روش آسان. مانی وایا

پیشنهاد ویژه آیا اضطراب و استرس دارید؟ آرامش در چنگ شماست من بروس لنگفورد هستم، یک مربی تمرین کننده و هیپنوتیزور که به افرادی مانند شما کمک می کنم تا قلدرهای درونی خود را کنار بگذارند و با اطمینان به جلو حرکت کنند. یک جلسه کوچینگ رایگان رزرو کنید تا شما را در مسیر زندگی رضایت‌بخش‌تری قرار دهد، احساس زمین و تمرکز داشته باشید. برای من ایمیلی به آدرس bruce@mindfulnessmode.com بفرستید که عبارت «جلسه مربیگری» را در قسمت موضوع قرار دهید. ما یک تماس بزرگ‌نمایی راه‌اندازی می‌کنیم و در مورد اینکه چگونه می‌توانید به سمت زندگی بهتر حرکت کنید صحبت خواهیم کرد.