ذهن یک چیز کنجکاو است. وندی نش


وندی نش یک مربی مدیتیشن در Kindly Cut The Crap است. وندی به کارآفرینان می آموزد که چگونه درون اندیشی کنند، زیرا او تأثیری را دید که هر چیزی که مدیرعامل انکار می کند در محل کار انجام می شود. او تجربه ذهنی ذهن را از طریق مطالعات رسمی و غیررسمی مشاهده کرده است. او دارای دیپلم روان درمانی جسمانی، پایان نامه لیسانس روانشناسی است مراقبه محبت آمیز و یک دیپلم 2 ساله در ذهن آگاهی و شفقت. او تقریباً 20 سال است که محبت، بینش و مراقبه های دیگر را تمرین می کند.

گوش دادن و اشتراک در:

iTunes / Stitcher / Podbean / ابری / Spotify

اطلاعات تماس

تاثیرگذارترین فرد

تاثیر بر احساسات

  • ذهن آگاهی به من کمک می کند تا بپذیرم که احساسات من واقعی هستند و از هم جدا نیستند. آنها سخت نیستند. خارجی نیستند. آنها بخشی از من هستند و معتبر هستند.

افکاری در مورد تنفس

  • من نفس کشیدن را دوست ندارم من آناپاناساتی را دوست ندارم. در واقع، من فکر می کنم این یک تمرین واقعا خسته کننده است. و من هنوز نفهمیدم چرا مردم این کار را می کنند. زیرا به نظر می رسد که آن چیزی نیست که من دوستش داشته باشم.

منابع پیشنهادی

داستان قلدری

  • من در طول زندگی ام بسیار مورد آزار و اذیت قرار گرفته ام. این احتمالاً یک موضوع ثابت بوده است. از خانواده من شروع شد، در مدرسه ادامه پیدا کرد و بعد تمام کار را طی کرد. و من فکر می کنم که من یک فمینیست هستم، اما فکر می کنم چیزی در مورد زنان وجود دارد که همیشه مهربان نیست.
  • کاری که من انجام دادم این بود که قلدری را تحمل کردم و شیوه های روزانه ام را به کار بردم. بنابراین چیزی به نام 37 تمرین بودیساتوا وجود دارد و من آنها را به یک عبارت تبدیل کردم. و هر روز صبح قبل از تمرین مدیتیشن آنها را تلاوت می کردم. و این به من کمک کرد. بنابراین اگر می خواستم گاز بگیرم یا عوض کنم یا هر چیز دیگری، مانعم شد.

اپیزودهای مرتبط

پیشنهاد ویژه

آیا دچار اضطراب و استرس هستید؟ آرامش در چنگ شماست من بروس لنگفورد هستم، یک مربی تمرین کننده و هیپنوتیزور که به افرادی مانند شما کمک می کنم تا قلدرهای درونی خود را کنار بگذارند و با اطمینان به جلو حرکت کنند. یک جلسه کوچینگ رایگان رزرو کنید تا شما را در مسیر زندگی رضایت‌بخش‌تری قرار دهد، احساس زمین و تمرکز داشته باشید. برای من ایمیلی به آدرس bruce@mindfulnessmode.com بفرستید که عبارت «جلسه مربیگری» را در قسمت موضوع قرار دهید. ما یک تماس بزرگ‌نمایی راه‌اندازی می‌کنیم و در مورد اینکه چگونه می‌توانید به سمت زندگی بهتر حرکت کنید صحبت خواهیم کرد.