صلح عمیق و مطمئن؛ دکتر تارا پری


10 ساعت پیش

دکتر تارا پری به شما کمک می کند تا به آرامشی عمیق و مطمئن دست یابید. او یک هیپنوتراپیست بالینی و دکترای طب سوزنی و طب چینی است. او متخصص در “تحول ترومای هسته ای” است و به مردم کمک می کند تا به ریشه بزرگترین بلوک خود برسند، به خود واقعی خود متصل شوند و در آرامش عمیق و مطمئن رشد کنند. دکتر پری به مدت 25 سال با موفقیت افراد مشهور، المپیکی ها، اولین پاسخ دهندگان، رکوردداران جهان، پزشکان، دانشمندان، معلمان، والدین و کودکان را درمان کرده است. او در تلویزیون Lifetime، لس آنجلس تایمز، Fox Sports West، CosMed Magazine و غیره حضور داشته است. دکتر پری به مدت 10 سال در کالج شماره 1 طب سوزنی در کالیفرنیا تدریس کرد. در سال 2000، او به عنوان اولین معلم طب سوزنی در مرکز معروف Arthur Ashe در UCLA انتخاب شد. دکتر پری میزبان پادکست خود به نام شفای سطح بعدی است.

iTunes / Stitcher / Podbean / ابری / Spotify

اطلاعات تماس

تاثیرگذارترین فرد

تاثیر بر احساسات

  • من فکر می‌کنم اگر از حالت بی‌هوشی کار می‌کنید، که به معنای فقدان حواس‌پرتی است، پس فقط با خلبان خودکار کار می‌کنید. و من فکر می کنم چیزی که باعث ایجاد مشکلات زیادی برای مردم می شود، قرار گرفتن در چرخ همستر است. قادر به دیدن آنچه درست در مقابل آنها است.
  • و به همین دلیل است که کار کردن با کسی بسیار مفید است. منظورم این است که بله، شاید خودتان بتوانید این را بفهمید. و مردم انجام می دهند. اما اگر بتوانید با کسی کار کنید، مطمئناً این روند را تسریع خواهد کرد.

افکار در مورد تنفس

  • ویم هوف یک منبع عالی برای تنفس است. او یک تمرین تنفسی 11 دقیقه ای دارد که در یوتیوب انجام می دهد. او به مردم یاد می دهد که چگونه سرما درمانی کنند. همسرش خودکشی کرد و او به شدت بدبخت بود.
  • او برای حفظ موجودیت خود به سرما درمانی روی آورد [which is connected to deep breathing]. من مردم را به انجام این کار تشویق می کنم [Wim Hoff work]، ذهن آنها را تنظیم کنید و به هم وصل شوید.
  • یکی از راه‌های انجام این کار این است که وقتی در آن سرمای سرد هستید، روی گرمای بین کف دست و ران‌هایتان تمرکز کنید. من متوجه شدم که چون تمام این مدیتیشن را انجام داده‌ام و غده صنوبری را روشن کرده‌ام، که بسیار مهم است. این بیشتر یک مفهوم پیشرفته است.
  • من نفس کشیدن را با مدیتیشن خود ادغام می کنم زیرا متوجه می شوم که به شدت آن را عمیق تر می کند. اگر بخواهید کار ویم هاف را به مدت 11 دقیقه انجام دهید و سپس به مدیتیشن خود بپردازید، فکر می‌کنم که این کار عمیقاً در حال گسترش است. راه‌های مختلفی برای انجام آن وجود دارد. شما به نوعی باید آنچه را که برای شما بهتر است ترکیب و مطابقت دهید. اما مطمئناً للند هولگیت و ویم هوف نیز راهی عالی برای شروع خواهند بود.

داستان قلدری

  • فکر می کنم قلدرها هم به کمک نیاز دارند. آنها در پایان روز به خانه نمی روند زیرا آنها بچه کوچک را کتک زدند. در واقع، وقتی مردم مرورهای زندگی دارند، به عقب برمی‌گردند و تمام آن ضربه‌هایی را که به شخص دیگری وارد کرده‌اند، تجربه می‌کنند.
  • مارک گوبر در کتاب خود کار زیبایی را انجام می دهد که قانون طلایی در تک تک دین های روی زمین وجود دارد. خوب، زیرا این به این دلیل است که ما یکدیگر هستیم.
  • بنابراین راه خوشبختی همانطور که Thich Nhat Hanh گفت، هیچ راهی برای خوشبختی وجود ندارد. خوشبختی راه است. هر چه بیشتر بتوانیم قلبمان را باز کنیم و آن را به اشتراک بگذاریم. بنابراین قلدر در ترس زندگی می کند. او احساس می کند برای اینکه احساس خوبی نسبت به خود داشته باشد، باید دیگران را خرد کند. او همچنین محصول کل این سیستم است.

منابع پیشنهادی

اپیزودهای مرتبط

آیا دچار اضطراب و استرس هستید؟ من بروس لنگفورد هستم، یک مربی تمرین کننده و هیپنوتیزور که به افرادی مانند شما کمک می کنم تا قلدرهای درونی خود را کنار بگذارند و با اطمینان به جلو حرکت کنند. یک جلسه کوچینگ رایگان رزرو کنید تا شما را در مسیر زندگی رضایت‌بخش‌تری قرار دهد، احساس زمین و تمرکز داشته باشید. برای من ایمیلی به آدرس bruce@mindfulnessmode.com بفرستید که در قسمت موضوع عبارت «من مصمم هستم». ما یک تماس برنامه ریزی می کنیم تا در مورد اینکه چگونه می توانید به سمت زندگی بهتر حرکت کنید، صحبت خواهیم کرد



منبع