اخبار نقل و انتقالات زنده: تمجید گواردیولا از کین و چلسی برای شکستن رکورد 110 میلیون پوندی ویکتور اوسیمن و کانر گالاگر اختصاصی


صبح بخیر هواداران فوتبال

آنتونی پترسون، دروازه بان ساندرلند، باید در تابستان راهی لیگ برتر شود – وولوز و لستر او را هدف اصلی قرار می دهند.

این بازیکن 22 ساله به یکی از بهترین دروازه بان های جوان دنیا تبدیل شده است و این زوج در فصل نقل و انتقالات بعدی به دنبال او خواهند بود.

گربه‌های سیاه در این فصل جاه‌طلبی‌های تبلیغاتی خود را دارند، می‌توانند از ستاره‌های خانگی خود سود ببرند و در صورت عدم موفقیت، حدود 10 میلیون پوند جمع‌آوری کنند.

جولن لوپتگی، رئیس وولوز، پترسون را گزینه ایده‌آلی برای ورود و رقابت با بازیکن پرتغالی خوزه سا، و در نهایت جانشینی او می‌داند.

اگر پترسون به آنجا برود ممکن است مجبور شود منتظر شانس خود باشد و این بخشی از معادله خواهد بود زیرا او به بهترین گزینه های خود در تابستان نگاه می کند.

رئیس فاکس، برندان راجرز، به دنبال جانشین بلندمدت جدیدی برای کسپر اشمایکل است و پترسون به شدت در رادار اوست.
بر اساس گزارش ها، اورتون به دنبال خرید شرالدو بکر، مهاجم یونیون برلین است.

کریستین فالک، روزنامه‌نگار، مدعی است که تافی‌ها و وستهم به این بازیکن 27 ساله هلندی علاقه‌مند هستند و با پیشنهاد دیرهنگام نقل و انتقالات، شکست خوردند.

اگرچه احتمال دارد که آنها در تابستان برای او نقل مکان کنند.

هر دو وستهم و اورتون به شرالدو بکر علاقه مند هستند. ما به تازگی تایید کرده‌ایم که یونیون پیشنهاد مشخصی را در روز دوشنبه دریافت کرده است، اگرچه هنوز مشخص نیست که کدام یک از این دو پیشنهاد را ارائه کرده‌اند.

با این حال، یونیون اکنون این شانس را دارد که به طور بالقوه فوتبال لیگ قهرمانان را در سال آینده تضمین کند و آنها هنوز در جام هستند، بنابراین به همین دلیل تمایلی به فروش شرالدو نداشتند.

اما در تابستان آنها می دانند که ممکن است او را از دست بدهند. او قراردادی دارد که تا سال 2025 اعتبار دارد. من می‌توانم تصور کنم که او در تابستان به لیگ برتر برود.”

گزارش ها حاکی از آن است که چلسی پس از پرداخت بیش از 300 میلیون پوند در پنجره نقل و انتقالات ژانویه به دنبال معافیت از قوانین هزینه های لیگ برتر است.

مالک جدید تاد بوهلی از زمان ورود به استمفورد بریج هیچ وقت را برای بیرون آوردن دسته چک خود تلف نکرده است و آمریکایی ها از زمان ورود به استمفورد بریج 600 میلیون پوند برای 17 بازیکن هزینه کرده اند.

و اکنون، پس از خرج کردن تمام این پول در 9 ماه گذشته، روزنامه میل گزارش می دهد که چلسی در پایان فصل، درخواست معافیت از قوانین هزینه های لیگ برتر را خواهد داد.

آنها این کار را با این استدلال انجام می دهند که در سال 2022 زمانی که مالک سابق، رومن آبراموویچ، توسط دولت بریتانیا تحریم شد، نتوانستند به مدت سه ماه درآمد دریافت کنند.

مقررات حکم می کند که یک باشگاه می تواند تا 105 میلیون پوند در یک دوره سه ساله ضرر کند.

چلسی در خطر نقض این محدودیت ها برای سال منتهی به 2021 بود.

اما مانند چندین باشگاه دیگر، آبی ها به دلیل همه گیر شدن، از کمک هزینه های ویژه برخوردار شدند.

اکنون آنها امیدوارند یک بار دیگر معافیت های مشابه را دریافت کنند.

هنوز مشخص نیست که لیگ برتر چگونه به درخواست چلسی پاسخ خواهد داد.

گفته می شود که گلیزرها می توانند فروش منچستریونایتد را پس از موفقیت اریک تن هاگ در زمین به تعویق بیاندازند که می تواند منجر به افزایش قیمت باشگاه به بیش از 8 میلیارد پوند شود.

سران شیاطین سرخ در ماه نوامبر فاش کردند که مایل به شنیدن پیشنهادات برای خرید سهام غول های لیگ برتر یا خرید مستقیم هستند.

اما به نظر می رسد یونایتد روند صعودی داشته باشد.

منچستریونایتد Ten Hag در فینال Carabao Cup حضور دارد که در اواخر این ماه با نیوکاسل مسابقه خواهد داد و آنها به خوبی در رقابت برای رسیدن به جمع چهار تیم برتر هستند.

و طبق گزارش ESPN، به دلیل اینکه تن هاگ از شیاطین سرخ بیرون می آید، گلیزرها می توانند فروش باشگاه اولدترافورد را به تعویق بیندازند.

برخی از درون گروه مالکیت معتقدند که اگر تن هاگ تیمش را به سمت یک وصله موفق طولانی هدایت کند، ارزش باشگاه می تواند سر به فلک بکشد.