مدیتیشن مبتنی بر قدرت COVID19 | حالت ذهن آگاهی


من بروس لنگفورد، مجری برنامه Mindfulness Mode هستم. من اینجا هستم تا مراقبه قدرت را به اشتراک بگذارم. یک مراقبه برای کمک به شما در عبور از این وضعیت COVID19. این زمان برای قدرت، اعتماد به نفس و توانمندی است. و اینها را در درون خود دارید. ممکن است در حال حاضر آن را احساس نکنید، اما این قدرت در درون شماست.

این زمانی است که بر روی آنچه کنترل داریم تمرکز کنیم. ما می توانیم انتخاب کنیم که روی چه چیزی تمرکز کنیم. ما قدرت را انتخاب خواهیم کرد. ما فاصله گذاری اجتماعی را می پذیریم زیرا در این زمان کار درستی است. بیایید با مدیتیشن شروع کنیم.

مطمئن شوید که راحت هستید، روی یک صندلی یا روی یک کوسن. صاف بنشینید، تا ستون فقرات شما صاف باشد. با اعتماد بنشين اگر در حال رانندگی با ماشین یا ماشین‌آلات هستید، بعداً به این مدیتیشن گوش دهید.

نفس عمیق بکشید، نفس بکشید و سپس آن را رها کنید. در صورت امکان از طریق بینی نفس بکشید، اگر نه، فقط راحت نفس بکشید و سپس بیرون دهید. به یاد داشته باشید – شما بر نفس خود کنترل دارید، این مهم است که به خاطر بسپارید، نفس بکشید، فقط نفس بکشید.

اکنون زمانی است که طبیعت را بشناسیم. به با ارزش ترین خاطره خود در طبیعت فکر کنید. به یک درخت یا یک برگ فکر کنید، به یک مزرعه علفی فکر کنید، به صدای پرندگان فکر کنید، من صداهای طبیعت را در اینجا به مراقبه اضافه می کنم.

از احساس غوطه ور شدن در طبیعت لذت ببرید. فقط تو هستی، در میان درختان و گیاهان.

همانطور که نفس می کشید، از هوای تازه و غنی از ازن قدردانی می کنید، احساس می کنید سالم ترین سوخت قابل تصور است. از اینکه این هوای زیبا را برای تنفس دارید احساس قدردانی می کنید.

یک قدم برمیداری و به اطرافت نگاه میکنی. مسیر کم نوری را می بینید و تصمیم می گیرید به آنجا بروید. احساس درستی دارد. شروع به قدم زدن در مسیر می کنی و می بینی که بیشتر نمایان می شود. این مسیر بدیهی است که قبلاً پیاده روی شده است. برای تماشای سبزه ها، دیدن درختان، برای احساس نسیم ضعیف روی گونه هایت، کوتاه می ایستی. ریه هایت را پر از هوا می کنی. شما احساس سرزندگی و سرزندگی می کنید.

شما از این لحظه در زمان لذت می برید. بودن در جایی که هستید احساس درستی می کند. سریع شروع به راه رفتن می کنید و احساس می کنید بدنتان قوی شده است. شما احساس اعتماد به نفس می کنید.

درست در آن زمان، احساس قدردانی بدن شما را فرا می گیرد. شما برای هر برگ، هر درخت، هر جزئیات طبیعت سپاسگزار هستید. شما برای این لحظه فوق العاده سپاسگزار هستید. شما می دانید که قرار است در حال حاضر اینجا باشید. شما دقیقا همان چیزی هستید که قرار است باشید.

شما شروع به شل شدن و شل کردن ماهیچه های صورت خود می کنید. اطراف پیشانی و چشمان شما آرام تر می شوند. رها شدن در گونه ها و فک خود را تجربه می کنید. احساس رها شدن به شدت واقعی است.

با هر نفس، بیشتر و بیشتر احساس اطمینان می کنید که در جای درستی هستید. مطمئن باشید که قرار است قوی باشید و سرشار از شادی باشید. بگذارید آن شادی در سلول های شما نفوذ کند.

شادی که احساس می کنید غیرقابل توضیح است. و می‌دانید که اینجاست، بدون نیاز به توضیح. شادی به سمت بازیگوشی پیش می رود و متوجه می شوید که در روشی که رها می کنید تقریباً شبیه کودکانه هستید. رها کردن همه چیز جز شکرگزاری و شادی.

در ذهنت می دوی و می پری و جشن می گیری و در هوای پاک زندگی نفس می کشی. می دانید که دقیقاً این احساس را به خاطر خواهید آورد. مهم نیست که چه فکری ممکن است برای شما پیش بیاید، شما این قدرت را دارید که این احساس زیبای نشاط را بازگردانید.

شما از زنده بودنتان سپاسگزار هستید زیرا می دانید که می توانید از دیگران حمایت کنید. شما می توانید شادی و آرامش را برای اطرافیان خود به ارمغان بیاورید. به کسانی که دوستشان دارید و شما را دوست دارند.

احساس عشق در وجود شما موج می زند و در قلب شما فرود می آید. شما قبلا آن را احساس کرده اید و اکنون برگردانده شده است. شما این احساس را دوست دارید زیرا می دانید که به شما اعتبار می دهد. به شما قدرت و اعتماد به نفس می دهد.

یک نفس دیگر عمیق می کشی، آن را راحت نگه می داری و سپس به آرامی رهاش می کنی. همانطور که هوا را آزاد می کنید، چیزی را که دیگر مورد نیاز نیست رها می کنید، تنش و استرس را رها می کنید. به جای آن، شما بلافاصله احساس هجوم قدرت و اعتماد به نفس می کنید.

شما می دانید که قرار است اعتماد به نفس داشته باشید. شما می دانید که قوی هستید و می توانید از طریق چالش ها پیش بروید. شما این احساس قدرت را به عنوان خاطره‌ای در ذهن خود می‌چسبانید که می‌توانید در هر زمان آن را به یاد بیاورید.

شما همچنان صدای طبیعت را که از اطرافتان می آید در آغوش می گیرید. شما می دانید که این مکان در حال حاضر عالی است. شما به آرامی و با اعتماد به نفس نفس می کشید. نفس را نگه دارید و سپس به آرامی بازدم را شروع کنید.

این مدیتیشن در حال پایان است و شما هنوز احساس قدردانی بی حد و حصری در بدن خود دارید.

با پایان مدیتیشن یک نفس دیگر بکشید. وقتی آماده شدید، به آرامی بازوهای خود را دراز کنید، برای ایستادن آماده شوید. می‌توانید در پادکست Mindfulness Mode در www.MindfulnessMode.com یا از طریق برنامه‌ای مانند Spotify یا Apple Podcasts دوباره با من ارتباط برقرار کنید.

از اینکه به این مراقبه هدایت شده گوش دادید متشکریم. درود بر شما Namaste.



منبع