وارونه کوچک سازی; مت پکستون


مت پکستون یکی از برترین کارشناسان کوچک سازی و بی نظمی در کشور است. او مجری دوبار نامزدی امی سریال لیست میراث با مت پکستون در PBS است و به مدت 15 فصل در برنامه تلویزیونی موفق HOARDERS یک نظافتچی برجسته بود. مت نیز نویسنده پرفروش ترین کتاب، خاطرات را حفظ کن، چیزها را از دست بده. پکستون پس از مرگ پدر، ناپدری و هر دو پدربزرگش در همان سال شروع به تمیز کردن خانه‌ها کرد و به همین دلیل است که مت به مدت 20 سال با خانواده‌هایی که با احتکار و کوچک‌سازی دست و پنجه نرم می‌کنند کار می‌کند. مت مرتباً به عنوان یک سخنران عمومی، مهمان تلویزیونی و شخصیت رادیویی ظاهر می شود و به خانواده ها و شرکت ها کمک می کند تا نتیجه کوچک کردن را پیدا کنند. او با همسر و 7 فرزندش در آتلانتا، GA زندگی می کند. بله 7 فرزند

گوش دادن و اشتراک در:

iTunes / Stitcher / Podbean / ابری / Spotify

اطلاعات تماس

تاثیرگذارترین فرد

تاثیر بر احساسات

  • شفقت، همه چیز در مورد شفقت است. این تنها چیزی است که الان طرف مقابل را می بینم.

افکاری در مورد تنفس

  • اینکه پسرانم خوب نفس بکشند مهم است. وقتی ناراحت می شوند، فقط نفس عمیق و عمیق بکشید و سرعت خود را کم کنید. مکث کنید. نفس عمیق.
  • می گویم بس کن و کرکره اسب را می گذارم. ما آنها را به اتاق دیگر می بریم و من آنها را از موقعیت بیرون می کشم زیرا ما الان 9 نفر هستیم و فضای بسیار آرامی داریم. و من به آنها نگاه می کنم همانطور که آنها در چشمان من نگاه می کنند. نفس های عمیق می کشد و فقط آن را به سرعت و بدون بالا بردن پایین می آورد.

منابع پیشنهادی

داستان قلدری

  • من هفت تا بچه دارم بنابراین قلدری یک مسئله بزرگ برای من است. آن را با احتکار هم ببرید. بسیاری از احتکارکنندگان من مدام مسخره می شوند. من در یک برنامه تلویزیونی بودم که یک اختلال روانی را در تلویزیون نشان داد. از همان ابتدا یک معضل اخلاقی وجود دارد. و بنابراین، وقتی یادآوری می‌کنم، بچه‌ها، ما به همه درمان می‌کردیم، یک سال به آنها درمان می‌دادیم. و اگر برنامه تلویزیونی برای این درمان هزینه نمی کرد، من فکر نمی کنم که یک برنامه اخلاقی باشد، صادقانه بگویم.
  • و بنابراین چرا من این را برای سوال قلدری می گویم این است که احتکار چه کاری برای من انجام داد که واقعاً در سطحی افراطی مرا وادار کرد که فوق العاده دلسوز باشم و بفهمم که چرا شخص به گونه ای رفتار می کند که انجام می دهد. همیشه دلیلی وجود دارد که یک نفر همانطور که رفتار می کند رفتار کند.

اپیزودهای مرتبط

پیشنهاد ویژه

آیا دچار اضطراب و استرس هستید؟ آرامش در چنگ شماست من بروس لنگفورد هستم، یک مربی تمرین کننده و هیپنوتیزور که به افرادی مانند شما کمک می کنم تا قلدرهای درونی خود را کنار بگذارند و با اطمینان به جلو حرکت کنند. یک جلسه کوچینگ رایگان رزرو کنید تا شما را در مسیر زندگی رضایت‌بخش‌تری قرار دهد، احساس زمین و تمرکز داشته باشید. برای من ایمیلی به آدرس bruce@mindfulnessmode.com بفرستید که عبارت “Transition” را در قسمت موضوع قرار دهید. ما یک تماس بزرگ‌نمایی راه‌اندازی می‌کنیم و در مورد اینکه چگونه می‌توانید به سمت زندگی بهتر حرکت کنید صحبت خواهیم کرد