نرمال زیر ماوراء الطبیعه; دکتر مارگارت کوکران


2 روز قبل

دکتر مارگارت کوکران یک روان درمانگر فراشخصی و مددکار اجتماعی بالینی دارای مجوز، مربی و نویسنده با بیش از 25 سال تجربه بالینی است. دکتر کوکران یک متخصص باتجربه و وقف سلامتی و رفاه همه بیمارانش است رویکرد یک فرد کامل به سلامت روان و تندرستی.

دکتر کوکران، منبعی محترم و مدافع پرشور سلامت روان، در طیف وسیعی از رسانه ها در سراسر کشور از جمله به نمایش درآمده است. BBC، ABC، CBS، NBC و FOX وابسته ها، رادیو CBS، Yahoo Life، Huffington Post، Healthline، Mercury News، اقتدار، رشد جهانی، زیبایی کامل، و بسیاری از خروجی های اضافی دکتر کوکران همچنین به طور منظم در FOX San Francisco و همچنین برنامه صبحگاهی NBC Sacramento و مجری برنامه‌های رادیویی مانند “عقل، عشق و جادو” و “یک لحظه سلامت روان” بوده است. دکتر کوکران همچنین نویسنده تعدادی کتاب از جمله نایوگی و رازهای جهان و “از چه می ترسی؟” است.

گوش دادن و اشتراک در:

iTunes / Stitcher / Podbean / ابری / Spotify

اطلاعات تماس

تاثیرگذارترین فرد

تاثیر بر احساسات

  • ذهن آگاهی به من این امکان را داد که از دنیای سه بعدی زمانی عقب نشینی کنم و بفهمم که هر موجودی، صرف نظر از نوعش، در سفر خودش اینجاست. درک اینکه چرا آنها چالش های خاصی مانند جانی اپلسید در اسکیزوفرنی خود را انتخاب می کنند، بالاتر از دستمزد من است.
  • توجه من به من این امکان را داده است که از صمیم قلب باور کنم که فقط چیزهای خوب به سراغم می آیند. همیشه. و گاهی باورنکردنی ترین هدایا در بدترین کاغذ پیچیده شده است. اما ترفند این است که چشم خود را روی هدیه نگه دارید.

افکاری در مورد تنفس

  • یکی از چیزهایی که اغلب برای ما اتفاق می افتد این است که ما به حدی غرق می شویم که نمی توانیم چیز دیگری را پردازش کنیم و به نوعی خاموش می شویم. و من 478 کمی ورزش دارم که فکر می کنم بسیار مفید است.
  • بنابراین اولین کاری که باید انجام دهید این است که هر دو دست را بگیرید و روی آنها ضربدری کنید. و سپس آنها را روی قلب خود، در مرکز سینه خود قرار دهید. سپس چشمان خود را ببندید. و ما قرار است نفس بکشیم، دم را برای شمارش 4 برابر، برای شمارش هفت نگه داریم و سپس برای شمارش هشت به پایین بازدم می کنیم. و ما این کار را سه بار انجام خواهیم داد.
  • در حالی که ما این کار را انجام می دهیم، من با شما صحبت خواهم کرد. و تنها کاری که باید انجام دهید این است که آنچه را که در درون سرتان می گویم تکرار کنید. برای چهار دم. من کافی هستم. هفت نگه دارید. من کافی هستم. و به مدت هشت بازدم را پایین بیاورید. من کافی هستم. یک بار دیگر برای چهار دم. من کافی هستم. هفت نگه دارید. من کافی هستم. و به مدت هشت بازدم را پایین بیاورید. و آخرین بار، برای چهار دم، من کافی هستم. هفت نگه دارید. من کافی هستم. و بازدم برای هشت من کافی است. و بعد، وقتی آماده شدید، چشمانتان را باز کنید.

منابع پیشنهادی

داستان قلدری

  • پسر کوچکی داشتم که پیش من آمد و کلاس سوم بود. و چند پسر بزرگتر، کلاس چهارم و پنجم ابتدایی او را با چیزی خشن انتخاب می کردند. پولش را می گرفتند و هلش می دادند پایین و این همه چیز و او نمی خواست به مدرسه برگردد. و او واقعاً احساس بدی داشت.
  • بنابراین به او یاد دادم که چگونه مدیتیشن کند. مدیتیشن کوچک کلاس سوم او بچه بزرگی بود. و من به او یاد دادم که چگونه افرادی که قلدر هستند خودشان نمی ترسند و نسبت به اینکه چه کسی هستند احساس خوبی ندارند و آنچه از شما به دنبال آن هستند یک واکنش است. این چیزی است که به آنها سوخت می دهد و به آنها قدرت می دهد. بنابراین اگر آن را به آنها ندهید، آنها شما را تنها خواهند گذاشت.

اپیزودهای مرتبط

پیشنهاد ویژه

آیا دچار اضطراب و استرس هستید؟ آرامش در چنگ شماست من بروس لنگفورد هستم، یک مربی تمرین کننده و هیپنوتیزور که به افرادی مانند شما کمک می کنم تا قلدرهای درونی خود را کنار بگذارند و با اطمینان به جلو حرکت کنند. یک جلسه کوچینگ رایگان رزرو کنید تا شما را در مسیر زندگی رضایت‌بخش‌تری قرار دهد، احساس زمین و تمرکز داشته باشید. برای من ایمیلی به آدرس bruce@mindfulnessmode.com بفرستید که عبارت «جلسه مربیگری» را در قسمت موضوع قرار دهید. ما یک تماس بزرگ‌نمایی راه‌اندازی می‌کنیم و در مورد اینکه چگونه می‌توانید به سمت زندگی بهتر حرکت کنید صحبت خواهیم کرد.