سبک زندگی عملکرد برتر؛ آرون هاینز


4 ساعت پیش

آرون هاینز یک شوهر، پدر، نویسنده و کارآفرین است. آرون در غرب نشویل TN در شهر کوچک بلوو به همراه همسرش آماندا و دو پسرش لینکلن و استتسون زندگی می کند. او تمام 4 سال فوتبال دبیرستان را بازی کرد و دو سال را در آن گذراند کالج در حال بازی در خط حمله و دفاع در دانشگاه لامبوث. او فارغ التحصیل دانشگاه تنسی در مارتین با مدرک کارشناسی در زمینه سلامت و عملکرد انسانی است و همچنین دارای مدرک کارشناسی ارشد در فیزیولوژی ورزشی از دانشگاه ایالتی فلوریدا است.

آرون صاحب یک مرکز تناسب اندام در فرانکلین تی ان است که در آنجا به تغییر زندگی افراد بالای 45 سال کمک می کند که می خواهند وزن کم کنند، بدون درد حرکت کنند و کارهایی را انجام دهند که فکر نمی کردند ممکن است.

او همچنین زمان و انرژی زیادی را صرف کمک به ورزشکاران جوان می کند تا با آموزش اصول یک فرد بزرگ و ورزشکار در داخل و خارج از زمین، به تمام ظرفیت های خود دست یابند. او در طول سال ها با ورزشکاران حرفه ای و ورزشکاران حرفه ای بازنشسته کار کرده است. تجربه گسترده او از کارآموزی در کلینیک مایو در جکسونویل، کار داوطلبانه در مرکز Vanderbilt Dayani، و کار در محیط شرکت، او را به فردی که امروز است تبدیل کرده است.

او در سال 2020 به عنوان یکی از مربیان شخصی برتر در کل نشویل انتخاب شد و در مجله سبک زندگی فرانکلین در سال 2019 معرفی شد. می‌توان با او در Premierperformancetrainer.com، 615-819-5186، یا ahines@premierperformancetrainer.com تماس گرفت.

گوش دادن و اشتراک در:

iTunes / Stitcher / Podbean / ابری / Spotify

اطلاعات تماس

تاثیرگذارترین فرد

تاثیر بر احساسات

  • حدس می‌زنم روش‌هایی برای ارزیابی مجدد ذهن‌آگاهی یا فقط مدیتیشن یا هر چیزی که من تمایل دارم به صورت روزانه انتخاب کنم. فکر می کنم اگر آن چیزها را نداشتم، احتمالاً در همه جا بودم. من خیلی سرم داغ میشه
  • من خیلی مکرر خونسردی خود را از دست نمی دهم، اما اگر به مرور زمان افزایش یابد، مانند یک قابلمه است که در حال جوشیدن است. خوب است که برای چیزهایی که دارم بیشتر مراقب باشم و سپاسگزار باشم.

افکاری در مورد تنفس

  • کاش بیشتر انجامش میدادم این فکر من است. من باید نفسم را کنترل کنم، در مورد خیلی چیزها مضطرب می شوم. و بنابراین متوجه شدم که بستن چشمانم و شمارش 15 تا 20 بسیار مفید است. به نوعی آن چیزهایی را رها می کند که من را از حالت خمیده خارج می کند.
  • اما انجام کمی بیشتر (تنفس کشیدن) احتمالا برای من مفیدتر است. من به نوعی هر روز با مسائل دیگران در تماس هستم، درگیر این هستم که آیا این موضوع از پس زمینه سیاسی است یا مذهبی. شما هر روز افراد مختلف و قومیت های مختلف را می بینید که به ورزشگاه می آیند.

منابع پیشنهادی

داستان قلدری

  • من می گویم که من نیمه قلدر هستم. ما پنج سال در یک رزرواسیون هندی زندگی کردیم. و ما در آنجا به نوعی اقلیت بودیم. بنابراین تعداد بسیار کمی از مردم قفقازی وجود دارد. با آن، حدس می‌زنم اگر باهوش‌تر، کمی باهوش‌تر بودم، جوان بودم، در مدرسه راهنمایی بودم، بنابراین بیشتر به نوعی لحظه‌ای بود.
  • اگر می‌توانستم آن را در نظر بگیرم و چیزهایی را بنویسم که در مورد وضعیت آشفته یا ممکن است آزاردهنده باشد. من به نوعی یک بچه دبیرستانی اضافه وزن بودم و این پسر دو برابر من بود.
  • بنابراین فکر می‌کنم اگر در آن لحظه بودم و بیشتر در مورد آن می‌دانستم، فکر می‌کنم بله، مفید بود. احتمالاً منحل می‌شد، اما کمی بیشتر سرکوب می‌شد، بنابراین به دفعات اتفاق نمی‌افتاد. و من می گویم که این مثل یک قلدری بد بود. کم و بیش این بود: «هی، تو طرد شده ای. شما اهل این منطقه نیستید، ما به شما مشت می زنیم، این جور کارها را انجام می دهیم.»
  • اما فکر می‌کنم از همان لحظه‌ها بیشتر وارد تمرین شدم. مثل اینکه قرار نیست دوباره این اتفاق بیفتد من باید به اندازه کافی بزرگ و قوی باشم تا بتوانم ذهنم را به درستی برسانم. بنابراین مجبور نیستم با بالا رفتن سن با این موقعیت ها مواجه شوم

اپیزودهای مرتبط

پیشنهاد ویژه

آیا دچار اضطراب و استرس هستید؟ آرامش در چنگ شماست من بروس لنگفورد هستم، یک مربی تمرین کننده و هیپنوتیزور که به افرادی مانند شما کمک می کنم تا قلدرهای درونی خود را کنار بگذارند و با اطمینان به جلو حرکت کنند. یک جلسه کوچینگ رایگان رزرو کنید تا شما را در مسیر زندگی رضایت‌بخش‌تری قرار دهد، احساس زمین و تمرکز داشته باشید. برای من ایمیلی به آدرس bruce@mindfulnessmode.com بفرستید که عبارت «جلسه مربیگری» را در قسمت موضوع قرار دهید. ما یک تماس بزرگ‌نمایی راه‌اندازی می‌کنیم و در مورد اینکه چگونه می‌توانید به سمت زندگی بهتر حرکت کنید صحبت خواهیم کرد.