اضطراب کدو حلوایی | حالت ذهن آگاهی


دوشنبه 14 نوامبر 2022

اضطراب موضوع امروز من است و عنوان قسمت را اضطراب اسکواش گذاشته ام. اضطراب یک موضوع بزرگ است. این حتی بیشتر از قبل یک مسئله است. من فکر می‌کنم با توجه به کووید، وضعیت جهان، و همه چالش‌هایی که در چند ماه گذشته با آن‌ها دست و پنجه نرم کرده‌ایم، اضطراب در حال افزایش است. وقتی صحبت از اضطراب می شود، مهم است که خودمان و توجه کنید که آیا ما بیشتر احساس اضطراب می کنیم یا خیر. اگر چنین است، چه کاری می توانیم در مورد آن انجام دهیم؟

گوش دادن و اشتراک در:

اضطراب تعریف شده است

اضطراب واکنش طبیعی بدن ما به استرس است. وقتی با خطر یا خطر احتمالی مواجه می شویم، بدن ما به آن استرس واکنش نشان می دهد. این شبیه واکنش بدن ما به ترس است. ترس پاسخ بدن به یک تهدید قریب الوقوع واقعی یا درک شده است و اضطراب بدن و ذهن ما است که آن تهدید آینده را پیش بینی می کند. بنابراین برای دانستن آن، باید به این فکر کنید که آیا این یک تهدید واقعی است یا صرفاً یک تهدید درک شده؟ یک تفاوت بزرگ وجود دارد.
بنابراین، اولین چیزی که باید از خود بپرسید این است؛ آیا من در این لحظه خاص در زمان امن هستم؟ در این لحظه خاص، آیا من خوبم؟ اگر می توانید به آن پاسخ مثبت دهید. سپس امیدواریم که در همان لحظه احساس آرامش کنید.

ممکن است بتوانید تشخیص دهید که تهدید قریب الوقوع درک شده چه چیزی را تجربه می کنید. اگر چنین است، می توانید به روشی بسیار منطقی، آن موقعیت را ارزیابی کنید. انتخاب های احتمالی من چیست؟ چه کاری می توانم انجام دهم و چه تعداد از افکاری که به آن فکر می کنم واقعا غیرمنطقی هستند؟

ذهن شما تصور می کند که بسیاری از این تهدیدات درک شده در واقع جدی تر از آنچه واقعا هستند هستند. و این به خودی خود می تواند ما را بیشتر از آنچه واقعاً نیاز داریم، مضطرب کند. حقیقت این است که همه ما اضطراب را تجربه می کنیم. دانستن اینکه می توانیم راه های عملی برای مقابله با آن اضطراب بیاندیشیم. فقط این واقعیت که شما در حال گوش دادن به این پادکست با موضوع تمرکز حواس هستید به من می گوید که مشکوک هستید یا شاید می دانید که ذهن آگاهی راهی است که می توانید با این موضوع مقابله کنید.

چگونه می توانیم اضطراب را از بین ببریم؟

تحقیقات نشان می دهد که تقریباً 19 درصد از بزرگسالان در ایالات متحده هر دو روز یک بار با اضطراب دست و پنجه نرم می کنند. با این حال، این تحقیق به ما نمی گوید که چند نفر با استفاده از مدیتیشن یا ذهن آگاهی با اضطراب مقابله کرده اند. با استفاده از استراتژی‌های تمرکز حواس، می‌توانید در واقع قوی‌تر شوید و توانایی بیشتری برای داشتن یک زندگی شاد و موفق داشته باشید که شامل اضطراب شدید نمی‌شود. برخی موقعیت‌های زندگی احتمالاً هر کاری انجام می‌دهید باعث می‌شوند که شما احساس اضطراب کنید. اگر منتظر نتیجه پزشک هستید، رانندگی در آب و هوای وحشتناک یا شروع به کار جدید هستید، هر یک از این نوع موقعیت ها مطمئناً باعث می شود که اکثر ما احساس اضطراب کنیم. این یک واکنش کاملاً طبیعی به آن نوع رویدادها است و احساسات شما همان طور که در نظر گرفته شده است عمل می کنند. مدیتیشن، ورزش، سرگرمی ها، تغییر شرایط زندگی و گذراندن زمان بیشتر در طبیعت می تواند به کاهش اضطراب کمک کند.

منابع پیشنهادی

اپیزودهای مرتبط

آیا دچار اضطراب و استرس هستید؟ آرامش در چنگ شماست من بروس لنگفورد هستم، یک مربی تمرین کننده و هیپنوتیزم کننده که به افرادی مانند شما کمک می کنم تا قلدرهای درونی خود را کنار بگذارند و با اطمینان به جلو حرکت کنند. یک جلسه کوچینگ رایگان رزرو کنید تا شما را در مسیر زندگی رضایت‌بخش‌تری قرار دهد، احساس زمین و تمرکز داشته باشید. برای من ایمیلی به آدرس bruce@mindfulnessmode.com بفرستید که عبارت «جلسه مربیگری» را در قسمت موضوع قرار دهید. ما یک تماس بزرگ‌نمایی راه‌اندازی می‌کنیم و در مورد اینکه چگونه می‌توانید به سمت زندگی بهتر حرکت کنید صحبت خواهیم کرد